• Bezorgen

1629019497 51
1634620360 51
1645822086 54

1. Bea 18 punten

Via socialdeal kwam ik hier. Ik kreeg de menukaart en tot mijn verbazing stond er geen biefstuk, gamba's en geflambeerde zalm op. Dat stond er op socialdeal wel op. Ik zei dit tegen de serveerster en kreeg toen als antwoord... we hebben sinds een week voor socialdeal een andere kaart. Eigenlijk wel dezelfde kaart alleen de duurdere dingen eraf gehaald.
    Helaas was hetgeen je wel kon bestellen echt niet lekker klaargemaakt en werd koud/lauw geserveerd. Nee, voor ons nooit meer!!!

2. Bediening vriendelijk.
    Social deal tapas : weinig vegetarische keuze bij koude gerechten geen beschrijving wat erin zit.
    Champignons oud.
    Erg achteruit gegaan qua kwaliteit. Nooit meer.

3. Maandag 23 januari 2023 daar om 20.00 uur Tapas gegeten. Volle prijs betaald, ruim €30,= p.p. De soep was lauw en de meest lekkere gerechten waren doorgestreept!
    O.a. Gamba's, ossehaas, stoofvlees en 2 desserts.
    Niet meer voorradig omdat ze zondags zo'n goede omzet hadden gedraaid.
    Kan er op maandag niet meer worden ingekocht?
    Voordat ik de rekening vroeg, heb ik hier mijn ongenoegen over uitgesproken. Ja meneer ik kan hier helaas niets aan doen, was het antwoord. Geen drankje van de zaak en het volle pond voor 2 personen.

4. Voorheen hebben we heerlijk gegeten bij Red's tapas maar nu was het warme eten koud, de gevulde champignon niet gevuld, extreem veel zout op het eten, noem maar op. Tevens was een groot aantal gerechten niet meer beschikbaar; het spijt me mevrouw, maar ook dit hebben we niet… Het was ronduit slecht voor maarliefs 84 euro. Ik zou er wat voor geven om mijn geld terug te krijgen en raad niemand aan naar Red's Tapas te gaan.

1,5
  5. All you can eat formule is ronduit slecht.
    Wij kregen slechts 3 gangen in 2 uur tijd. Het eten is lauw en niet gaar. Wij zijn voortijdig vertrokken vanwege het zeer matige eten. De zaak zit stampvol vanwege social deal actie maar er is veel te weinig personeel. De koude voorgerechten staan slordig opgesteld zonder naambordje en worden mondjesmaat bijgevuld. Als je onvoldoende personeel hebt moet je minder reserveringen aannemen. Nooit meer tapas bij Red's.

4,7
  6. Petra Veens

Gisteren hadden wij gereserveerd. Wij kregen een tafeltje buiten waar het ijskoud was. Jas en sjaal gebruikt om warm te blijven. Het was erg druk. Tapas was koud en duurde erg lang. Na 3 gangen en 3.5 Uur later weggegaan. Personeel doet zijn best maar kunnen het niet aan. Heb liever dat ze aangeven dat het vol zit dan dit. Vriendelijk personeel wat verontschuldig aanbood. Ik was dit niet gewend van dit restaurant. Erg achteruitgegaan. Veel geld betaald voor niets. Jammer! Hoop dat jullie er iets aan gaan doen.
    Wij gaan in elk geval niet meer.

7. J. de Kruiff

Koud eten dat warm moest zijn, eten niet gaar, het duurde ruim een uur voordat de 2e ronde er was, er spoot (!!!!) water uit de kibbeling, desert werd geserveerd op een niet afgeruimde tafel. Fles water kost € 10,- (!!!). Geen idee waar het misgegaan is met dit restaurant, voorheen was het super.

U zult begrijpen dat we geen foto's gemaakt hebben.

8. Lagerweij

Heel jammer dat de menukaart is aangepast. Kwamen altijd met veel plezier bij jullie eten, maar die combi gerechten van de tapas vielen enorm tegen. Begint meer op de andere tapasrestaurants te lijken. Heel jammer, wij komen niet meer terug.

9. Goed geregelde ontvangst met QR controle en tafels op voldoende afstand. Hebben een 3 gangen diner genomen. Ruim voldoende keuze en we hebben erg lekker gegeten.
    Voorgerechten gambasalade en uiensoep erg lekker evenals het hoofdgerecht geitenkaassalade. De steak was prima maar ook nu was de meloen te hard.
    Prettige sfeer en prima bediening.
    Wat ons betreft: komen nog een keer terug met vrienden.

10. Helaas een slechte ervaring, met 2 personen gegeten en vrij lang moeten wachten op het eerste drankje. Mijn entrecote had zoveel vet dat er weinig vlees over bleef. Het bord was met name gevoeld door 2 stukken meloen en sinasappel waarbij de meloen niet rijp genoeg was. Voor 2 volwassenen word 1 klein puntzak friet geleverd wat echt veel te weinig is. Het enige wat goed was is de salade maar ook dat was 1 klein schaaltje voor 2 personen. Onderweg naar huis had ik letterlijk buikpijn. Had ik de recensies maar gelezen. Ik heb de klacht gemeld en heb ter compensatie een kopje koffie gekregen. Hier kom ik nooit weer.

11. M

12. J. van Tuil

3× tapasschaal besteld, staat op de site vermeld, wat de inhoud is, kleine loempia's, gehaktballetjes in tomatensaus, uienringen, inktvisringen etc. Nou, van alles maar 1 stuks. We waren met 3 personen, ook nog een schaal carpaccio en tonello besteld. Heb gebeld om te zeggen, dat er niet in zat, dat wat op de site beschreven staat. Zegt ze, wat op de foto staat is voor 2 pers. Ik zeg nog, er staat precies beschreven wat er in zit voor schaal voor 1 pers. Zegt ze, je hebt gelijk, sorry, mijn excuses maar ik kan er niets aan doen. Gelukkig hadden we nog extra's in huis gehaald. Vond het ook tegenvallen. Jammer dit.

2,4
  13. De smaak van het eten was een beetje flauw. En helaas waren de warme gerechten koud. Ook was het aarbeien taartje bevroren. Bediening verder vriendelijk en behulpzaam

2,9
  14. Miranda Bouman

Het eten was niet geweldig. Kip droog, varkenshaas grijs, spareribs rauw. De carpaccio was lekker maar werd gesereveerd op een warm bord!
    Gamba's waren wel lekker. Voor deze prijs verwacht ik op zijn minst een ossehaaspuntje of een pepersteakje. Over het algemeen dus goedkope gerechtjes. Red velvet was lekker. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

3,5
  15. Eduard

16. Red's bieden bonnen aan via social deal voor onbeperkt eten op elk tijdstip. Vervolgens willen reserveren en kan het alleen in de middag. De prijs van de bonnen zijn duurder dan dat je gewoon gaat lunchen daar. Willen ook totaal niet meedenken aan een oplossing. Erg slechte service, oftewel geen service.

17. Tijn Telders

18. Roelof-Jan Smeding

Ik heb slechte reviews gelezen…
    Maar het lijkt dat ze het hebben opgepakt.
    Alles was super! Heerlijk eten, snelle service en goede prijs!

19. Na wat slechte recensies gelezen te hebben waren onze verwachtingen niet hoog, maar wat hebben we heerlijk gegeten. Bediening is vriendelijk en vlot, en het eten waanzinnig lekker. Binnen 1,5 uur hebben we 6 gangen gegeten. Absolute aanrader!

20. We werden goed ontvangen, en er kwam al heel snel iemand die vroeg wat we wilde drinken.

Waren wat huiverig na alle negatieve recensies.

Maar het eten was prima, sommige dingen niet zo warm helaas, we kregen heel vaak de vraag of we nog wat te drinken wilde dus dat was prima.

Ook de snelheid waarmee het drinken kwam was goed. Qua eten waren ze iets minder snel en 2× iets vergeten.

Eigenlijk verder gewoon lekker gegeten en een leuke avond gehad zoals altijd.

21. Wendy de Ridder

De bediening werkte behoorlijk langs elkaar heen, we zouden de kaart krijgen, moesten er nog 2x naar vragen. Brood werd niet gebracht als voorafje. Mijn man vroeg ernaar en kreeg als antwoord: Ja hoor, best... Eten was redelijk. Er zijn 3 verschillende porties frietjes besteld, vlaamse, gewoon en Franse frietjes, we kregen 3 dezelfde soorten... We hebben lang getafeld, van 5 tot 9, en er is maar 2keer gevraagd of we wat wilden drinken. Niet 1x tussendoor of alles naar wens is oid.

22. Hele leuke avond gehad, we zaten in de serre. Ik vond het ook leuke originele gerechtjes. Ik had bijvoorbeeld zeebaars met radler schuim, grappig, en cheesecake van oude kaas. Dus weer eens wat anders dan standaard tappas, ze wisselen ook vaak. Soms moesten we wat langer wachten maar ze maken het ook vers dus wij willen dan best even wachten. Lekker drankje erbij. Al met al gezellige avond gehad.

23. Ga hier nooit meer naar toe. Belachelijk hoe lang we hebben gewacht op ons eten en dan hebben we het nog niet gehad over de kwaliteit van het eten. Ik zal het iedereen dan ook afraden. Aan het eind het personeel er nog wel op aangesproken maar je tegemoet komen doen ze niet. Gewoon de volle mep betalen voor 3 rondes tapas waar je een uur per ronde op zit te wachten.

1,3
  24. Ronduit slecht! Sparibs koud, 2e keer lauw, haar in venkel salade en aan het bestek, snotterige garnalen, koude gyros, flauwe kip vleugels, carpaccio die waarschijnlijk al uren klaar stond. Het zat namelijk muurvast aan het bord. Kon het er niet fatsoenlijk af krijgen. Incomplete en zelfs verkeerde uitleveren van gerechten. Veel te lang wachten tussen de rondes. Wat dat betreft leek het of ik in een sterren restaurant zat.

Te meer opmerkelijk omdat het restaurant maar voor 15-20% gevuld was met gasten.

Bij elke klacht reageerde de bediening erg goed. Ze excuseerde zich steeds en boden aan een nieuw gerechten te brengen. Mocht helaas niet baten. De ergernis viel niet meer te temperen omdat ik er vervolgens weer veel te lang op moest wachten. (of t kwam weer koud!!!)Heb teleurgesteld en geïrriteerd maar om de rekening gevraagd. Niet om een reductie gevraagd Oid.

Wat ook erg vervelend was was een live band die iets verderop op het museum plein veel te hard stond te zingen. Kom elkaar amper verstaan. Af en toe kwamen er zelfs wat dronken meiden karaoke zingen wat niet om aan te horen was.

Qua prijs weet ik niet of het duur of goedkoop was iets over de 170,- voor 2 stellen met elk 1 kindje.

Wat ik wel weet is dat ik eenieder afraad hier te gaan eten.

Jeetjemina wat zonde van mn geld.

3,1
  25. Tronkelaar

Zeer slechte bediening. Meerdere keren moet je om de kaart vragen. Bediening slecht op elkaar ingespeeld. De een doet niets de andere een beetje. Verkeerde tapas krijg je of komt gewoon niet. Duurt heel lang. En als je zegt dat het niet helemaal naar wens was. Wordt er gevraagd of het niet gezellig was met wie je aan tafel zat? Kortom 170,- lichter en te weinig gegeten! Vroeger was het hier oké, maar nu jammer genoeg zeer slecht

2,7
  26. Afgelopen donderdag hier gegeten, wel getwijfeld na alle slechte recensies, maar we wilden het toch nog een kans geven. En gelukkig maar, want we hebben heerlijk buiten gegeten en de bediening en het eten was goed! Met name een jongeman verdient een forse opslag;)! Hij was erg vriendelijk, gaf goede service en wist ook goed in te spelen op de wat bijzondere klanten naast ons! Wij komen zeker terug!

27. Vaker hier gegeten. Voorheen was het eten wel ok bediening was nooit echt top. Gisteren toch nog maar eens geprobeerd. Stoelen kapot… enorm lang wachten… slecht/koud eten. Meerdere keren wat van gezegd. En uiteindelijk na bijna 2 uur zijn we gegaan. Bediening gaf ons gelijk dat we opstapte.

Voor ons echt nooit meer. Erg jammer was vroeger een leuk restaurant.

28. We hebben prima gegeten in de serre! We zaten gezellig en er werd om ons heen lekker gegeten. Het ging redelijk vlot en het eten was prima! De bediening was vriendelijk! Ik ga er nog een keer eten!

29. Afgelopen vrijdag met een groep van 20 personen gegeten. Mijn collega en ik waren de eerste van de groep, maar er was pas om 18 uur gereserveerd werd ons lichtelijk geïrriteerd verteld. (aankomsttijd 17.30)
    Pas een uur nadat iedereen zat kwam de eerste ronde aan tapas. Veel te weinig! Grote olijven waren erg droog en anjovis was erg zuur. Na nog een uur te hebben gewacht kwam ronde 2: ook weer veel te weinig. Kleine bordjes carpaccio, fantasieloze krabsalade, drie hele kleine stukjes zalmwrap.... De derde ronde kregen we na weer een uur te hebben gewacht: de kipsate, varkenshaas en gehaktballetjes waren allemaal gort droog! Dit werd door niemand aangeraakt. Er werd 1 zak friet neergezet waar we met 6 personen van moesten eten.
    Pas om 21.45 kwam het toetje, nadat diverse mensen al naar huis waren vertrokken.
    1x maar nooit meer! Slechte service, slechte kwaliteit! Zonde van het geld!

1,2
  30. Vrijdag 12 april jl. Wezen eten met een groep van ongeveer 20 personen. Tussen elke ronde hele lange wachttijden tot bijna een uur. 1E 2 rondes waren koude tapas, dus snap niet waarom dit zo lang moest duren. Klein schoteltje carpaccio moest met 4 personen gedeeld worden. Ook 3 zalmwrapjes voor 4? Personen. De warme tapas waren ronduit slecht. Smakeloos en het vlees zo taai dat je er een gat mee in de muur kon gooien. Personeel werd steeds ongeduldiger omdat we meerdere malen geklaagd hebben over de kwaliteit. Never, nooit meer ga ik hier naar toe. Bah!

1,6
  31. Het eten was heerlijk! Alleen de bediening was deze keer niet heel goed. Een paar keer vergaten ze ons drinken te brengen en het eten ging naar de verkeerde tafels. Ook kwam er een bediende naar me toe(met een lolly in zijn mond) om af te rekenen, terwijl we net, na lang wachten, hadden besteld. Dit viel ons helaas tegen. Ondanks deze keer hebben wij ook meerdere malen wel genoten.

~Zaterdag 30 maart~

6,3
  32. Gekozen voor het tapas menu.
    Bediening slecht, erg lang wachten voordat drankjes werden opgenomen.
    Kwaliteit vlees (erg weinig keuze) zeer slecht!!!
    Kip verkleurd, droog. Varkenshaas veel te droog, rare smaak, niet te eten!
    Vitello tonato verkleurd, droog.
    Poffertjes niet vers, komen uit magnetron/oven.

Zeker het geld niet waard!!

1,7
  33. Wat een bedroevend slechte bediening! Echt zeldzaam slecht! Zien niets, duurt mega, mega lang. Zelf een verpakt mini Magnum ijsje duurt 12 minuten tot het er is. Tapas zijn echt niets bijzonders. Niet vies maar lekker zou ik het ook zeker niet noemen. Smakeloos, dertien in dozijn. Maar vooral de slechte bediening (en dat is geen incident, ben er 3 keer geweest en 3 x hetzelfde verhaal). Het blijft bij 3 x en dat is dus al 3x teveel.

1,2
  34. Nieuwe kaart en blijkbaar ook een nieuwe kok? We zijn al vaak bij Red's geweest, maar vandaag was het eten ronduit slecht. De kaart is vernieuwd en we misten best wat gerechten op de nieuwe kaart. Het eten was ontzettend smakeloos, niet zoals we gewend zijn! De kip was droog, patatas bravas niet gekruid en koud en ook de andere gerechten vielen qua smaak erg tegen. Wij vonden het het geld niet waard! Jammer!

1,9
  35. Eerst moet ik zeggen dat dit echt de grootste bagger is dat ik gegeten heb.
    Ik bestel bier dat over de datum is en dan komt het personeel terug en zegt dat het bier alleen maar beter smaakt.
    Haha.
    Nou dat gaat er bij mij niet in.
    Het eten smaakt net zo 😡
    Ballen tent.

1,7
  36. Lekker eten en een fijne service.

37. Harald Oskam

Eten prima, bediening bedroevend slecht.
    Wel een ervaring want zo slecht hadden we nog nooit meegemaakt.

Bijvoorbeeld:
    Schaaltjes worden op tafel gekwakt.
    Gerechten niet bij de juiste personen geplaatst.
    Verkeerde gerechten.
    Gerechten die ontbreken.
    Geen idee welke gerechten ze bij zich hebben.
    Onbeschofte bediening.
    - Wilt u nog wat bestellen? Nee bedankt. Mooi zo.
    - Meneer, het is bijna half 12, houdt u er rekening mee dat we om 12 uur dicht gaan?
    - Hier is de rekening, wilt u nu gaan afrekenen, we gaan zo dicht.
    - Geen tot ziens als je weggaat.
    Enzovoort.

Dit restaurant zou er goed aan doen om een afhaler te worden. Dan kan de formule wel werken. Lekker eten voor een redelijke prijs en de klant hoeft verder niet lastig te worden gevallen door ongemotiveerd personeel dat duidelijk geen zin heeft om het de gast naar de zin te maken.

3,5
  38. We waren met zijn vieren en hebben gekozen voor de tapas. Was erg gezellig en lekker.

39. Het was goed en gezellig

40. Onbeperkte tapas-lunch, genoten van de schitterende ambiance en super lekkere tapas.

41. appie pater

Was super goed voor elkaar. Leuke bediening. Goed eten. Wie hier over zeurt is een te verwend mens! Ga zo door 👍

42. Om half 6 waren wij binnen.. eerste indruk was prima. Vervolgens per ronde meer dan een uur moeten wachten op koud eten. Ook zaten we gemiddeld een uur zonder drinken! Bediening keek ons meerdere malen aan maar kwam geen drinken opnemen. Toen wij 3 uur en 3 simpele rondes verder waren liepen wij naar de bedrijfsleider, zij zei dat we pech hadden en gewoon de volle mep betaald! Geen excuses kwam er van af...

2,6
  43. Onze reservering was om half zes en onze eerste indruk was wat een leuke tent.
    Vervolgens hebben we per ronde een uur lang moet wachten op ons eten ookal hadden we de lijst met onze keuzes al gelijk dat het eten geserveerd werd weer mee gegeven . Waardoor we dus in drie uur tijd 3 rondes van 3 hapjes hadden gehad de laatste ronden waren allemaal koude desserts waaronder mini Magnum, bolletje ijs en smoesjes en een punt zakfriet ook hier hebben wij EEN UUR op moeten wachten. Als we drinken wilde bestellen duurde het al bijna even lang oog contact met de bediening maken hielp niet ook zagen ze letterlijk dat je glazen leeg waren en nog werd er geen drinken opgenomen.

Vervolgens dit bij de eigenaressen gemeld en die zegt ons dat dat zo is en er geen enkele vorm van compensatie zal zijn (zelfs een kopje koffie kon er kennelijk niet van af)

Laat het duidelijk zijn ons zul je hier nooit meer zien en ik raad het ook zeker niet aan bij andere!

2,1
  44. Bediening slecht, bedrijfsleider allerslechtste.
    Onaardig, ongastvrij. Duurde ontzettend lang.
    Eten niet vers en inspiratieloos.
    Je voelde je een last ipv een gast.

45. Heerlijk eten in een gezellige omgeving. Veel keuze.

46. Eten is er prima, leuke en gezellige tent, redelijk minpuntje was dat de mensen op 2de kerstdag tot 18.00 uur in de snijdende kou buiten moesten wachten omdat stipt de deur om 18.00 uur pas openging, hadden ze wel even mogen zeggen voordat ik een reservering voor 18.00 maakte want dan was ik pas na 18.00 uur gekomen, beetje knullig, voor mij een reden om hier niet meer zo snel heen te gaan, is toch een domper op de avond, zeker om met een klein kind van 3 in de kou te moeten blijven staan.

47. Tommy en simone

Top tent!! Super gezellig en top kwaliteit eten.
    Gastvrij personeel!

48. Zeldzaam wat een slechte ondernemer! Een vriendin had geboekt via de AH actie via de AH site. Helaas bleek nadat we al drinken hadden genomen dat de reservering niet goed door was gekomen. Dit kwam een ober vertellen met de mededeling dat de volle mep betaald moest worden. Dit vonden wij nogal vreemd dus vroegen we om de eigenaar. Komt er zo aan werd verteld. Na 20 minuten nog niemand gezien te hebben zijn we maar weer naar beneden gelopen hier stond de eigenaresse (of wat ze ook was) achter haar kassa te loeren. Nee mevrouw we hebben alles nagekeken maar kunnen echt niet vinden dat je met AH actie gereserveerd hebt. Ze deed ook niet eens moeite om een oplossing te bedenken. Mevrouw hield voet bij stuk want tja het kan geen systeem fout zijn geweest. Oftewel we werden uitgemaakt voor leugenaars!

Ons zijn ze kwijt als klant! Nog niet eerder zo'n slechte service gehad. Ondanks dit hebben we alsnog enorm lekker gegeten bij een concurrent.

49. Anneloes

In 2010 in dit restaurant gegeten, was toen erg goed bevallen. Afgelopen weekend weer geweest. Een grote teleurstelling. Hebben erg lang op ons eten moeten wachten. Lege drankglazen bleven erg lang staan, werd niet echt vlot gevraagd of we nog iets te drinken wilden. Wij waren met vier, twee à la carte en twee tapas. Eten werd ongelijk geserveerd, waardoor we steeds los van elkaar zaten te eten. Van de tapas was héél véél niet vers. Net als de sangria, was gewoon druivensap. De aankleding is op zich gezellig. Jammer dat er kapotte meubels in het restaurant staan, een bank afgeplakt met tape. Prijs, kwaliteit dus echt slecht. Sorry..

2,3
  50. Op een vrijdagavond zijn we hier na een beetje research en op tijd, want met 2 kinderen, binnengelopen. Dat doen we samen met een ploeg roadies. Er is 's avonds rond 11en een optreden, en een en ander moet worden gesjouwd en klaargezet. De sfeer, met de beloofde, maar elders weggestouwde loungebanken is daarom niet optimaal. Het hele middengedeelte van het desondanks toch aangenaam ogende restaurant wordt ontruimd ten faveure van de band. Ook de speelhoek waar mijn zoon van 5 zich op heeft verheugd moet wijken.

We besluiten toch te blijven en worden keurig opgevangen door een dame, de host van vanavond en naar een tafel begeleid. We krijgen even later, als mijn zoon op verkenningstocht gaat, door deze dame nog een leuke rondleiding door het restaurant. Diezelfde dame heeft het die avond nog behoorlijk druk met het teleurstellen van onaangekondigd binnenwaaiende mensen. Een goed teken.

Red's doet aan onbeperkt Tapas eten. Wij krijgen een lijst met een flinke hoeveelheid gerechtjes waar we 5 rondes van 3 op aan kunnen kruisen. Er zit van alles tussen. Ook loempiaatjes, kaassoufflés en wat dies meer zij, dus Tapas als in Spaans en met knoflook doordrenkt is een groot woord, maar het zijn stuk voor stuk smakelijke hapjes waar een prima maaltijd uit gedestilleerd kan worden. Ook over de kinderlijst is mijn zoon van 11 tevreden.

De bediening is bijzonder aardig en zeer attent. We hoeven nooit met onze lijstjes te zwaaien. Zelfs als we bij de koffie nog een portie Churro's wensen komt dat zonder lijst gewoon op tafel. Net als de 2 glaasjes water voor de kinderen. Dat maakt de prijs / kwaliteit verhouding erg goed, zeker als de jongste, net als iedereen die nog geen 6 is, gratis mee mag eten. Nog een pluspunt zijn de bieren. Ik ontwaar zowaar de Quadrupel van Straffe Hendrik, 1 van mijn lievelingsbieren, en zelfs de goddelijke Samaranth van Urthel.

We hebben een hele leuke avond gehad.

51. Wij zijn hier laatst wezen eten. De service was prima! Al gauw kregen we onze eerste gerechtjes. Ze waren goed op smaak en temperatuur. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze vragen wel vaak of je nog wat te drinken wilt. Hier kom ik graag nog eens terug, zowel voor een borrel als een diner.

52. Ik heb hier lekker gegeten met een bon van de AH. Mijn vrouw en ik zijn doordeweeks gegaan en het was gezellig druk.

Het eten was goed en de bediening ook. De sfeer is ook prima.

Een aanrader!

53. Zondag hier tapas wezen eten. Voor het onbeperkt tapas concept gekozen waar wij 3 gerechtjes per ronde mochten kiezen. Maar na 3 rondes zaten wij al bommetje vol. Wij zijn geen grote eters maar dit was prima. Vriendelijke bediening en het terras leuk aangekleed. Komen graag nog een keer terug.