Nieuwste foto's in Ede

Laatste updates in Ede

1. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Leuk maar druk, tafeltjes best wel dicht op elkaar, maar 1 toilet voor het hele restaurant, aardige mensen in de bediening. Gerechtjes zien er leuk uit en zijn goed te eten, kwalitatief natuurlijk geen hoogstandje, dat weet je ook als je hier gaat eten. Het leuke is dat het telkens andere hapjes zijn met een lekker biertje of wijntje, gezelligheid staat voorop.

2. hans's profielfoto
    hans heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Ede

Altijd goed en prima service. Wel verstandig om te reserveren.

3. Hanneke Vlastuin's profielfoto
    Hanneke Vlastuin heeft een recensie geschreven voor Kreta

Hanneke Vlastuin

Wij zijn er zaterdagavond voor het eerst wezen eten.
    We werden heel leuk en spontaan naar onze tafel gebracht.
    Je voelde echt geen vreemde bij hun, was net of je er al vaker was geweest
    Spontaan en leuk personeel
    Eten was super goed en niet duur
    Wij gaan er zeker gauw weer natoe🥰❤️

4. S.Th.Supit's profielfoto
    S.Th.Supit heeft een recensie geschreven voor New Garden
    Chinees-Indisch Ede

S.Th.Supit

2e Paasdag 2024

1. Ontvangst slecht (gastheer stond er niet)
    2. Bestelling liet lang op zich wachten (geen klanten alleen wij met 3 personen)
    3. Porties zijn kleiner geworden wel lekker.
    4. Ze waren meer met de telefonische bestellingen bezig Thuisbezorging als met de klanten in 't restaurant. Dat deden ze ff tussendoor hadden wij 't idee. (Laaaang wachten. 😫)
    5. Sfeer was er niet. Er waren geen klanten binnen. Dus ook geen sfeer.
    6. Er kwamen 2 koppels om daar te eten maar waren weer weggegaan wegens te lang wachten. Jammer. In 't verleden nooit klachten gehad.

5. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Ede

Zeer gastvrij. Ook de kinderen worden gastvrij onthaald met aandacht.
    We hebben er heerlijk gegeten. Goede verhouding prijs / kwaliteit.

Ik zou zeggen ga er eens heen.

6. Teun's profielfoto
    Teun heeft een recensie geschreven voor Planken Wambuis

Vriendelijk personeel en een gezellige, gemoedelijke sfeer. Heel lekker gegeten (lunch) met heel fijne service. Aardig en attent personeel! Wel viel het op dat de bestelde hamburger kleiner was geworden en er was geen salade aan toegevoegd. Vroeger was dat wel het geval. En de friet was minder en werd op het bord geserveerd. Normaal wordt dit in een mandje geleverd.

7. Lucia's profielfoto
    Lucia heeft een recensie geschreven voor Restaurant Pomphuis

Een hele fijne sfeer. Superlekker eten, complimenten voor de chef. Op deze feestelijke bruiloftsdag, genoten van het gezellige personeel. Kwaliteit locatie.

8. Jerry's profielfoto
    Jerry heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Ede

Het eten was heerlijk en echt genoeg! Ik ben een grote eter maar zat na voorgerecht en hoofdgerecht al vol! Ik had de Delphi schotel als hoofdgerecht, zo proef je verschillende soorten vlees en smaken van de Griekse keuken.
    Ik ga hier zeker vaker eten.

9. Louis's profielfoto
    Louis heeft een recensie geschreven voor Buitenzorg | De Zeven Reuzen

Leuke ambiance, dat wel. Maar steenkoud in het restaurant (we overwogen om met de jas aan te eten) en slechts enkele gasten.
    Heel af en toe bevalt een restaurant niet, nou dit was er duidelijk zo een. Maakte gebruik van de restaurantweek, een vier gangen diner voor € 47,50. Dat bleek een verrassingsmenu te zijn dat op de kaart staat voor € 49,00. Wat een armetierig diner. Nooit meer.

1,6
  10. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Ede

Prima eten, ruime keuze in allerlei prijsklassen, goede gezellige bediening en een hele mooie ambiance. Wij waren met 4 volwassenen en 2 kinderen. We hadden zowel kleine gerechters als voor- en hoofdgerechten, allemaal goed. De biefstukpuntjes waren heel mals en mooi rosé, burgers erg lekker, garnalen goed en mooi op smaak, kipsate mals met pittige satesaus etc. Porties allemaal goed (wat meer friet had gekund maar konden we gewoon bijbestellen) en drankjes snel geserveerd. Al met al een zeer geslaagd bezoek.

11. Burg's profielfoto
    Burg heeft een recensie geschreven voor Planken Wambuis

Afgelopen zaterdag, 9 maart, kwamen wij om 15.15 het restaurant binnen. Het was erg druk, maar hadden toch het geluk dat er nog een tafeltje beschikbaar was. Niet het mooiste tafeltje, maar dat is geen probleem. Een hoge tafel naast de keuken.

Toen we om 15.35 (20 minuten later) nog niet geholpen waren sprak ik iemand aan met de vraag of we iets konden bestellen, werd dat zeer onbeschoft beantwoord en liep hij vlot door. Andere mensen die na ons waren binnen gekomen hadden binnen 5 minuten al hun drankje. Toen hij iets later terug kwam zei ik dat we al 20 minuten zaten, maar nog niet waren geholpen, vandaar dat ik hem aansprak. Deze blonde jongen ging vervolgens direct met mij de discussie aan en zei “nou mevrouw, u zit hier echt nog geen 20 minuten.” en vervolgens smeet hij letterlijk de menukaarten op tafel. Zéér klantonvriendelijk. Ik kwam hier altijd graag, al jarenlang, maar deze ervaring heeft alles wel verpest. We zijn toen vertrokken en hebben heerlijk wat gegeten en gedronken iets verderop.

12. Andries Woldendorp's profielfoto
    Andries Woldendorp heeft een recensie geschreven voor Kreta

Andries Woldendorp

In een prettige omgeving hebben we met smaak gegeten. De prijs was zeer redelijk.
    Het interieur is mooi, traditioneel Grieks!

13. Wim en Marjan's profielfoto
    Wim en Marjan heeft een recensie geschreven voor Kreta

Wim en Marjan

Heerlijk gegeten, keurige bediening.
    Prijs kwaliteit verhouding SUPER.

14. Jacques's profielfoto
    Jacques heeft een recensie geschreven voor Da Aldo
    Italiaans Ede

Da Aldo is een authentiek Italiaans restaurant met een bevlogen eigenaar. Een tip is om tijdig te reserveren, want het aan aanloop heeft dit restaurant geen gebrek. Maar je kunt er ook afhalen. De prijzen passen bij de topingredienten en de sfeer die je krijgt. Ook vindt je hier meer niet-standaard gerechten en lekkere wijnen en desserts. Dit restaurant is een echte aanrader voor de Italia-fans en fijnproevers!

15. Jacques's profielfoto
    Jacques heeft een recensie geschreven voor Di Mario
    Italiaans Ede

Di Mario heeft echt Italiaanse pizza's en ze blijven betaalbaar bij Di Mario. Als je in Ede pizza of pasta wilt afhalen of bestellen, moet je in ieder geval altijd Di Mario proberen, veel beter dan de grote Amerikaans-achtige bedrijven. De eigenaar heeft jaren als kok bij een gerenommeerd Italiaans restaurant in de omgeving gewerkt en kent het klappen van de zweep van het maken van pizza's. Ook de pasta's zijn authentiek. Ook hebben ze een heel goede bezorging.

16. TATSUMI's profielfoto
    TATSUMI heeft een recensie geschreven voor SushiCo

Heerlijk eten, goede service!

17. Marianne Groeneveld's profielfoto
    Marianne Groeneveld heeft een recensie geschreven voor Balkan Restaurant

Marianne Groeneveld

Het was al heel lang geleden, dat ik bij jullie heb gegeten. Maar ik kende het wel. Eten was heerlijk. Vriendelijke bediening. Ik wil zeker nog eens genieten van jullie heerlijke maaltijden.