Ethiopisch Restaurant in Eindhoven

Ethiopisch Restaurant laten bezorgen?

Online eten bestellen

1339732003 79
1382208071 69
1520255294 72
1605207430 72

1. Zoals altijd lekker gegeten. Wij zijn vaker in Ethiopië geweest en vinden het erg leuk en lekker om in dit restaurant te eten. Vriendelijke bediening en mooie (Ethiopische) inrichting.

2. Heel nette en aardige bediening. We werden snel geholpen en het bestelde eten en drinken kwam ook op tijd aan. We vonden de injera met kip en groenten goed smaken. Wel hadden we het fijn gevonden als de spinazie en linzen warm geserveerd werden in plaats van koud. De prijs is tot verhouding met de kwaliteit heel goed. De sfeer in het restaurant is aangenaam, het is knus en klein. Het enige wat ons meteen overviel toen we de deur openden was de wierook maar na een half uur roken we het al niet meer. Ik vond het een leuke avond en kom graag weer.

3. Heel bijzondere manier van eten met je handen, lekkere kruiden, gezellig restaurantje, wij gaan zeker terug!

4. Barbara van der Plas

Eten: geweldig!
    Sfeer: geweldig
    Service: Niet zo geweldig. Erg onvriendelijk, bah bah...

6,1
  5. De bediening is echt niks niet vriendelijk. En je krijgt geen waar voor je geld. Ik zou adviseren: ga naar het Ethiopisch restaurant in Amsterdam, die is echt top.

6. Lekker eten, maar zeer teleurstellende portie voor 4 personen (waarvan twee onder twaalf jaar). 4 verschillende nagerechten zagen er nagenoeg hetzelfde uit in een ander schaaltje of bordje bedolven onder de chocoladesaus. Een enorme afknapper.

7. Sjannie Verberkel

Erg apart hoor dat Ethiopische eten!! Maar de smaak is geweldig! Een hele bijzondere ervaring om eens met je handen te eten. De bediening mag wel wat beter, we kregen het gevoel dat we zo snel mogelijk weer weg moesten... Jammer.

8. Vertaal van English naar Nederlands

Gezellig restaurantje met heerlijk eten! Helaas is de service niet meer zo goed als een jaar geleden. De ober is onvriendelijk en onbeleefd. Hij heeft niet genoeg aandacht voor de gasten en weet niets over ethiopië, past totaal niet bij het restaurant!! Wij missen het enthousiasme van de vorige serveerster.

6,7
  9. Heerlijke Injera met verschillende vleessoorten gegeten.
    Ik ken de Ethiopische keuken een beetje omdat ik meerdere keren in Ethiopië geweest ben. Vond het wel jammer dat je niet aan een mesab, een met de hand gemaakte rieten tafel (in de vorm van een zandloper), kon eten. Wel heel leuk dat je aan tafel je handen vooraf kunt wassen. Een echte aanrader voor als je met de goede Ethiopische keuken in aanraking wilt komen! We komen zeker nog eens terug!

Eten drinken: 8,5. Het was lekker en voldoende.
    Sfeer: 7. Ethiopische muziek heb ik niet gehoord. Jammer!
    Service: 6.5. Ik mistte uitleg over het handen wassen (een traditie die ik wel ken na bezoeken aan Ethiopië). Volgens goed Ethiopisch/Nederlands gebruik mag de service wat mij betreft ook wat vriendelijker zijn.
    Prijs/ kwaliteit: 7.

10. Gereserveerd, maar bij aankomst geen tafel. Geen vriendelijk ontvangst. Tafel was vies (plakte) en ook het glas was niet zuiver. Gekozen voor combinatieschotel voor 5 personen, maar er lag eigenlijk niet veel op zeker voor het bedrag. Toetje was ook niet hoogstaand. Personeel is niet echt vriendelijk, misschien te druk. Helaas geen aanrader.

11. Eten was oké. Bediening matig. Wij maakten gebruik van een Groupondeal en hiermee zijn we zonder meer opgelicht. We kregen niet wat via groupon was toegezegd. De eigenaar van het restaurant wist plotseling van niets. Waardeloos en we komen nooit meer terug.

12. I had been to this restaurant with an open mind. I had never tried Ethopian food anywhere before. It was a fantastic experiance. The ambiance is very nice. The food was excellent. Since I am a tea lover - I tried 'Ethiopian thee met kruiden'. It was excellent.

I'll definitely recommend my other friends to visit this restaurant :)

13. Verbruggen

We hadden van een vriend gehoord dat het er heel lekker is. Is ook niet gelogen. Het eten is heel lekker en de manier waarop je het eet heeft ook wel iets: stukjes pannekoek afbreken en daarmee met je handen wat van een grote schaal afnemen. De portie daarentegen... een kleuter kan het op. Echt heeel erg weinig. Helemaal niet in verhouding met de prijs die je betaald. We moesten ook anderhalf uur (!!!) wachten op ons eten. Echt niet fijn. Niet voor herhaling vatbaar en zeker geen aanrader, jammer genoeg.

14. Wilco en Femke

Meerdere malen gegeten hier. Uitstekende service. Vriendelijk en spontaan personeel. De sfeer is erg gezellig, een knus restaurant. Je proeft de authentieke ethiopische smaak.
    Daarnaast iets totaal anders: met z'n allen en met je handen uit van een grote plaat eten.

15. We hadden er veel over gehoord..dus met z`n vieren er heen. 1e min punt was dat er op de bovenverdieping veel kabaal was net of er elk moment iets door het plafond kon zakken..2e het voor gerecht was goed ...3e het hoofd gerecht was een grote schaal met allerhande hapjes van de kaart (veel te weinig voor 4 personen...) 4e de koffie en thee was ethiopisch dus daar kun je niets van zeggen...smaken verschillen...als je afrekent en je gaat met honger naar buiten dan is alles te duur. Eens maar nooit meer.

16. Met 4 personen met een groupon bon wezen eten. Lekker een drankje vooraf en daarna een mooie schotel met heel veel hapjes en smaken. " Pannenkoekjes" konden we bijvragen indien gewenst. Wijntje is Zuidafrikaans, paste prima. Bediening 2 jonge dames die niet onvriendelijk zijn, maar die wel wat meer contact mogen maken met de gasten.Misschien de leeftijd? Nagerecht keuze uit ijs, fruit of tiramisu geen hoogstandje , maar wel lekker fris. Koffie wordt ook weer heel mooi geserveerd, Handen wassen is hier zelfs voor kinderen leuk, een mooie kan warm zeepwater en een fris handdoekje voor en na het eten. Ik ben nieuwsgierig naar andere gerechtjes uit Ethiopie, dus ik kom hier nog wel eens terug.

17. Bijzondere ervaring met lekker eten. Je krijgt verschillende kleine porties, maar het vult voldoende. Zeer vriendelijke bediening, met wat gebrekkig Nederlands.
    Wel jammer dat er erg westerse toetjes op het menu staan.

Zeker een aanrader voor af en toe.

18. Al jaren ons vaste restaurantje! Een aparte en lekkere smaak die je niet kent uit andere keukens. De sfeer is lekker gemoedelijk en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend! Een aanrader!

19. Boris en Suzan

Eens een keer wat anders dan de chinees!! We waren positief verrast door de gerechten en de manier van eten. De bedrijfleidster raadde ons een combinatieschotel aan zodat we met de hele keuken kennis konden maken, dat is ons prima bevallen. Volgend bezoek zit er zeker in

20. Spotgoedkoop restaurant met leuke gerechten. Helaas gaat de lage prijs wel duidelijk ten koste van de kwaliteit van het eten. Een paar euro meer en wat vetrandjes minder zou niet verkeerd zijn.

21. We zijn al diversen keren daar wezen eten. Gisteravond ( 4-6-2011) was het weer zover. Deze keer een combinatie van vlees en vegetarisch. Prima gekruid en mooi opgediend. De huiswijn smaakte prima. Goede en vriendelijke bediening. Kortom, we gaan gewoon weer terug.

22. Gastvrij, vriendelijke mensen, ook toen we eens heel laat binnenvielen, natuurlijk kunnen jullie nog eten!

Het is er heerlijk.... Vertel wat je lekker vindt, je krijgt het op een grote pannenkoek opgediend.. Ook erg leuk met kinderen, vinden het prachtig!

23. saskia

24. Helemaal goed! Sfeervol tentje, mooi opgediend en heerlijk eten! Bediening ook helemaal top - wij komen zeker nog 'ns terug hier!

25. Esther

Top! Er werd niet alleen heerlijk eten geserveerd, maar het eten van een grote schaal met de pannenkoek, het kannetje water om je handen te wassen en de thee en koffie maakten het ook een heel interessante avond.

De bediening was erg vriendelijk en legde waar nodig uit wat de bedoeling was. Verder absoluut niet duur.

We komen zeker nog eens terug.

26. Lekker gekruid eten. Ik vond het prettig met rust gelaten te worden.

De muziek maakt de sfeer goed.

27. Een heel andere ervaring met eten, lekker met de handen eten met de injara.

Veel keus voor vegetariers omdat veel ethiopiers ook vegetarisch zijn.

Het klopt dat de gastvrijheid misschien minder oogt, maar dat komt omdat ethiopiers de gasten niet willen storen tijdens een gesprek of eten, dat is nou eenmaal de andere mentaliteit.

Ze steken lekker wierook aan en er hangt mooie Afrikaanse kunst.

Na het eten kan je je handen wassen.

De koffie is een echte aanrader heel apart zelf opschenken.

En zeer goedkoop eten.

28. Jay 476 punten

Leuk, leuk, leuk. Prima eten en origineel geserveerd. Lekker Afrikaans bier, goeie sfeer, aardige mensen.

Een minpuntje: ik zat direct naast de deur en die ging telkens open en dicht omdat de rokers naar buiten moesten. En dat was koud in mijn nek. En de rokers stonden direct naast onze tafel - weliswaar met een raam ertussen - te roken en te kletsen.

Maar, het eten was top!

29. Wij vonden het wel leuk om eens iets anders te eten. Het eten was prima en inderdaad iets nieuws. De bediening en krappe tafels maakten het eten minder prettig. Het grootste minpunt was dat de porties te klein waren zodat we thuis nog een boterham moesten pakken.

30. Bah begin er niet aan. Zo slecht. Van het weekend daar geweest maar nooit meer. Over smaak valt te twisten maar dit heeft niets meer met smaak te maken.

1,7
  31. In dit restaurant eet je de meeste gerechten met een pannenkoek in plaats van met bestek. Dit is een erg leuke ervaring.

De kaart is weer eens iets anders en biedt voldoende afwisseling. VHN kost ongeveer €25. De desserts zijn weinig bijzonder (bananen-split, dame blanche, etc..), hier zie ik nog een uitdaging voor de chef.

Het eten is goed gekruid en erg lekker. Verwacht geen heel pittig eten. De porties zijn aan de kleine kant.

De bediening is matig. De bediening besteedt duidelijk zo min mogelijk tijd aan de gasten.

De sfeer is erg leuk. Het restaurant is een grote huiskamer met een bar. Gezellig aangekleed. Pas op: er wordt volop wierook gestookt.

32. Ik ben hier meerdere malen geweest, maar helaas wordt het elke keer minder. De laatste keer dat ik hier was (op een zondag) stonden we binnen een uur weer buiten! We konden onze handen niet wassen voor het eten, terwijl anderen dit wel aangeboden werd. Toen we een extra pannenkoek wilden bestellen duurde dit zo lang dat alles koud geworden was. Na een lange tijd kwam de ober vragen of we de pannenkoek nog wel wilden: nou graag. Oke dan ging hij hem toch maar even maken. We waren de enigen in het restaurant en werden letterlijk weggekeken door het blonde meisje en de eigenaar. Het eten is nog steeds heerlijk, maar door de waardelolze en ongastvrije bediening zal ik hier niet snel meer terug komen. Jammer!

33. Gezellig, bezocht na het lezen van de vorige recensie.

Eten is heerlijk en duidelijk anders dan eten van veel andere landen.

Lekker goedkoop, maar daardoor zeker niet minder van smaak.

Zeker een aanrader.

34. Leuk en apart, dit kleine, charmante restaurant op de Schootsestraat. Het eten is soms wat saai, ik verwacht het bij Ethiopisch wat gekruider, maar daardoor ook prima eetbaar voor bijvoorbeeld kinderen of mensen die een beetje pit niet gewend zijn. Omdat het restaurant heel klein is, heb je al snel het gevoel dat je bij iemand in de huiskamer te gast bent. Dat heeft ook wel wat. NB: Het is erg goedkoop.

35. Het is een eenvoudig restaurant , maar dat past wel bij de naam. Het is mogelijk om kennis te maken met de hele kaart, het met de handen eten mbv een pannekoekje verhoogd de sfeer, zo ook de opdienen op 1 grote schaal voor heel de tafel. Kortom een aanbeveling als je eens iets anders wlt eten op een unieke manier. Bediening en kok heel vriendelijk en gastvrij,