Safak laten bezorgen?

1261948488 86
1508206501 84
1529620241 86
1625982073 86

1. De linzensoep van het huis(die was gratis)Was ongelooflijk lekker! Evenals het hoofdgerecht, bijzonder smakelijk en echt waar voor je geld.
    Aardige ober.

2. Jaqueline Boterman

Lamskoteletjes gegeten samen met mijn zus. Het was geweldig lekker!!!

3. Achim Miller

Erg lekker en goeie service. Aanrader!

4. Als altijd was het eten heerlijk en de bediening prima. We komen hier al jaren en de kwaliteit blijft constant.

5. We hadden met z'n vijven een gezellige avond. Een ruime keuze aan onder andere lamsvlees gerechten die uitstekend bereid zijn. Het eten is heerlijk. En vooraf de fameuze Safak linzensoep.

6. Heerlijk eten en ontspannen sfeer, super gemoedelijk! Komen hier al 30 jaar.

7. Anne Korstanje

Een geslaagd etentje: alle aspecten waren helmaal in orde.
    Bediening: kundig en vriendelijk en attent.
    Keuze: ruim voldoende.
    Soep en hoofdgerecht: heerlijk, mmmmm.
    (wij namen geen toetje)
    Sfeer: prima.
    Voor herhaling vatbaar!!

8. Als vanouds met de hele familie heerlijk genoten van de gastvrijheid en het voortreffelijke eten bij Safak. Het feit dat we hier al meer dan 40 jaar komen zegt genoeg.

9. Deze tent krijgt van mij helemaal het liefst geen sterren! Klantonvriendelijk, het eten was niet te vreten zoveel vet en smerige taaie stukken eten.
    Ik heb terug gebeld, zeggen dat ze terug bellen om het op te lossen, doen ze niet! De slechtste tent ooit! Gadverdamme! Nogmaals eigenaar die dit leest ik zou graag onze 21 euro terug willen! Graag bedankt...!

10. Steenbergen

Eten was heerlijk, bediening vriendelijk en snel. Voor mij iets te veel rouwkost, en weinig knoflook saus. Maar kregen een goed gevuld bakje saus toen het gevraagd werd.
    De sfeer het was niet zo gezellig ingericht harde Houten stoelen wel oud, de fontein weg dat gaf gezelligheid en sfeer, nu is het een kale bedoeling, de lampen aan het plafond top heel mooi ook die aan de wand hangen.

11. Heerlijk gegeten en prima oplettende gastvrouwen met betrekking tot qr code

12. Gisteren heerlijk gegeten bij Safak. De dames van de bediening waren erg vriendelijk.

13. Sjon de vries

Goede ontvangst, prima eten.
    Mag wel meer op qrcode corona letten!!

14. Lekker en smaakvol hier vanavond gegeten. Bediening erg vriendelijk!

15. Komen al jaren bij Safak. Altijd goed, heerlijk gegeten zoals altijd... bediening ook prima.. maar vandaag in de bediening wel een hele knappe meid in de bediening! Dus dat maakte t extra feest vandaag!😉

16. Het eten was eerlijk. De bediening vriendelijk. Ze kunnen iets meer opletten of de glazen leeg zijn. Goed voor de omzet ;-)

17. Eten was prima. Bediening was een beetje rommelig maar wel vriendelijk.

18. T eten is heerlijk en vriendelijke bediening.

19. Saskia van Berkum

Heerlijk gegeten. Erg gastvrij vrije personeel. Zeker een aanrader!!

20. Heerlijk gegeten zoals altijd hier. Linzensoep was een top! Portie is aan de grote kant, daarom hebben we bewust minder porties besteld. Uitstekend service. Prijskwaliteit verhouding is geweldig!

21. Sjon de Vries

Heerlijk gegeten, o.a. Linzensoep, kofte en kipsalade, prima kwaliteit en prijs.

22. Pas geleden geweldig gegeten, niks op aan te merken

23. Hanny Dekker

Onzettend lekker gegeten bij Safak.
    De aankleding is heel gezellig, de bediening is erg goed, de sfeer is geweldig, het eten is heel erg lekker, vooral de (gratis!) linzensoep.
    Extra service: kun je het niet op omdat het te veel is, dan wil men het voor je inpakken om mee te nemen.
    Kortom een aanrader voor iedereen.

24. Heerlijk gegeten met de kinderen, gezellig en zeer goede prijs-kwaliteit!

25. Het was weer heerlijk eten bij Safak! Vriendelijke bediening en de sfeer was zeer goed. Kijk al uit naar de volgende keer!

26. Safak is zeker een aanrader. Al meerdere malen met plezier en veel smaak gezeten. Top!

27. Het eten was echt verre van goed.
    Wij hadden de safkanschotel voor 2 pers.
    Het was te weinig vlees!
    Het vlees smaakte echt allemaal hetzelfde, onder het vlees lag wel een enorme berg rijst!! met daaromheen sla met hier en daar een verdwaald stukje feta.
    Wij waren binnen 45 min. weer weg.
    Eens maar never nooit meer!!!

2,6
  28. Al klant vanaf het eerste uur. Eten is altijd goed en constant van kwaliteit. Er wordt altijd een gratis linzensoepje geserveerd. De bediening is goed en vriendelijk. Misschien wel iets te vriendelijk, want er wordt voortdurend gevraagd of alles naar wens is. Geen wonder dat dit familiebedrijf al ruim 40 jaar bestaat.

29. Op een vrijdagavond konden we ondanks de drukte gelijk een tafeltje krijgen. De linzensoep die je van het huis kreeg was echt heerlijk, wel vond ik het door mij bestelde hoofdgerecht wat flauwtjes, het was zeker niet vies maar had misschien iets meer smaak kunnen hebben. De bediening was erg goed, misschien wel de vriendelijkste bediening die ik dit jaar gezien heb. Ook is het restaurant helemaal niet duur, nog een reden om eens een kijkje te nemen.

Een prima restaurant waar ik vast nog wel eens terug kom!

30. Een avondje uit eten met vrienden vol teleurstellingen. De vleesgerechten bestonden voornamelijk uit rauwkost zonder dressing, wel lag er een klein stukje citroen ergens langs het bord eten, welk volgens de kok genoeg smaak zou geven. De kleine portie vlees, zou zelfs een kind van 5 nog niet vullen, maar de rauwkost had mijn konijn wel leuk gevonden. Helaas was dit nog niet alles. Het weinige vlees wat wij hadden was smakeloos en taai, dus de sla kwam goed van pas om het te kunnen eten. Toch zijn onze borden bijna vol terug gegaan en kregen wij een uitbrander van de manager. Nogal gezellig, Ach ja, weer een ervaring rijker. Nooit meer zullen wij daar eten.

1,6
  31. Zaterdagavond 25-4-2015 gegeten bij dit restaurant. Fantastisch lekker gegeten. We hadden de Safak kebab schotel, met daarbij frites, brood, salade en eigen gemaakte knoflook saus. Deze schotel is zeker een aanrader. Wat weer opviel (net zoals bij ons vorige bezoek) was de bediening, 2 zeer vriendelijke meiden. Al met al een restaurant om zeer zeker weer naar toe te gaan als we in Deventer zijn.

32. Een van de leukere restaurantjes in Deventer. Safak is al jaren een begrip in Deventer, en ik ben een gast die regelmatig hier komt eten. Mooi en uitgebreid menu. Eten is erg lekker, bediening is netjes.

34. Gezellig avondje gehad en heerlijk gegeten! Vooraf kregen we de linzen soep van het huis, deze was verrassend lekker. Als hoofdgerecht had ik de iskender kebap en mijn vriendin de karisik izgara, ook kregen we de bijgerechten brood, patat en saus van het huis. Als toetje hadden we beide de baklava met ijs. Het personeel is erg vriendelijk en alert. Verder is het er sfeervol ingericht, mooie schilderijen aan de muren en het muziek past erbij. Prijs is normaal, helemaal in verhouding wat je er allemaal bij krijgt. Mochten we vanuit Breda weer een keer deze kant op komen, komen we er zeker weer eten!

35. boris

36. Wij hebben heerlijk gegeten in dit Koerdisch-Turkse restaurant, de smaak was verrassend en uitstekend tegelijk, zelden zo lekker gegeten!

De bediening is attent, de dames maar ook de eigenaar letten heel goed op de gasten, en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Wij kwamen helemaal van ons vakantieadres in Ommen om juist bij restaurant Safak in Deventer (toch gauw 70 km. enkele reis) te gaan eten en het was de moeite meer dan waard!

Ook de wijn en de speciale koffie na de maaltijd waren voortreffelijk.

Wij kunnen dit restaurant zonder meer aanraden, en het verbaast ons dan ook niet dat dit restaurant al generaties lang gevestigd is in het centrum van Deventer.

Ook de prijs/kwaliteitsverhouding is geheel in orde.

Voor ons is het jammer dat de afstand Deventer-Sellingen (Gr.) (waar wij wonen) meer dan 100 km. enkele reis is, maar als er even een gelegenheid is, dan gaan wij weer eten bij Safak.

Een aanrader!

37. Avondje gezellig gegeten bij Safak. Samen hadden we de hoofdschotel Safak kabap, heerlijk gerecht met verschillende vleessoorten. Prima service, vriendelijke bediening, helemaal Top!

38. Paula 17 punten

We liepen bijna het restaurant voorbij om bij de Italiaan te gaan eten. Mijn man heeft me er toch van overtuigd om een keer wat anders te proberen. En met succes!

De linzen soep was voortreffelijk, deze kregen we van het huis. Zelf had ik de Iskender kebap wat heerlijk gekruid was en mijn man had de Karisik izgara een gerecht met verschillende vlees soorten. Als toetje namen we beiden de baklava met ijs, wat verrukkelijk was vooral de combinatie met het ijs.

De bediening was erg vriendelijk. Tijdens het afrekenen stond er een leuke, vriendelijke jonge man die ons wat Cologne aanbood. Later bleek hij de kleinzoon te zijn van de oprichters van het restaurant, heel leuk om dat mee te maken.

De sfeer was goed, zeker een aanrader en wij komen nog een keer terug, maar dan met het hele gezin!

39. Hans van der Molen

Ik heb 30 jaar geleden in Deventer gewoond en was toen al een regelmatige gast. En nog steeds kom ik er met enige regelmaat ook al moet ik er bijna 70 kilometer voor rijden!
    Heerlijk eten en een, ook al jarenlang, prettige bediening! Echt een aanrader.

40. Na een dagje Deventer hier gegeten. Eten was erg lekker en ook de bediening was top! We aten hier vrij vroeg en toen we weggingen was het restaurant al vrij vol. Ga hier zeker nog een keer eten.

41. Heerlijk gegeten in een sfeervol ingericht restaurant, voor een goede prijs. Prima bediening. Echt een aanrader!

42. Afgelopen week hebben wij gegeten bij Safak, lekkere linzensoep vooraf, daarna als hoofdgerecht de mix gril schotel. De bediening was wel aardig maar niet zo professioneel. De sfeer was wel goed.

43. Via eet.nu hebben we het eten hier geprobeerd en het heeft ons goed gesmaakt! Tevens ook supersnelle bediening met het voorgerecht en het hoofdgerecht snel geserveerd. Leuke tip voor een keer wat anders!

44. Op aanraden van kennisen uit Enschede zijn we speciaal naar Deventer gereden voor restaurant Safak.
    We waren blij dat we gereserveerd hadden want de zaak was echt ongelooflijk vol, wat voor ons al een goed teken moest zijn. Het eten was heerlijk vooral de soep die zij aanbieden is niet om af te slaan!! De kaart was heel uitgebreid, zo is er voor iedereen wat. Ondanks de drukte was er een leuke sfeer en de bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

45. We waren hier onlangs met een groep collegae wezen eten.
    We hebben erg genoten van de "turkse specialiteiten".
    Een van de aanwezige was Turks en vond het jammer dat het toch enigzins verwesterd was. Jammer. Verder alles naar wens, zullen zeker terug keren.

46. Barry & Elly

Ben vanavond wederom van ver, naar Deventer gereden om speciaal maar weer eens te gaan eten bij Safak.
    Dit keer een schotel a la Safak. Was als gewoonlijk weer fantastisch. Een bijzondere pluim voor de bediening door die jonge meiden. Tot de volgende keer.

47. Als regelmatige bezoeker van restaurant Safak, kan ik niet anders zeggen dan dat het er goed vertoeven is. De maaltijden zijn prima en ook het personeel is er altijd behulpzaam en vriendelijk. De soep die je daar gratis krijgt voorafgaande aan de maaltijd is erg geliefd bij veel bezoekers. Ook over de prijzen die men rekent valt weinig op te merken. Alle waar is naar geld. Als je ergens goedkoper terecht kunt moet je nog maar afwachten wat de kwaliteit zal zijn. Bij Safak ben je zeker van steeds de zelfde kwaliteit en smaak.

Kortom, een goed adres om naar toe te gaan.

48. Vandaag op 1e Kerst besloten we out of the blue maar uit eten te gaan. Wandelend door de stad kwamen we langs dit restaurant. We wilden hier al langer eens wat eten dus nu zou een mooi moment zijn. Ondanks dat we niet hadden gereseveerd konden we toch nog plaats nemen.

Wat volgde was een genot voor de innerlijke mens!

De linzensoep die men vooraf krijgt was verrukkelijk!

En de hoofdgerechten waren hemels.

Je kon zien en proeven dat wat men je voor zet gewoon heerlijk vers is gemaakt.

Het was voor ons zoals gezegd de eerste keer dat we hier hebben gegeten, maar het zal absoluut niet de laatste keer zijn.

49. Deze lui zijn zo goed he! Als je een avondje goed wil eten moet je hier heen, je krijgt echt genoeg, gastvrijheid top! Gezelligheid top! Eten superieur!

Ik kijk er altijd naar uit wanneer mijn ouders me meenemen naar dit restaurant. Gebeurt 2 x per jaar, maar toch! Zo lekker.

Aanrader: döner kebap speciaal.

50. Gisteren wilde mijn jarige dochter naar ons favoriete restaurant Safak.

1 van de eigenaren kwam even gezellig buurten bij onze tafel en onze 8 jarige zoon vertelde dat zijn zus 10 was geworden.

We hebben heerlijk gegeten, zoals gewoonlijk.

We kregen een fantastisch toetje van het huis. Speciaal met sterretjes en lollies. Geweldig gewoon, mijn dochter straalde van oor tot oor.

51. Manon & Robert

Wij zijn er gisteravond geweest met z'n 2'en en het was echt super gezellig. Het eten was lekker en de bediening zoals verwacht erg aardig! De prijskwaliteit verhouding was ook goed. Top tent!

52. Wij zijn met 20 personen geweest. Eten was prima, mensen waren aardig. Alles was geweldig.

53. Woon al al jaren niet meer in Deventer, doch ga regelmatig speciaal hier naartoe om dat geweldige eten aldaar. Ik vind het nog steeds vreselijk knap van ze, dat dat restaurant inmiddels ruim 30 jaar bestaat. Kwaliteit/smaak zijn voortreffelijk. Snelheid van bediening is heel behoorlijk toegenomen. Bediening door door dat jonge enthousiaste grut vind ik ook wel leuk. Ik denk dat ik vanavond daar maar eens na toe ga.

54. Tot voor kort woonachtig in het centrum. En dan bijna wekelijks eten bij Safak. Kortom, heerlijk eten voor weinig geld!

55. Natuurlijk kan er altijd wel iets mis gaan, in de keuken of in de planning, niets is perfect!

Soms is het je eigen fout; de lange haren van mijn vrouw zijn er eens in de brand gevlogen doordat er een kaars in de vensterbank stond en zij opzij ging hangen om naar buiten te kijken.
    Het viel achteraf allemaal erg mee, het personeel was overbezorgd, hoewel we dus zelf van mening waren dat het haar eigen schuld was.

Het hele restaurant stonk naar de verbrande haren en tegen de mensen die binnen kwamen en die hun neus optrokken zei ik voor de gein:'Tja, een beetje aparte en excentrieke keuken..."

Geen 1 klant is er weg gegaan.

Maar goed, wij komen er al vanaf het begin, zelfs al vanaf de zeventiger jaren voor zo ver ik me kan herinneren.

Altijd goed, altijd lekker, heel gastvrije familie! Ik kijk altijd met vertedering naar het schilderij van de oude heer Kavak.

Net zo aardig als zijn zonen.

Straks gaan we er weer naar toe, met zoon en schoondochter. Die zijn er inmiddels ook kind aan huis.

56. In één woord HEERLIJK! Het eten is verrukkelijk! Bediening is zo sociaal, gezellige sfeer, Wat wil je nog meer!
    Ik raad hierbij ook echt, iedereen aan om bij safak te gaan eten.
    Het restaurant bestaat al jaren, zelf kwam ik met mijn ouders, en nu kom ik met mijn eigen gezin, en na al die jaren, is het kwaliteit van safak niet veranderd en nog steeds super!
    Niet alleen safak, maar ook om de familie er weer tegen te komen is een hele eer!
    Hierbij safak/familie jullie verdienen een dikke 10!

57. In één zin: helemaal geweldig! De eerste keer dat wij bij Safak aten is ruim 20 jaar geleden en het eten is nog steeds van een zeer goede kwaliteit en de soep is niet te versmaden.

58. Verbazingwekkend de vorige recensie, we eten al vele jaren regelmatig bij Safak, en het is altijd erg lekker, vers, goed en de mensen zijn aardig.

Misschien gaat er weleens wat mis, maar om nou zo'n hatelijk stukje te schrijven. Hee ga lekker aan de patat, dan is er weer meer plek voor mensen die wel van lekker eten houden!

59. Nou, wij gingen met een groep van 11 man eten! En het was echt vies! Zelfs 1 iemand kreeg z'n eten pas een half uur na ons.. was echt belachelijk.. die tomaten waren heel vies net of ze niet vers waren. Het vlees was niet te kouwen zo taai en niemand heeft het helemaal op gegeten.. daarna zijn we een patatje gaan halen op de brink! Echt, we komen er nooit meer.

1,4
  60. M. Esselink

Je kunt er heerlijk en lekker eten

61. M. van den Heuy

heerlijk gekruid, echt Turks eten

62. Eten was prima in orde.

63. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Beperkte kaart maar prima gerechten! Sfeer is eetcafe achtig.