Paddy's Food & Drinks in Doetinchem

1230122033 75
1252092351 88
1361943941 80
1570661963 83

1. Was er op vrijdagavond. Gezellig en goed eten voor een prima prijs. Leuke bediening. Niets op aan te merken.

2. Afgelopen weekend meer dan grandioos gegeten in Paddy's, Ossehaas puntjes is een absolute aanrader, een mooi glas wijn erbij, perfect.
    Ambiance vind ik het beste van Doetinchem, bediening geweldig, een 10 met een griffel.

3. Voor het eerst gegeten. Niet alleen het eten was erg lekker, maar ook de bediening en het ontvanst hebben we als erg prettig ervaren. Kortom, een prima en betaalbaar restaurant in een ongedwongen sfeer. Een aanrader.

4. Olaf 51 punten

Een spontaan idee om even te gaan lunchen bij Paddy's. Aan de hand van een aantal hoofdsteden en landen wordt er thematisch een lunchgerecht geserveerd. Ik nam bijvoorbeeld een "luxe tosti met Oostenrijkse bergkaas", waarbij ik uiteindelijk nog moeite had met het op krijgen van de rijkelijk gevulde sandwich die ik kreeg. Al met al een degelijke lunch voor een eerlijke prijs op een toffe locatie in hartje Doetinchem.

5. Prima sfeer, prima bediening en lekker eten. We werden vriendelijk ontvangen, en het wachten duurde niet zo lang. Prijs is oké, niet verhogen.

6. We kwamen zeer onverwacht bij Paddy's terecht omdat we ergens anders in de Grutstraat 25 min "te vroeg" zouden zijn. Werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar zelf, verder was de bediening prima, erg vriendelijk. Het eten was heerlijk en nu eindelijk een keer een restaurant waar warm eten echt warm is! Het frietje dat ik nadat ik eigenlijk klaar was nog even wegpikte uit het schaaltje was aan het eind van deze aanlijn nog warm. Dessert was ook heerlijk. Prima huiswijn! Wel jammer dat de eigenaar niet meer terugkwam aan ons tafeltje maar we gaan zeker vaker!

7. Supergezellige ambiance, goede en attente bediening, eten toppie en geweldige locatie in het hart van de stad!
    Voor herhaling vatbaar!

8. Heerlijk gegeten in een prima sfeervolle gelegenheid! Prijs kwaliteit optimaal en bediening was erg attent en gezellig! Absoluut een aanrader.

9. joop

10. Ook wij komen vaak bij paddy's voor de nodige wijntjes/biertjes op zaterdagavond maar hadden hier nog nooit gegeten.
    Prima bediening en goed eten is voor mij het belangrijkste.
    Dit keer hadden we allemaal het 3 gangen menu voor €27,50,-
    We hebben super lekker gegeten en hadden allemaal wat anders besteld.

Wij komen zeker terug, en nu niet alleen voor de leuke zaterdagavonden!

11. We werden goed ontvangen en kregen snel wat te drinken.
    De gerechten waren simpel maar wel lekker en de prijs was ook niet verkeerd. Zeker een aanrader.

12. Gisteren voor het eerst wezen eten bij Paddy's, normaal gaan we er op zaterdagavond uit ons dak! Maar we gaan zeker vaker. Wat is het eten heerlijk, we hebben genoten van iedere hap.. Had al gevraagd of ik de kok mee naar huis mocht nemen :P Zeker een aanrader!!

13. Na een geweldige ervaring bij het stadsfeest waarbij we een compleet samengesteld menu inclusief bijbehorende topwijnen kregen geserveerd, vorige week met 8 personen de wildavond bezocht.
    Ook dit keer was er een geweldig menu samengesteld met meer dan prima wijnen inclusief de uitleg van een sfeeraanvoelende sommelier. We hebben een topavond gehad in een restaurant waar het naast goed en lekker eten ook heerlijk ongedwongen en gezellig is.
    De bediening voelt de sfeer per tafel goed aan en past hun benadering er feilloos op aan. Top. Gewoon een aanrader!

14. Ik kom regelmatig eten bij Paddy's @ Doetinchem. Bij het voorgerecht krijg je altijd lekker stokbrood met sausjes. De gebakken aardappeltjes bij het hoofdgerecht zijn heerlijk. De gerechten op de kaart wisselen regelmatig en je kan ook seizoensgerechten eten. Vorige week nog een port & wildavond gehad... 4 gangen gerecht en bij elke gang kreeg je een bijpassend glas wijn / port. Persoonlijk vind ik de nagerechten het lekkerste. De sfeer is gezellig en de bediening is goed. Heb je extra wensen of wil je aanpassingen aan een gerecht bij Paddy's is dat geen enkel probleem.

15. Vorige week wezen eten bij Paddy's, de specials van de week zagen er al goed uit, sfeer was er wel, meerdere bieren van de tap. De eerste indruk was top.

Toen wij eindelijk mochten bestellen, kwam de ellende, volgens het eerste zicht was het bestelde speciale biertje al een maand geleden over de datum, want na een paar klachten en schone glazen gevraagd te hebben, bleef deze dood slaan voordat wij er zelfs aangezeten had. Kijk het kan er 1 zijn, alleen wij waren met vier man en hadden allen hetzelfde ?!?!?
    Tip, je kan vele bieren op de tap hebben, maar als je ze niet tapt, gaat het 1 en ander voorbij de houdbaarheidsdatum.

De voorgerechten waren redelijk maar simpel. Weinig en zo op het bord gekwakt.
    De hoofdgerechten zijn zoals je verwacht in ieder simpel eetcafeetje niet echt gewaagd: spareribs, schitzel, varkenshaas, ja niet echt meegaand met de tijd.
    Daarnaast vragen ze ook nog een veel te hoog bedrag voor die simpele gerechten.
    Moet wel zeggen dat het goed smaakte ondanks dat je er niet heen hoeft voor iets aparts.
    Dessert hebben wij maar niet meer genomen, gezien er weinig te kiezen viel.
    Al met al niets dan goeds over de bediening die misschien wel dachten dat we lastig waren met die speciaalbiertjes.
    Wij waren met vier man en zijn het erover eens, wij komen hier niet meer terug.

3,3
  16. Wouter

17. Frank en Dirry

Heerlijk gegeten bij Paddy's afgelopen weekend. Ontspannen sfeer en de combinatie van verschillende voorgerechten was super! Goed idee. De bediening was vlot en vriendelijk. Ook serveren ze erg goede huiswijnen. Mijn vrouw en ik komen zeker terug.

18. Wat ons bij Paddy's vooral opviel waren de glazen waarin de wijn wordt geschonken, mooi groot, dat komt zeer smakelijk over.

En je kunt kiezen voor verschillende wijnen in diverse prijs klasse, dus voor elk wat wils.
    Dan nog even over het eten, prijs kwaliteit is heel goed. Wij waren op een zondag middag bij Paddy's, er speelde een band en ook dat was reuze gezellig.

Glaasje wijn erbij "en maar genieten".

19. Onlangs bij Paddy's gegeten en dit was toch wel een tegenvaller.

Met het eten was niets mis maar de bediening was toch echt onder de maat en zeer zeker niet overeenkomstig met hetgeen hier vaak genoemd wordt en we uit het verleden gewend waren.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en bestelling opgenomen. Eenmaal zittend had het bedienend personeel weinig oog meer voor de gasten aan tafels. Aan de bar zelf moeten vragen voor nog wat te drinken of wat mayonaise. Na het uitserveren gelijk komen vragen of alles naar wens was en voldoende, terwijl je amper hebt kunnen proeven. En als je met zijn 4en een bijgerecht wilt bijbestellen dan is het toch wel jammer dat het pas geserveerd wordt als je eigen gerecht al lang en breed op is. (15-20min.)

Toen we bij het ontvangen van de rekening de serveerster onze mening omtrent 'haar' service gaven antwoordde ze met "Ik zal het doorgeven". Het ging over haar, aan wie moet je het dan doorgeven?

Helaas sloeg Paddy's voor ons deze avond de plank volledig mis. Na de rekening voldaan te hebben toch wel met een negatief gevoel Paddy's verlaten. We zullen er nog wel eens terugkomen om met louter een drankje van de ambiance te genieten maar voorlopig ben ik wel even genezen om daar te gaan eten.

20. Jan Snippe

We werden vriendelijk opgevangen en over de bediening zijn we goed te spreken. Echter mijn vrouw bestelde een rode wijn en daarvoor werden restjes uit drie flessen gebruikt waar ik echt van stond te kijken, de pint of Guinness die ik bestelde kwam niet in een Guinness glas en de pint was niet te pruimen.

De starters en de beef waren goed, echter de spareribs waren droog en smakeloos.

Wij zijn hier gaan eten omdat we goede recensies hebben gelezen, echter ik vond de kwaliteit teleursstellend.

21. Wij hebben woensdag 25-08-2010 enkele fijne uurtjes doorgebracht in Paddy's in Doetinchem. Fijne bediening en vooral heerlijk gegeten. We hebben er echt van genoten.

Als we weer eens in de buurt zijn zien jullie ons weer.

Ineke en Ger van Lipzig.

Lomm Limburg.

22. Afgelopen zondag bij Paddy's heerlijk gegeten. Vooraf een frisse garnalencocktail. Als hoofdgerecht spareribs en biefstukpuntjes. Mijn man is echt "van de spare ribs" en vond ze echt fantastisch: het vlees valt vd botjes af en goede marinade. De biefstukpuntjes waren ook erg lekker mals.

De bediening was vlot en ontspannen. (pub sfeer)

We zullen hier vaker komen.

23. Afgelopen vrijdag hebben we met z'n tweetjes gegeten bij Paddy's Pub.

De sfeer is gezellig, in een leuke aankleding, zoals te verwachten van een Ierse Pub.

De kwaliteit van eten was uitstekend: neem het gemixte voorgerecht, een aanrader!, en ook de spareribs waren goed: het vlees viel zo van de botjes af, en een sausje was eigenlijk niet nodig: ze waren zelf al erg lekker.

Het personeel was behulpzaam, attent en erg vriendelijk.

Als ik er in de buurt woonde zou ik er vaker gaan eten. :o)

24. susanne

Ik ben gister voor het eerst bij Paddy's geweest. Wat een leuke eetgelegenheid, vooral van binnen een gezellig bruin eetcafétje.

Wij hebben vanwege het mooie weer buiten gezeten, onder het genot van een lekker wijntje een 3 gangen menu gegeten en daarna lekker rustig nagetafeld.

Het 3 gangen menu kost maar 25 euro. Ook op de fles wijn wordt dan korting gegeven in combinatie met het menu.

Helemaal super! Ik heb heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en snel. Echt een topavondje uit gehad, echt een aanrader!

25. rietman

Gister waren we er weer, zoals altijd met z'n 4en..

Dit maal hebben we voor het 3 gangen menu gekozen...wat een goede smaak combinaties en keuze.

En er werd een lekker wijntje bij geserveerd.. door de gezellige bediening.

Al met al een heerlijke avond.

26. Vandaag heerlijk genoten op het terras van Paddy's Pub. Koeler met een prima flesje rosé en daarbij een heerlijk, licht, voorgerecht.

Wij komen al meer dan 10 jaar in Paddy's Pub en het is nog nooit tegengevallen. De bediening is altijd goed, vriendelijk en heel adequaat wanneer er iets niet naar onze wens is.

Voor ons niets mis met Paddy's.

27. Gisteravond hebben wij, voor de 3e keer, bij Paddy's gegeten. Helaas is dit voor altijd de laatste keer geweest. Nog niet eerder ben ik op zo'n onbeschofte en misplaatste wijze behandeld en te woord gestaan door het bedienend personeel.

Het combinatie voorgerecht was zoals altijd prima; een lekkere proeverij van diverse voorgerechten dat gezellig 'weg eet' mijn zijn 2-en.

Mijn hoofdgerecht, de rumpsteak, wilde ik zou 'rare' mogelijk. Deze was nagenoeg doorbakken, reden voor mij deze terug te sturen. De 2e rumpsteak was ijskoud, ik heb 'm wel opgegeten. Omdat mijn partner inmiddels al ruimschoots klaar was met zijn eten vond ik het niet nodig de koude rumpsteak terug te sturen.

De serveerster vroeg ons als gebruikelijk of alles naar wens was geweest. Ik heb naar waarheid geantwoord dat ik helaas teleurgesteld was deze keer, omdat bij de 2e keer mijn hoofdgerecht koud was, maar dat ik het wel op heb gegeten. Ik wilde er nog aan toevoegen dat ik daarom geen recht van spreken meer had, maar het toch wilde melden. Die toevoeging heb ik niet meer kunnen geven.

De dame in kwestie ging met mij de discussie aan dat zíj vónd dat de rumpsteak de 1e keer hélémáál niet doorbakken was en dat de kok al had gezegd dat 'ie dan rood en koud zou blijven. Inmiddels raakte ik dermate opgefokt en heb ik haar, op daarbij passende toon, gezegd dat ik de rumpsteak zo rauw mogelijk wilde en dat het dan aan de kok is te beoordelen wanneer deze warm is en aan de wens voldoet.

Haar vraag of wij nog een nagerecht wensten heb ik beantwoord met dat ik helemaal niets meer wenste hier, behalve de rekening.

De rekening werd ons gebracht door een collega die het heel correct heeft geprobeerd te sussen en zijn spijt uitsprak dat het zo liep. Dat ik naast klant ook gewoon gast was vond ik een hele treffende uitspraak die hij wat mij betreft bij zijn vrijpostige collega met grote regelmaat onder de aandacht mag brengen.

Op basis van de kwaliteit van het eten is het hier (in de regel) een aanrader. De kwaliteit van de bediening is ver beneden de maat en voor ons een reden hier niet meer naar toe te gaan. Heel erg jammer!

4,3
  28. Rene 1289 punten

Lekker buiten gegeten.

Het waait er jammer genoeg nogal hard, komt door de locatie. Was wel erg gezellig zo tegen de kerk, en de bediening was ook vriendelijk.

Hebben voor het 3 gangen menu gekozen en die is scherp geprijst. Eten is lekker al was de nougat-ijs meer roomijs dan nougat. Jammer.

29. Leuke pub, alleen het enige Ierse aan deze pub is het merk bier en de naam. Waarom hebben ze geen Ierse gerechten?

4,7
  30. Melvin te booij

Kom hier vaker met vrienden om wat te drinken, de baas is de gekste, maar beste gozer die ik ken als barma, Toppie!
    Eten is ook zeer goed.

31. Ik heb 's middags hier wat gedronken. De bediening was vriendelijk, maar bovenal zeer snel. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zó vlug een Guinness heeft ingeschonken!

De insteek hier is duidelijk "klanten eerst, andere werkzaamheden later". Ik ben bijzonder tevreden over deze pub, een blijvertje voor mij!

32. De weekschotels zijn voor deze prijs (€12,50) werkelijk erg goed. Zeer smakelijk, altijd keus uit 3, goede porties, mèt geb. Aard, frites, warme groente, salade. Gelukkig geen plate-service maar alles keurig in aparte schaaltjes geserveerd. Buiten de weekschotels een uitgebreide vaste kaart met een prima prijs/kwaliteit. Bovendien een mooie en sfeervolle zaak. En prima bediening! Absoluut een aanrader.

33. Echt top eten voor een lage prijs! Waar kan dat nog in Doetinchem?
    Goede sfeer en leuke bediening.

Spare ribs zijn een aanrader!

34. Thierry Hunting

Super zaak, lekker eten. Vooral de weekaanbiedingen zijn echt aan te raden. Biefstuk met chilisaus is ook een aanrader!

35. Gezellig, relaxed, je mag komen zoals je bent, persoonlijke bediening, lekker eten voor redelijke prijs... ik persoonlijk, ik hou dr van!
    ZEKER een aanrader!

36. Mooie pub, alleen het enige ierse aan deze pub is het merk bier en de naam. Waarom geen Ierse gerechten en bijpassende muziek, met name overdag? Zo smaakt een Irish coffee niet.

37. goede prijs kwaliteit voor 10,80 keuze uit 3 menu s

38. Heerlijk gegeten en de rest klopt ook en dat voor een redelijke prijs!