Gratis in directe omgeving.

• OV

Lijn 19, halte Camphuijsenstraat.

ma vanaf 17:00

1420674157 73
1558120133 78
1601072001 80
1661204616 78

1. Heerlijk gegeten, top bediening zo kom je het niet vaak tegen. Makkelijk parkeren voor de deur. Wij aten tapas, een aanrader wat ons betreft!

2. Lekker eten en vriendelijke bediening.

3. Heerlijk gegeten en gedronken werd rekeninggehouden met allergie zonder probleem.
    Zeker een aanrader.

4. Lang geleden dat ik zo slecht heb gegeten er klopte dan ook helemaal niks aan de gerechten. De chef stond achter zijn product, denk dat hij dan terug naar school moet het sloeg nergens op. Ga nooit meer daar naar toe voelde me flink genaaid.

5. Margreet v.d.Hoff

We hebben een heel gezellige avond bij Gust-040 gehad. Leuke bediening, gewoon sympathiek, beetje los. Absoluut niet opdringerig, maar wel in de buurt als we iets wilden vragen of bestellen.
    Eerlijke antwoorden op vragen over eten of drank.
    Tafeltjes van mooie afstand van elkaar, waardoor we genoeg privé idee hadden.
    Kortom; een aanrader voor zowel met tweeën te eten als met grotere groep.

6. Bij binnenkomst kwam het bij ons wat verouderd over. Maar gaande weg wen je daar aan. De kwaliteit van het eten was gewoon goed, jammer dat de menukaart niet al te uitgebreid is, de keuze is zeer beperkt. Het bestelde flesje wijn werd met twee glazen op tafel gezet, hadden ze wel eens open kunnen maken en vragen of het in orde was. Verder vielen mij de papieren servetten op, is meer voor in een friettent. Al bij al is het wel voor herhaling vatbaar.

7. M. Verhoeven

Niemand van het gezelschap kende Gusto 040, maar iedereen was uitermate verrast. Leuke, gezellige ruimte, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Gezellig (wel druk) restaurant. Leuke en attente bediening. Beperkte kaart maar prima prijs kwaliteit verhouding.

9. Claire van Ruth

Aardig eetcafé, kleine kaart, prima prijzen, gerechten vind ik wisselend, sommige zijn verrassend lekker andere daarentegen niets bijzonders. Minpunt vind ik echt dat er weinig keus is in wijnen, er geen wijnkaart is en de wijnen in slechte wijnglazen geschonken worden.

10. Eten was goed
    Wel een kleine kaart
    En jammer van de b dranken

11. Al diverse keren (5 geloof ik) hier geweest en nog elke keer tevreden naar buiten gestapt. Leuke tent, goede bediening, prima eten (wel wat beperkte kaart, maar dat drukt de pret niet) en goede prijzen!
    Wat kun je nog meer wensen...

12. Harry Hulshof

Inormele sfeer. Kwalitatief goed. Attente bediening

13. Sissie van Ruth

We hebben er diverse keren gegeten. Of we nu nu met vrienden, familie, of ons twee waren: Het was altijd gezellig en sfeervol.
    Prima gerechten: (De carpaccio is absoluut top) Gezellige en vriendelijke bediening.
    Is nu ons favoriete restaurant!

14. Heerlijk gegeten, een echte aanrader voor tapasliefhebbers.

15. wil

16. Een van onze favorieten in Eindhoven! Personeel is altijd attent en zeer vriendelijk. Zelfs telefonisch reserveren (doen) is gezellig. Het huiskamer restaurant en het fijne personeel zorgt ervoor dat je bijna thuiskomt.

Als voorgerecht nemen we bijna standaard het proeverijtje wat uit verschillende lekkere voorgerechtjes bestaat. Een aanrader is daarnaast de kaasfondue, maar je kunt rustig een goed stuk vlees bestellen, altijd perfect gebakken. De tapas vind ik niet zo fantastisch. Als dessert het mon chou taartje en onze avond is perfect!

17. Gerwin

18. Voor het eerst gegeten bij Gusto 040. Goede en prettige ontvangst. Het was redelijk druk maar de bediening was en bleef vlot. Niet de suggestie, Hazepeper, gevolgd maar van de kaart gegeten. Het eten zag er prima uit, was goed warm en de smaak was helemaal OK! Leuke bierkaart, en een goede Argentijnse wijn de maaltijd. Kortom een aanrader!

19. Vertaal van English naar Nederlands

Excellent food and service....we landed up at Gusto 040 on Valentines evening. Though the place was crowded, we got a good and quick service. We ended up the evening with a nice tiramisu cake and must say the heart shape on the dessert was a lovely finishing touch to our evening. Thanks Gusto 040!

20. Luuk en Patricia

Hier gaan we echt nooit meer naar toe. Ondanks dat het zeer rustig was hebben we bijna een uur op ons voorgerecht moeten wachten. Na een opmerking tegen het bedienend personeel hierover werden we de rest van de avond eigenlijk gewoon genegeerd. Zeer onvriendelijk en onbeschoft personeel dus. Helaas heeft de kwaliteit van het eten dit ook niet goed kunnen maken. Alleen onze voorgerechten (vissoep en de salade) waren redelijk van smaak. Het ene hoofdgerecht
    (machosteak) was echter zover doorgebakken (medium gevraagd) dat deze ontzettend droog werd en een "brandsmaak" had, de gamba's hadden helaas ook "net" iets te lang in de pan gelegen wat de smaak zeker niet ten goede kwam en waardoor ze zo taai geworden waren dat het net leek alsof ik stukje kauwgum in mijn mond had. Na een opmerking hierover tegen de eigenaar was zjn reactie "zo worden de gamba's altijd geserveerd en heb er nooit eerder klachten over gehad". Nagerecht hebben we maar niet meer besteld. Al met al een zeer teleurstellende avond met helaas een veel te hoge rekening voor de geboden, slechte kwaliteit. Ons zien ze hier nooit meer terug.

1,4
  21. Al enkele keren bij Gusto-040 gegeten en steeds weer een geweldige avond gehad. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Heerlijke maaltijden uit geprobeerd. Tot nu toe allemaal aan te raden.

22. Bij binnenkomst draait er altijd een goedlachse medewerker naar je toe, geeft je een warm welkom en nog voor je je afvraagt wat t gaat bieden serveren ze kosteloos een verrassende amuse bij je drankje. Verschillende soorten brood met boter en tapenades (daar waar de meeste een oud pistoletje met simpele boter neerzetten). Het aanbod op de menukaart wisselt regelmatig en match altijd met het seizoen en wat hip is. De eigenaar een naar het oog wat verlegen man weet exact te timen wanneer iemand "meer aandacht wenst", wat er uit de keuken komt is vers, zelf bereid en geen standaard rommelige overgepresenteerde "basics" De keuken weet wel degelijk waar ze mee bezig zijn! De kaasfondue van echte genneperkaas en dus een streekproduct is waar ik verliefd op ben geworden. Niet alleen de suffe alledaagse groenten maar variatie alom, van stoofpeer, druif tot hetgeen iedereen erbij wenst. Staat er iets niet op de kaart? Dan bedenken ze ter plekke een alternatief of oplossing. Buiten de eerlijke prijs kwaliteit verhouding zijn ze niet te beroerd eens een drankje van het huis neer te zetten of een liedje te spelen als de sfeer het toelaat. Ik ga er graag naartoe en geloof me ik ben een kritische horeca-fan met voldoende ervaring

23. Sfeer was leuk. Ontvangst door eigenaar. Bediening actief aanwezig. Werd regelmatig gevraagd of we drank wilden bestellen.

Duidelijk is dat als ze vol zitten het procesmatig qua keuken niet aankunnen. Pas na een uur hadden we ons gerecht op tafel.

Eten was normaal. Maar uiteindelijk ging ik met een soort van eetcafé gevoel naar buiten en daar was het toch net iets te duur en niet verrassend voor.

24. Naar aanleiding van de goede kritiekenzijn we hier gaan eten. En daar heb ik zeker geen spijt van gehad: een lekker biertje (goede bierkaart) en een amuse, en daarna een 4 tal allemaal erg lekkere tapa's als voorgerecht. Hoofdgerecht was ook erg goed (ik vraag meestal aan de bediening wat ze aanraden). Ook het toetje was erg lekker. Hoeveelheid was ook prima. De bediening was erg goed, ze letten heel goed op en ook toen het drukker was, kwamen ze snel langs. Ik maak vaak mee dat het lastig is om de bediening te wenken maar hier ging dat moeiteloos.
    Ook mijn vrouw was zeer tevreden over alles. En ook heel belangrijk, een gezellig sfeertje, niet voor mensen die graag in pak dineren..

Lang geleden dat ik zo tevreden was, aanrader !

25. anna 1009 punten

Wij zijn zaterdag met 4 personen gaan eten bij gusto.
    Mijn vriend en ik hadden als voorgerecht een tapasschotel, en die was erg lekker.
    Als hoofdgerecht had ik een heerlijke kaasfondue! Mijn vriend had biefstuk, en wat we wel een beetje raar vonden was dat daar verder niets bij zat, een beetje sla, maar geen bijgerecht zoals een groente of aardappel,dus die hebben we bijbesteld.
    Ook zijn ze niet een keer uit zichzelf komen vragen of we nog wat te drinken wilden. We moesten bij alles zelf de ober roepen, en dat vind ik niet zo goed. Daardoor hebben we over de hele avond maar 2 drankjes op. De brownie als toetje was oke, maar niet bijzonder lekker.
    Al met al een gezellig restaurantje met een huiskamer gevoel, maar de bediening (die wel erg vriendelijk was) mag beter. Ook zou ik standaard wel wat meer op het bord leggen dan alleen een stuk vlees. Wij waren €40 pp kwijt voor een voor, hoofd en nagerecht.

26. Op een maandagavond uit eten. Onverwacht kwamen we bij Gusto terecht. Goeie muziek en zeer vriendelijke bediening. Lekker eten en een goddelijke monchoutaart met aardbeien als toetje. Daarna nog een heerlijke wandeling door het Genderpark.

27. N.M.Vogels

Wij kregen een high wine arrangement kado.
    De wijn was lekker maar behoorlijk overprijst.
    De tapas waren erg mager. 3x een stukje stokbrood met iets erop gesmeerd met 3 glazen wijn voor 24,50.
    Nee, Gusto kan mij niet bekoren. Wij zijn fervente Spanjegangers ( het echte Spanje) maar de echte Spaanse tapas, daar kunnen ze bij Gusto nog wel wat van leren.
    Jammer, de bediening was vriendelijk maar niet erg geschoold. De wijnglazen werden aan de bovenkant vastgehouden, de amuse werd halverwege de avond gebracht. Ons zien ze hier echt niet meer terug!!

1,8
  28. Afgelopen vrijdag met z'n drieën hier gegeten.

Zeer vriendelijke vlotte bediening! Eten: top!

Menukaart is niet groot, vind ik altijd een goed teken, want dan wordt meestal ook nog daadwerkelijk gekookt in de keuken ipv opgewarmd.

Ik als vegetariër had de stapelaar van gegrilde groenten met manchego kaas, vijgenpesto en een aardappelomelet.

Het was erg lekker! Alles uit eigen keuken, dat proefde je gewoon.
    Minpunt: Voor EUR 17,50 hadden er wel wat meer gegrilde groenten op het bord mogen liggen (2 plakjes vind ik geen stapelaar) en een salade erbij was ook leuk geweest (tafelgenote had een groene salade bij haar vis gerecht en die was ook erg lekker).
    Achteraf de Monchoutaart: om je vingers bij af te likken! Jammer van de spuitbus slagroom. Maar ook hier: EUR 5,50 voor een stukje gebak vind ik vrij prijzig, ook al is het nog zo lekker.

Ben blij dat ik geen wijndrinker ben, want gem. EUR 4 voor een glaasje vind ik ook behoorlijk aan de dure kant.

Het prijsbeleid bij Gusto 040 vind ik zeer vreemd: bijv. alle nagerechten voor dezelfde prijs? Vegetarische gerechten even duur als de vlees en vis gerechten? Zal wel een reden hebben, alleen begrijp ik ze niet. Want ik betaal nu met mijn 2 stukjes groenten mee aan de visschotel...

Eten & Bediening & Sfeer: 10 punten. Maar door de behoorlijk hoge prijzen (die bij sommige gerechten niet in verhouding staan tot wat je krijgt) zal ik hier niet snel terugkomen.

29. Omdat het zo'n leuk restaurantje is zijn we er nu twee keer gaan eten. Helaas, geen van beide keren waren we enthousiast. Het eten gaat wel, maar nooit echt bijzonder. De prijzen zijn aan de hoge kant, zeker de wijn.
    Ook vinden we het jammer dat er zo weinig keus in tapas is (bijvoorbeeld niet mogelijk voor de vegetarier in ons gezelschap).
    Waarschijnlijk komen we hier toch niet meer terug

30. Gezellig en authentiek restaurantje met heerlijk smaakvol Spaans eten. De tapas zijn erg lekker, heerlijk wijn en sangria gedronken en de prijzen zijn erg acceptabel. We komen zeker terug!

31. Heel gezellig, op een willekeurige dag midden in de week, spontaan en zeer gastvrij ontvangen. Het restaurant oogt gemoedelijk en wordt door jong en wat oud(er) bezocht.

Mooie kaart met voldoende keuze en enkele verrassende wijnen. De door ons gekozen voor- hoofd en nagerechten werden vlot gepresenteerd en waren zonder uitzondering buitengewoon smaakvol. Bediening is attent en erg betrokken.

De "kers"op de spreekwoordelijke slagroom is zeker het met Perzische tapijtjes betimmerde plafond, een net zo kleurrijke en bijzondere ervaring als ons bezoek aan dit opmerkelijke restaurant was.

Dit moet je echt zelf eens gaan doen!

Paul en Rikie Spierings.

32. Eveline

Gusto 040 is een gezellig eetcafe waar je lekker kunt eten.

Vers en origineel eten, super verzorgd. De bediening is enthousiast, warm en gastvrij. Ik verheug me op een volgend avondje eten met live muziek!

33. Ada 27 punten

Diverse malen heerlijk gegeten. Vooral de biefstuk is erg in trek bij ons. Het visstoofpotje ook heel erg lekker. Prima bediening. Lekkere drankjes, verschillende soorten bier en prima koffie. De nagerechten, hoofdzakelijk ijs, zou wat mij betreft wel wat meer variatie kunnen hebben.

34. Verschillende keren wezen eten. De sfeer is warm en de bediening heel charmant. De menukaart is top!

Het eten is elke keer weer fantastisch, hele goede combinatie van kruiden waardoor een hele goede smaak.

Ik weet niet wie de kok is maar die is super.

Het leukst van alles is de prijs! Waar kun je nog zo goed eten voor deze prijzen? Ik heb het al aan diverse mensen aangeraden, zelfs aan vreemden.

Ga zo door en tot gauw!

35. Gusto 040, je waant je in een ouderwetse herberg waar het bourgondische Brabantse leven nog echt wordt geleefd. De gastheer, Wil, is super aardig en betrokken en voorziet je ook van de nodige adviezen en aanraders. Het eten goed, seizoensgebonden en orgineel en de prijs/kwaliteits verhouding komt met elkaar overeen, waardoor je met een tevreden gevoel naar huis gaat. Ook het gebruik van de gelachkamer voor borrels of feestjes is een aanrader.

36. Onlangs met mijn zussen heerlijk gegeten bij Gusto. De tapas als voorafje waren lekker, evenals de kaasfondue en de zarzuela. Ondanks grote drukte hing er een erg leuke sfeer met een enthousiaste bediening.

Al met al een gezellige avond, die zeker voor herhaling vatbaar is.

37. We hebben heerlijke biefstuk gegeten met een lekker glas wijn.

De bediening was goed en het zit heel gezellig.

We komen zeker nog eens terug.

Gr R. Vd Biggelaar.

38. Heerlijk gegeten in Carnavalsweekend. Speciaal menuutje voor carnaval. Erg lekker en zoals altijd bijzonder gezellig.

Aanrader!

39. Wim en Nita Vosmeer

Gisteren (26.2.2011) heerlijk gegeten met broer/zwager en schoonzus. We hebben genoten van de biefstuk, de eend (zag er leuk uit op het bord en was overheerlijk), de mosselen (mogen wat mij betreft nog een slagje groter zijn) en het vispotje (ging er ook in als koek en zag qua opdiening er goed verzorgd uit).

De tapas vooraf en de amuse waren heerlijk.

Het ijsje was lekker, maar was door elkaar gehaald. Monique had een smaakje van mij en ik had een smaakje van Monique. Wat mij betreft mogen er meer nagerechten op de menukaart.

40. Onlangs gegeten. Bediening vriendelijk. De kaart belooft te veel.

Het wildmenu was qua presentatie slecht. De rode kool zeer grof gesneden, de wildragout was zout en de purée was redelijk maar in verhouding teveel.

Het leek of alles zo op het bord gekwakt was.

De kaasfondue was goed.

De prijs van een glas wijn te hoog.

5,9