Eetcafé De Verlenging in Eindhoven

Op P1 (parkeerplaats voor De Verlenging) is gratis parkeren mogelijk.

Bezorgrestaurants in de buurt van Eetcafé De Verlenging

wo lunch tot 14:00 diner 10:00 - 18:00
do lunch tot 14:00 diner 10:00 - 18:00
vr lunch tot 14:00 diner 10:00 - 18:00
zo Gesloten

1. Ik kwam vandaag (8 November 2016) om 12:56 binnen. Ging zitten aan een tafel nadat ik aan ober bij de bar had gemeld dat ik kwam eten.

13:01 kwam de ober aan mijn tafel. Na deze netjes afgenomen te hebben vroeg hij mij wat ik wenste.
    Mijn bestelling 1x Saté met friet en alvast een koffie. "Komt er zo aan."

In de 65 minuten daarna die ik heb zitten wachten kwam er een dame voorbij die tafels afnam en verder niets zei.

14:06 komen er vier heren binnen die aan de tafel naast mij plaatsnamen. Ook hun bestelling werd opgenomen.
    "Zal je zien dat hun bestelling er vrijwel direct staat." dacht ik nog.
    En ja 14:11 kregen zij netjes hun koffie, water en frisdranken op tafel.

Ik ben toen opgestaan, heb mijn jas aangedaan en heb mij bij de ober (die aan de balie stond met zijn collega) gemeld met de boodschap dat ik dan maar vertrok aangezien het er niet op leek dat ik na een uur wachten mijn bestelling ging krijgen terwijl de mensen naast mij binnen enkele minuten bedient werden.

Van de ober kreeg ik een "Sorry, ik was het vergeten." Van de dame kreeg ik de opmerking "Ik ben twee keer bij u langs geweest maar het leek er niet op dat u iets wilde."

Voor een bedrijf wat als core business heeft bestellingen opnemen en eten/drinken verkopen is bestelling vergeten in mijn ogen apart te noemen. Dat je een bestelling fout opneemt of 1 item op een bestelling vergeet daar kan ik inkomen, maar een hele bestelling??

En als je (zoals de dame zegt) iemand ziet zitten zonder eten of drinken en je zou die persoon twee keer aangekeken hebben (is niet zo ze maakte tafels schoon en keek mij niet 1 keer aan) dan ga je daar heen want die persoon houdt plek bezet voor mogelijke andere betalende klanten die nog binnen willen komen.

Nu wil het dat ik daar vaker zat met zakelijke relaties (PSV en niet PSV gerelateerd) maar hebben dit voorval uiteraard onder ons besproken.

Eerste advies wat ik kreeg was nog even bellen voor een betere verklaring. Kreeg nog steeds het antwoord "Sorry vergeten." met een gelaten toon. Lagen er ook niet wakker van dat ik daar niet meer zou komen.

Daarop binnen de groep besloten daar niet meer heen te gaan. En die groep is groot gaat "De Verlenging" merken. Kreeg ook advies mijn verhaal te doen door recensies te schrijven.

Bij deze.