Sole d'Italia in Ede

1520603782 55
1543082022 71
1689190582 66

1. Jghardeman

Slechter dan slecht, ik ga hier nooit meer naartoe, kleffe pizza, en een onvriendelijke bediening.

2,4
  2. In de Corona tijd regelmatig pizza's besteld die we dan thuis lieten bezorgen. Altijd prima in orde. Nu wezen eten met onze kleinkinderen. lekker gegeten, maar wat erg tegen viel was het zeer luide geluid in het restaurant. Nergens zijn zichtbare geluidsabsorberende (gordijnen, wandkleden, vloerbedekking) materialen toegepast. Hetgeen, zeker voor oudere mensen, het zelfs lastig is om je tafelgenoten te verstaan. Jammer! Ook nog een puntje van aandacht zijn de wel stevige prijzen voor met name de dranken. Wijnen die we wel kennen en bij de slijterij ca. 6 euro kosten staan voor het viervoudige op de wijnkaart!! Dat is wel een heel grote marge, maar ook de frisdranken zijn zeker niet voordelig, jammer want een 40 jaar oud restaurant zou dat toch niet nodig hoeven hebben!

3. Doordat uiteten nu niet mogelijk was hebben we 2 pizza’s laten bezorgen in het hotel waar we verbleven. Echt heel erg lekker!
    Ook de huisgemaakte limoncello en de tiramisu zijn een aanrader.
    Zodra we weer eens in de omgeving zijn gaan we zeker terug.

4. Eduard

5. Pizza’s gehaald, was nu voor de tweede keer geen succes! Koud bij thuiskomst en slecht belegd. Zonde van het geld en niet voor herhaling vatbaar!

6. Het was erg lekker prima bediening.

7. Altijd goede service, heerlijke pizza’s en snel klaar. Écht authentiek Italiaans! Een aanrader!

8. Lya Schimmel

Naar mijn idee was de tomatensaus niet homemade. Zo smaakt hij als ik een potje open trek als ik geen tijd heb om te koken. Jammer. Mijn vogole was lekker.

9. Wegens lactose en eiwit intolerantie gevraagd om een pasta met knoflookolie en een overdaad aan groenten. Wat uiteindelijk op mijn bord terecht kwam, was een schamele lunchportie (ik ben een kleine eter en had er bij lange na niet genoeg aan). Het was wel te eten, niet perse lekker of een creatief gerecht. Toen ik er wat van zei, werd mij door de bedrijfsleider verteld dat hij niet zo aangesproken wenste te worden, met een hoofd dat een grote mate van arrogantie uitstraalde. Het nog verdedigen ook! Ik was met stomheid geslagen. Needless to say dat ik hier nooit meer naar terug zal keren.

1,8
  10. Brouwer

Afhaal pizza. Was koud, aan de bovenkant al te zien. Ingrediënten aantal en variatie zijn goed, maar waar is de smaak?

11. Top restaurant! De service is super, het eten smaakt altijd heerlijk, erg vriendelijk personeel, en de prijs valt altijd mee.

Dit restaurant is zeker een aanrader!!!

12. Ons 2e bezoek heeft niet de allure van de kennismaking met dit restaurant, 2 maanden geleden. Toen hadden de service en het voorgeschotelde een prima indruk op ons achtergelaten. Nu zijn de ontvangst en bediening nog steeds correct, maar daar blijft het bij. Enig enthousiasme bij de dames is ver te zoeken. Ook de pizza's (hoewel, dat moet gezegd, nog steeds lekker) halen niet het hoge niveau van destijds; minder rijkelijk en smakelijk belegd, met een te dunne en soppige bodem. Als dan ook net (op maandagavond) de zo goed bevallen huisgemaakte tiramisu op blijkt te zijn, en de kleine flesjes frisdrank nog steeds voor Euro 2,50 op de rekening komen te staan, overvalt ons toch een lichte teleurstelling. Volgende keer (weer) beter?

13. Leo 1744 punten

Wij komen hier regelmatig, gewoon omdat we de pizza's buitengewoon lekker vinden. De bediening is nogal wisselend, soms jonge onervaren meisjes, soms minder vriendelijke oudere heren. Zaterdag waren we er rond 17.30 de enige gasten... Daarna druppelden er nog wel wat binnen, maar druk was 't niet. De prijzen zijn pittig. Dessertkaart vermeldt alleen diepvriesijs. Maar er was ook tiramisu van het huis - en die was fantastisch. Tja, een wat wisselend beeld dus...

14. Ik ben zaterdag uit eten geweest bij dit restaurant, het eten was erg lekker en de prijs was goed.
    Echter de bieding was veel te gehaast. Ik had mijn laatste hapje nog in mijn mond of mijn bord werd al afgeruimd en de ijskaarten kregen we al in onze handen gedrukt.. We hadden ze even aan de kant gelegd want we zaten daar natuurlijk voor een goed gesprek. Al direct kwam er een ober langs om te vragen een keuze hadden gemaakt, ik had nog maar net "nee" gezegd of de andere ober kwam er al aan om te vragen of we een keuze hadden gemaakt. Ik heb uitgelegd dat ik het gehaaste gedrag erg irritant vond en of ons weg houden hebben..

Erg irritant dus als je rustig wil eten, zo'n gehaast personeel.

Eten was lekker en goed!

15. Op zich een leuk Italiaans restaurant. Eten is lekker en keus genoeg. Bediening is echter een ramp. Zeer onbeschoft en dan wel dusdanig dat ik er nooit meer kom.

16. Voor de eerste keer naar dit restaurant. We waren in onze vorige woonplaats een zeer goed en zeer vriendelijk Italiaans restaurent gewend. Wat viel dit tegen! Het eten was prima, maar de bediening: een oudere man die totaal ongeinteresseerd was, met een gezicht dat op onweer stond! Het kost toch niets om vriendelijk te zijn. Bij het afrekenen bleken de jonge meiden wat vriendelijker. Misschien halen we er nog wel eens een pizza, maar gezellig uit eten gaan doen we echt elders!

17. Lekkere pizza's, dat absoluut, en groot! Bediening is veel met zichzelf en elkaar bezig en bedient vrij ongeinteresseerd. Terras buiten; fijn dat er heaters zijn, maar het ligt erg dicht aan de doorgaande weg, daardoor is het er niet fijn zitten. Binnen is het erg donker. Wel tof dat het deel van het eten dat je niet op kunt, mee kunt nemen naar huis. Volgende keer gaan we gelijk afhalen.

18. Jaap 9 punten

Met Koninginnedag weer bij Sole D'italia wezen eten. Het was hartstikke druk, dus hebben daardoor lang op ons eten (pizza) moeten wachten. Maar gelukkig werd dat wel van te voren gezegd.
    Uiteindelijk onze pizza gekregen en hij was zoals gewoonlijk overheerlijk! Krokant, rijkelijk belegd gewoon zoals we die altijd bij Sole D'italia eten!!!

19. Overheerlijke pizza's!!
    Nergens zo lekker gegeten.

20. Betty Gerritsen

Sfeer en bediening beneden alle peil. Bedienend personeel onbeschoft en zeer onprofessioneel.
    Zeker geen aanrader, aangezien het eten ook niet bijzonder is.
    Eén ding is zeker: mij zien ze hier niet meer !

2,6
  21. Eten is erg goed, de prijzen net zo en de kwaliteit is top!
    Meestal snelle bediening en gezellige meiden. Af en toe kleine foutjes maar dat kan gebeuren.
    Zeker een aanrader..

22. Slechte ervaring, na 1 uur onze voorgerechten "vergeten" , excuses hiervoor. Oplossing voorgerechten worden bij hoofdgerecht geserveerd, ipv krabsalade garnalensalade. Gebakken mosselen erg slecht, krabsalade droog, pizza's erg zout.
    Uiteindelijk ruim 2 uur gezeten en hoeven de voorgerechten niet te betalen.

Gaan hier nooit meer heen .

Ede onwaardig .

23. Geen lekkere pizza's en geen gezellig restaurant.

24. Was er jaren niet geweest toen we nog in Ede woonden kwamen wij hier vaak en graag. Maar wat is er gebeurd? Gianni heeft geen zin meer denk ik. De pizza,'s waren klef en heel duur.

1,7
  25. Binnen 5 minuten stond de bestelling op tafel. Na jarenlang zonder klachten is dit meteen de allerlaatste keer dat wij hier hebben gegeten. Hoewel de onvriendelijkheid van de eigenaren algemeen bekend is werden wij vanavond, nadat wij ons beklag deden over de slappe pizzabodem (en niet gaar) ronduit schofterig behandeld. Geen excuus; er waren vandaag reeds 150 pizza's geserveerd dus.......... De spaghetti van tafelgenoot was evenmin om over naar huis te schrijven. Binnen 15 minuten stonden wij weer buiten met een hongerig gevoel, 25 euro armer en een kater over zoveel arrogantie.

2,1
  26. Co 11 punten

Gereserveerd voor zes personen en een baby om 18:00 uur. We kregen onze pizza's pas om kwart voor 8. Diegenen die kwamen afhalen gingen duidelijk voor. Wel 20 dozen met afhaalpizza's voor bij zien komen. Gelukkig bleef de baby rustig. Dit al drie keer bij deze pizzeria meegemaakt, afhalers krijgen voorrang.

Maar geen ijs meer genomen, wie weet moesten we daar ook weer 1 uur op wachten? Ik kom net terug uit Italie, daar had ik bij elk restaurant, hoe druk ook, binnen een kwartier een pizza.

5,9
  27. In Ede was dit onze favoriete pizzeria. We komen er al jaren. De pizza's zijn van prima kwaliteit en de Italiaanse gemoedelijke sfeer is terug te vinden in de inrichting en de muziek. De bediening is echter van een dergelijk niveau dat we hier niet meer zullen komen. We hadden niet gereserveerd. Hoewel de zaak half leeg was, bleek het niet mogelijk een tafeltje voor vijf personen te krijgen. We werden onbeschoft te woord gestaan. Jammer.

28. Een behoorlijk genante Pizzeria. Zaterdag avond om 19 uur 's avonds 4 tafels bezet. Dat zegt eigenlijk al genoeg. De Pizza's zijn van erg slechte kwaliteit. Na het bestellen ligt de pizza 4 minuten later op een bord. Hier ga je niet heen om lekker uit eten te gaan. En ook niet voor een vlugge hap. Gewoon niet heen gaan. De prijzen zijn ook nog eens relatief hoog.

2,3
  29. Heerlijke pizza's voor een goed betaalbare prijs.

Geweldige sfeer en interieur. Heerlijke toetjes. Bediening ook top. Al die keren dat ik er ben geweest nog nooit iets vergeten!

Top restaurant!

30. De calzone pizza's zijn echt verrukkelijk lekker.

Eigenlijk geld dit voor alle pizza's.

Ook de pasta gerechten zijn erg lekker.

Bediening is erg klantvriendelijk en sfeervol ingericht.

Top klasse.

31. Vorige week heerlijk gegeten,

Vooraf: Crostini gorgonzola, stokbrood met gorgonzola uit de oven.. Dit was echt heerlijk!

Hoofdgerecht: Pizza en pasta, kwam helaas niet tegelijkertijd. Pasta kwam namelijk een paar min later maar met de excuses van het personeel vond ik het niet erg.

Nagerecht: Tiramisu, dit was verrukkelijk!

Personeel zijn volgens mij nog studenten, niet echt vrolijk tegen de klanten heb ik gezien. Hopelijk is daar wel wat aan te doen.

Wel een restaurant om nog een keer wat te eten!

Gr. Dilara.

32. Voorgerecht : Gegratineerde mosselen € 11,- een aanfluiting.

Dikke gekruide broodkruim gratinee op 6 mini kleine mosseltjes (in het mosselseizoen) in schelphelft welke er vanafvalt.

Niet lekker, droge emotieloze hap en duur!

Sla garnituur : Gemengd & caprese, goed en zoals men mag verwachten bij de Italiaan.

Pizza Marinara : bodem goed, topping slecht.

Alleen voorzien van kleine (uit de diepvries) roze garnaaltjes & gerookte zalmsnippers (waardoor te zout) en 4 anjovisstreepjes.

Geen octopusvlees of ringen, geen mosselen, geen witvisstukjes of kapertjes en vleugje knoflook(olie)!

Bediening : jonge scholieren met goede bedoelingen maar geen horeca-keien, geen wijnkaart. Triest!

Espresso is goed! Ciao en niet tot de volgende keer.

4,7
  33. Eerst de positieve punten: de bestelde pizza was prima en dat gold ook voor het vleesgerecht en de groente die daarbij zat. De huiswijn is ook voldoende, maar de enige afknapper was het dessert. Van een Italiaan mag je toch wel lekker ijs verwachten? Helaas, de twee bestelde Dame Blanches waren bijna niet te eten. Er zaten ijskristallen in en het beetje slagroom kwam w.s. Uit een spuitbus. We zaten met een ijskoude nasmaak...

34. Heerlijke pizza's. De bediening daarentegen is slecht.

We hebben heel lang moeten wachten en konden niet eens fatsoenlijk bestellen. De wijn vond ik ook minder.. Al met al, toch lekker gegeten!

6,3
  35. Bart 54 punten

Had lekker gegeten, 2 weken geleden.

Was niet druk, maar 3 tafeltjes met klanten (niet veel).

Drinken besteld, niet gekregen, personeel was het vergeten. Maar foutje kan gebeuren.

Klantvriendelijke dames, leuk en creatief meubilair.

Pizza's waren perfect en lekker! Veel keuze en een goede menukaart.

Niet veel bedienden, maar wel snelle.

Mijn lievelings pizzeria!

Groetjes, jh.

36. In het kort;

Eten (pizza's) erg lekker.

Eten is duur, 11 tot 17 euro voor een pizza is echt veel te veel, ook al is deze erg lekker.

37. Met 5 personen geweest met zeer slechte ervaring. Eerst een uur wachten op het voorgerecht. Excuses van de bediende, maar op het hoofdgerecht moesten we weer heel lang wachten. Bovendien was de kok 1 hoofdgerecht vergeten. Nota bene 1 van de makkelijkste gerechten voor een Italiaan om te serveren - lasagne -. Kwam pas toen de anderen al bijna klaar waren met eten. De bij de gerechten behorende patat was heel bleek en slecht van smaak. Mayonaise werd geserveerd in voorverpakte Remiazakjes! Ze hadden niet eens de moeite genomen om het in een bakje/schaaltje te doen.

Wij gaan hier dus nooit meer naar toe!

4,3
  38. Slechter dan slecht. Een uur moeten wachten op een eenvoudige pizza. Bedienend personeel echt onder de maat. Bediening hoort te letten op de klanten. Hier is het andersom. Klant moet wachten tot de bediening eindelijk eens komt opdagen. Pizza was zeer slecht van kwaliteit. Aangebrand en de borden roken naar afwasmiddel. Kortom een zeer teleurstellende ervaring. Misschien wordt het ook eens tijd om het interieur eens aan te passen aan de moderne tijd. Volgens mij is hier in jaren niets meer aan gedaan.

39. Paul Taeymans

40. beekman

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening is inderdaad wisselend.

Grote garnalen met warme knoflooksaus, heerlijk.

Filetto nog lekkerder!

41. Dit is écht mijn favoriete restaurant. Zéker eens per maand ga ik daar eten. Het leuke is dat je ook allerlei combinaties kunt maken van gerechten en je kunt zelfs halve pasta's bestellen. Alles is mogelijk! De sfeer is goed, personeel is vriendelijk.
    Zéér zeker een aanrader!!!!

42. Maarten en Monique

Ongelooflijk lekkere pizza's. Bovendien hoef je niet lang te wachten. Echt super!!!

43. Ik kom al meer dan 20 jaar in dit restaurant en al die tijd heb ik nergens anders betere pizza's gegeten. Deze zijn perfect, vooral de Bandito. De bediening is wisselend van kwaliteit. Prijzen van de pizza's zijn goed maar van de overige gerechten aan de hoge kant. Groot minpunt is het meubilair waar je het niet al te lang op uithoudt. Maar om even snel een perfecte pizza te eten is dit restaurant een echte aanrader.

44. Heel lekker gegeten. Heel gezellig en de bediening super!!!

Echt een zaak waar de klant nog steeds koning is.

45. Geweldig lekkere pizza's vooral de Bandieto.Maar ook de andere gerechten op de kaart zijn voortreffelijk.

46. Fam.Van Beek

Zeer goed parma ham met meloen en de pizaá zijn erg GOED !de wijn trouwens ook.!

47. Werkelijk goed restaurantje. Is er al jàren en één van de weinige echte restaurants in de buurt van de Beenhouwersstraat.

48. erg lekker eten vooral de pizza's.
    heb nog nooit zo'n lekker pizza gegeten als bij deze zaak.

49. De lekkerste pizza in de omgeving van Ede. En niet duur!
    Bediening over het algemeen goed, als het erg druk is, iets minder, maar heeft te maken met pers.bezetting! En... men heeft er airco!!

50. Ken geen betere pizzeria dan Sole d' Italia in Ede!

51. Helaas hadden wij als voorgerecht stokbrood met kruidenboter besteld. Toen wij net 1 sneetje hadden gebruikt stonden ze al naast onze tafel met de voor het hoofdgerecht besteld pizza's. Heel slecht!! Je had niet eens fatsoenlijk de tijd om even te praten en te genieten van het voorgerecht.

52. De beste pizza's die er zijn!!