Fuso laten bezorgen?

di 12:00 - 22:00

• Bezorgen

ma 12:00 - 22:00
di 12:00 - 22:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1445861991 51
1473819486 62
1557691973 67
1620596337 69
1669521954 71

1. Prima All-You_Can-Eat (Japans) invulling.
    2 mogelijkheden;
    a. Beperkte kaart (maar nog altijd ruim keuze; waaronder alle soorten Sushi's).
    b. Vrijwel de gehele kaart (alleen enkele 'grote' spiezen moet je bijbetalen; maar daar is geen gemis aan).
    Kwaliteit is prima; al enkele keren lekker gegeten. Zelfs beter als bij die 'andere' in Eindhoven (net aan de andere kant van het centrum).
    Veel keuze; vrijwel onbeperkt bestellen per ronde (wat fijn is als je alleen komt eten; bv. voor de Luch).
    En ja 's middags open (die andere in Eindhoven is vrijwel niet meer open 's middags).
    Ligging en ambiance zijn wat minder; maar wie maalt daarom als het eten goed is.
    Maar dan wel weer een ruim terras.
    Prettige en attente bediening (al was ik wel overdag; dan is het meestal wat rustiger).
    Zeker een aanrader; ik ga zeker weer terug als ik weer in Eindhoven ben.
    Cheers :-)

2. Uitgebreide menukaart met speciale sushi, lekkere warme gerechten, snelle service en het personeel is ook gewoon vriendelijk.

3. Voor all you can eat is Fuso echt een topper! Wij zijn hier al vaker geweest, het blijft goed 👍

4. Top! We komen regelmatig bij fuso omdat we het erg lekker vinden en er is veel keuze en variatie. Vooral de sushi is erg lekker. Ook de warme gerechten zijn heerlijk. Bediening is ook super snel en vriendelijk.
    Fuso Eindhoven zeker een aanrader!

5. Was OK, eten niet bijzonder en de kaart had minder keus dan bij andere sushi restaurants. Ondanks dat het druk was duurde het niet lang voordat we ons eten kregen. Bediening was ook ok.

6,7
  6. De menukaart is niet zo heel uitgebreid (ten opzichte van andere die wij bezocht hebben) maar wat we bestelde was allemaal super vers en lekker. Zeker ook niet de goedkoopste, de drank is zeker aan de prijs.
    Wij zaten buiten want het was lekker weer, binnen is het niet zo sfeervol helaas. Al met al wel de moeite waard.

7. Dit is de laatste keer dat ik hier gereserveerd heb.
    Zeer onprofessionele en onbeschofte service! Ik ging hier geregeld heen voor redelijke sushi, maar de kwaliteit van het eten en het niveau van het personeel is niet meer wat het geweest is! Dennis Lorenzini.

8. Dylan Van de wijngaart

Ik heb zeer genoten van het eten! Alleen waren er wat problem met service, maar dat komt omdat er een nieuwe (wat ik denk) medewerker ons serveerde.

9. Dols Scheper

Wij vinden het eten en de bediening altijd er goed.

10. Geweldig met zeer attent personeel.☺

11. Frans Mahieu

Gezellig gegeten met mijn zoon. Assortiment ruim voldoende, maar niet overdreven groot. Voordeel hiervan is dat alles vers wordt bereid en bovengemiddeld van smaak is. Snelle bediening; altijd met een glimlach!

12. Gisteren voor het eerst naar Fuso geweest en het was heerlijk!! De bediening was erg vriendelijk en er is een prettige ongedwongen sfeer. Het eten was voortreffelijk en qua prijsverhouding helemaal niet duur. Zelfs de sashimi zat inbegrepen! Zeker aan te raden, en voor ons voor herhaling vatbaar.

13. RESPECTLOZE EİGENARESSE! Vandaag een poging gewaagd om te reserveren. Mevrouw aan de telefoon klonk al redelijk geïrriteerd door de vragen die ik stelde. Nouja opzich redelijk normale vragen die een klant kan stellen om te kunnen reserveren.

Eenmaal daar aangekomen (18.25), werden we (ik en mijn vriendin) hartelijk ontvangen door een mannelijke medewerker. Diezelfde medewerker heeft ons ook begeleid naar onze tafel, waar mevrouw in kwestie weer gefrustreerd tekeer ging tegen haar personeel dat wij om 18.30 hadden gereserveerd en dat het de bedoeling was dat we eigenlijk moesten wachten totdat het stipt 18.30 uur was.

İn tussen werden we toch maar door de medewerker begeleid naar de kassa, om onze bestelling door te geven. Eenmaal in de rij, stond diezelfde mevrouw ons te woord.
    We moesten maar vaart maken want het was druk.

Nadat mijn vriendin haar bestelling had doorgegeven, MOEST ze ook direct aangeven wat ze te drinken wilde. Echter wilde mijn vriendin eerst een keuze maken voor welke drankje ze zou gaan. Waarop mevrouw nogmaals geïriteerd reageerde dat ze maar moest opschieten (drukte in de rij viel heel erg mee).

Omdat ik dit gedrag van mevrouw niet langer accepteerde, besloot ik er maar wat van te zeggen. İk zei "zij moet toch de kans kunnen krijgen om een drankje te kunnen kiezen?" Waarop mevrouw nog geïrriteerder raakte en mij een duwtje gaf dat ik maar achter aan de rij moest gaan staan, omdat mevrouw volgens haar moeite deed om ons zo snel mogelijk te helpen en ik mevrouw aansprak op haar gedrag. Dus met andere woorden moesten we dit gedrag maar accepteren.

Nouja dat mevrouw gefrustreerd was, was duidelijk, maar dat je je klant een duwtje durft te geven vind ik wel te ver gaan. Hierop ben ik met een verheffende toon met mevrouw in discussie geraakt, waarop mevrouw ons de deur wees. Vervolgens heb ik haar op haar manier geantwoord door het menukaartje in haar richting te gooien.

Jammer, want wij waren hier vaste klanten. Ondanks dat deze mevrouw vaker gefrustreerd rondloopt in haar zaak, was het eten er niet slecht. Schandalig dat een "eigenaresse" op deze manier met haar klanten omgaat. Misschien een advies om even een break te nemen, i.p.v. zo gefrustreerd rond te lopen. Genoeg andere zaken die het geld wel WAARDEREN. Chapeau voor de eigenaren die ondanks de enorme drukte alsnog klantvriendelijk blijven, en er alles voor doen om de klant tevreden te houden. Kan deze mevrouw nog veel van leren!

14. Rijst was droog en plakkerig, de warme gerechten waren lauw en echt niet lekker. Alleen de sushi waar je voor bij moest betalen waren redelijk te eten. Je hebt het gevoel dat je bij een fastfood restaurant eet, aangezien je je drankjes uit een plastic flesje geserveerd krijgt.

1,9
  15. Zoals altijd weer erg lekker gegeten.
    Het was druk maar de bestellingen kwamen goed en snel door.

16. vdsteen

Paar keer hier gegeten. Lekkere sushi goede prijs kwaliteit verhouding. Je zit wel dicht bij andere gasten.

17. Wij gaan regelmatig sushi eten bij dit restaurant. Het is erg lekker en er is veel keuze in variatie. Ook als je bijvoorbeeld niet van vis houdt, is er genoeg keuze. Er zijn ook veel andere bijgerechten te bestellen en de prijs is zeer redelijk! Ook voor kinderen een prima restaurant.

18. Beste Sushi van Eindhoven en omgeving, we komen hier maandelijks sushi eten. En de kwaliteit is altijd zeer goed. Hier kunnen ze bij andere restaurants nog veel van leren. Het enige puntje van kritiek is dat het niet heel erg bijzonder zitten is. Maar daarin tegen wel de beste sushi van heel Eindhoven

19. Disappointed. Especially by the packaged noodles served as a chicken soup.

1,2
  20. Restaurant heeft totaal geen sfeer. Bediening erg onpersoonlijk en als kers op de taart was de vrouwelijke manager erg arrogant. Voor mij geen Fuso meer.

4,9
  21. We hebben heerlijk gegeten en Sharon en onze Turkse ober waren geweldig. Wij vinden het een aanrader

22. Ik heb wok besteld, lumpia en saté was lekker. Koude sushi was oké maar de wok zelf kan echt beter. Ik ga in iedergeval ooit meer heen

23. Anoniem

Nooit meer naar Fuso! Sushi is niet bijzonder en ook niet lekker. Service is langzaam en loopt je straal voorbij, ongeintresseerd en onaardig personeel. Zeker niet aan te raden!

1,8
  24. Voor de tweede keer in 4 maanden hapje gaan eten. Uitstekende service, gerechten worden ontzettend snel bezorgd. Een van de weinige plekken waar 'all you can eat' daadwerkelijk onbeperkt is (geen 5/6 rondes). Absolute aanrader, van tevoren reserveren wel geadviseerd.

25. Lekker gegeten, tot ons verzocht werd om te gaan. Omdat we te lang, "net 2 uur", er zaten. Dit gaf ons een erg opgejaagd gevoel, jammer van het lekkere eten, dit bederfde alle pret.

26. Afgelopen maandagavond naar fuso geweest voor het eerst. Ik ga zeker nog een keertje terug. Sushi is heerlijk en sashimi(zalm) zit inbegrepen! Het eten werd vrij snel gebracht en je zit niet aan een aantal rondes of een aantal items vast. Het voelt alleen niet echt uit als uiteten gaan, de inrichting voelt aan alsof je in een nettere snackbar zit.

27. De sfeer van het restaurant vind ik zelf niet zo. Je zit aardig dicht bij je buren. Het eten en de service zijn er iedere keer weer goed. Wij eten hier regelmatig.

28. Elke ervaring is weer anders. Het personeel kan wel wat beter, maar daar is altijd wel wat over te zeggen. We moeten niet vergeten dat het een All you can eat restaurant is. Toch eet ik hier elke keer weer heerlijk. Er is niet zoveel variatie, maar dat is niet erg. De sushi is elke keer weer heel erg vers!

29. Wij eten geregeld sushi en als dat in Eindhoven is, zijn we nooit (meer) geneigd voor een andere te kiezen want uiteindelijk zijn we bij de meesten wel een keer geweest. Naar onze mening is er niet een die met de sushi's zo consequent presteert, daar waar anderen bij drukte ondermaats gaan presteren, zowel qua eten als bediening/service. De meeste werknemers hebben er oog voor wanneer je geen drinken meer hebt of lege schaaltjes op tafel hebt staan, maar kunnen soms wat nors overkomen. Alles wordt snel uitgeserveerd en de sashimi (zalm) is ook kosteloos opgenomen in het all you can eat concept. De enige teleurstelling qua eten kan in de gegrilde hapjes zitten. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit de grilled prawn/pepper and salt prawn gegeten, zonder dat hij gortdroog gebakken is. Daarentegen, bij andere sushi restaurants laat dat ook te wensen over. De kaart is verder niet heel uitgebreid en in sommig opzicht misschien wat saai, maar ik blijf van mening, dat er beter minder op de kaart kan staan en dat goed doen, dan een bomvolle kaart en heel veel verprutsen. Wij zijn altijd zeer te spreken over met name de Kushi Maki met een crispy fried prawn in het midden. Nog nergens zo lekker gehad als bij Fuso. Altijd is de garnaal lekker krokant en 9 van de 10 keer zelfs nog warm. Ook van de Sake Tobiko, salmon met flying fish roe smullen wij. Of het typisch Japans is, waarschijnlijk niet, maar het toefje mayonaise dat er op zit maakt dit zo heerlijk smeuïg en smaakvol terwijl wij helemaal geen fan van mayonaise zijn. Qua sfeer, decor en entourage is dit misschien niet zo aantrekkelijk. Wat natuurlijk positief is, is dat het goed draait en dat het er dus nagenoeg altijd vol zit. Consequentie daarvan is dat je op sommige plekken zo dicht naast je buren zit, dat je bijna niet tussen de tafels door kan om bijvoorbeeld even naar het toilet (boven) te gaan. Soms moet je daarvoor echt even je tafel wat verschuiven. Vanzelfsprekend is het doordat het klein is en vol is, al gauw rumoerig. Maar toch, wij zijn erg te spreken over Fuso en gaan in Eindhoven nooit meer naar een ander sushi restaurant...

30. Ik vond het jammer dat er weinig keus aan sushi was. Personeel was er vreselijk! Er werd asociaal gereageerd op ons als klanten. Baas was geen haar beter dan personeel. Kortom: geen aanrader!

31. Gisteren bij Fuso gegeten met onze kinderen. Omdat we een wokmenu wilden moesten we buiten zitten. Gelukkig deden ze de lampen aan. Het voorgerecht kwam tegelijk met het hoofdgerecht. De soep was heel flauw! De hoofdgerechten waren lekker. Veel groenten en vlees/garnalen. Flinke porties. Prima kwaliteit prijs verhouding.

32. Veel keus qua sushi (en heerlijk). Het kan heel druk worden waardoor het personeel het druk heeft en iets minder vriendelijk overkomt. Verder is de zaak niet echt aangekleed.

33. Ik ben al jaren lang klant van Soho en nu Fuso, haal wekelijks sushi en regelmatig een wok menu. Vandaag wilde ik voor een feestje sushi halen. Omdat ik wat meer sushi wilde hebben, heb ik bij binnenkomst aan de balie gevraagd naar de folder. Door de jonge dame aan de balie werd er gewezen op het plastic exemplaar dat op de balie geplakt is en dat ik daar een en ander op kon aangeven.

Omdat ik ook een wokmaaltijd wilde gaan eten en omdat ik een grote bestelling wilde plaatsen en even tijdens het opeten van mijn wokmaaltijd rustig wilde kijken wat ik voor sushi wilde bestellen, gaf ik als antwoord dat ik een folder wilde. Wederom werd ik gewezen op het plastic exemplaar op de balie.

Voor de derde keer heb ik gevraagd om een folder. Nu werd er door de dame een folder op de balie, over de plastic folder die op de balie geplakt is, neergelegd. Vervolgens begon de andere dame, die de mevrouw die me hielp begeleidde, me in mijn gezicht hard uit te lachen en riep me toe dat de folder hetzelfde was?

Omdat ik dus voor de vierder keer om de folder moest vragen en ik het erg vervelend vond dat ik uitgelachen werd heb ik letterlijk geantwoord: "Nu nog een keer anders ga ik weg." In plaats om me nu wel te helpen aan een folder zei de dame letterlijk "Nou, dan gaat u toch weg." Waarop ik dus maar gegaan ben.

Ik vind het wel erg jammer want ik kwam hier wekelijks, al jaren en zal nu op zoek moeten naar een andere toko voor mijn sushi en wok. Heeft iemand een tip?

34. Meerdere malen geweest, niet blij met het feit dat je altijd dicht op andere bezoekers moet zitten. Je verwacht dat dit een keer kan gebeuren maar dit lijkt het standaard te zijn, zoveel mogelijk bezoekers! Daarnaast raar dat je verplicht wordt drinken te nemen bij het onbeperkt sushi. Indien je dit niet neemt wordt dit toch in rekening gebracht! Heel onprofessioneel! Over het eten heb ik geen aanmerkingen.

5,9
  35. Ik heb een gado gado besteld voor af te halen. Helaas heeft de kok (of de eigenaar) niet helemaal begrepen wat voor saus hier bij hoort. De "satésaus" was volgens mij namelijk niet meer dan een pot pindakaas waar wat water bij was gedaan. Of het is van die kant en klare bocht van Kern ofzo. Je proefde geen pepers, komijn, knoflook, ui en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook de rijst die er bij zat was volgens mij sushi-rijst zo plakkerig!!
    Helaas maar dit was echt eens en nooit meer.

3,6
  36. Eten is altijd prima. We worden altijd super goed bediend. Ik kamp met een glutenallergie, en hier word heel goed rekening mee gehouden. Er is zelfs een glutenvrije menukaart gemaakt, zodat ik weet wat ik kan bestlelen. Het enige nadeel is, dat je super dicht langs andere mensen zit. Maar dat is ook het enige wat ik een nadeel vind aan Fuso. De reacties hieronder zeggen heel wat anders, maar ik kan Fuso voor 100% aanraden!

37. Lekker gegeten, personeel mocht wat vriendelijker, leuk voor een keer.

38. Ik was voorheen al eens bij Soho geweest en had die ook al afgeschreven. Toch maar een poging gegeven aan Fuso maar helaas. Sushi is nog steeds niet vers, Oshinko maki smaakte helemaal nergens naar en de gele kleur was in de rijst getrokken... Andere sushi's waren ook niet geweldig qua smaak. Personeel is traag en snapt niet veel van het horeca gebeuren. Hebben buiten 10/15 min gezeten voordat er eens iemand kwam. Vriendin van mij had noodles, vragen ze: wil je het op een bord, waarop zij ja antwoord en krijgt t vervolgens nog in een take-a-way bak... prijs/kwaliteit klopt dan wel, want voor weinig geld krijg je ook heel weinig.... Ben blij dat ik dat niet gedaan had en gewoon a'la carte heb gepakt want was er snel klaar mee. Laatste keer dat ik iets van Soho/Fuso heb gegeten!

4,5
  39. Jacques 312 punten

Gisteren voor het eerst met vrienden wezen eten in Fuso en wat direct opvalt bij binnenkomst is dat het erg rumoerig is.
    Met vieren werden we in een nisje geplaatst dat eigenlijk veel te klein is voor 4 personen, later kregen we een tafel toegedeeld wat meer ruimte gaf.
    De tafels staan op een halve meter van elkaar waardoor je continue het gesprek van je buren aan het volgen bent en wanneer deze hard getaald zijn irritant neigen te worden.
    Het eten wordt besteld middels een groot blad zoals je op hun website aantreft waarop de foto's van de gerechten staan, hierachter vul je het aantal in van het desbetreffende gerecht.
    Binnen enkele minuten arriveren de eerste gerechten op je tafel en zien er redelijk verzorgd uit.
    De sushi's zien er kleurrijk uit en er zijn er maar enkele die ook smaken als ze eruit zien, de overige zijn erg vlak van smaak.
    Ook het vlees en vis gerechtjes missen smaak en zijn allemaal erg vlak, zelf de gerechtjes met een pepertje erachter dat pittiger moet zijn hebben het zelfde probleem.
    De gerechten bestaan alleen uit sushi, kip, beefblokjes, stukje gebakken zalm en garnalen van de grill.
    De eerlijkheid gebied te zeggen dat de garnalen van de grill redelijk waren al waren sommige erg gezouten.
    Personeel doet erg zijn best om alles in goede banen te leiden en zijn vriendelijk, de gastvrouw wil graag een beetje familiair overkomen maar doet op haar manier ook erg haar best.
    Kortom, wil je een gezellig hapje eten voor het stappen gaan en voor € 22.50 "all you can eat" bezoek dan deze eetgelegenheid maar ga je voor een beetje kwaliteit met meer variatie en smaak dan loop je hun deur voorbij.