Rosarium laten bezorgen?

1682088824 70
1691904427 58
1701720031 60

1. Sandra Katuin

2. Verschrikkelijk koud daar echt niet normaal. 2,5 uur lang zitten trillen..
    Ook word er geen sfeermuziek afgespeeld, je zit bijna bij je buren op hun schoot en het licht is zo fel dat het net een ziekenhuiskamer is.
    Specifiek om een privé liggend tafeltje gevraagd, hele restaurant was leeg en alsnog wordt iedereen op elkaar gepropt, zat nog geen halve meter van de buren af terwijl er genoeg losse tafels vrij waren. Erg jammer, zeker als dit specifiek door mij gevraagd was in de reservering. Hele avond zijn deze tafels leeg gebleven dus had een kleine moeite geweest voor de medewerkers van rosarium om naar de gasten hun wensen te luisteren, zeker als er ruim 80€ betaald word. Eten is erg lekker, dat moet ik toegeven, maar wat sfeer betekend weten ze niet. Voor een drankje betaal je gemiddeld 4€ en dat bovenop de prijs van bijna 40€ p.p.
    Prachtige locatie maar een erg matig restaurant.

5,5
  3. Ed Bernard

Eten is goed maar wel dik betaald, 41 euro is best wel veel. De service is matig en sfeerloos omdat er geen muziek is. Die daar bedienen lopen zombies rond en zeggen niets. Wij gaan er niet meer naar toe.

4. Mammientje Tien

5. Restaurant eigenaresse wilt baasje en hulphond ‘in de kelder tussen 🕸️ en 🐁 stoppen

#hulphond 🐕‍🦺🦮NIET WELKOM! 😱Wat een verschrikkelijk ervaring! 😡Ik had via sociaal deal een maaltijd geboekt bij Rosarium Westerbroekpark. Leuk! 🥳Onwijs zin in en de nodige honger 🍱🍣🥗🥙. Natuurlijk had ik mijn lieve trouwe hulphond 🐕‍🦺 mee (herkenbaar met hesje van #hulphondnederland)
    Eenmaal binnen hoor ik ‘sorry mevrouw, er mogen geen honden binnen’. Ik legde geduldig uit dat het om een hulphond ging en dat die volgens de wet niet geweigerd mocht worden. ‘Maar wij hebben een sticker aan de deur: geen honden toegestaan!, Wij hebben ons eigen regels!’

Ik heb toen even contact opgenomen met de plaatselijk politie 👮🏻‍♀️en de situatie uitgelegd. Politieagente heeft telefonisch aan de uitbater de regels nogmaals uitgelegd. Maar wederom bleef de eigenaresse van Rosarium restaurant voet bij stuk houden dat zij eigen regels hebben. Ze gaf tevens aan dat ze mij niet (meer) weigerden MAAR ik moest in een aangrenzende zaal weg van de overige gasten plaatsnemen helemaal alleen! De politie 👮🏻‍♀️ zei ook dat dat niet mocht, ik had alle recht om gewoon in de zaal te zitten!

Daarna belde de eigenaresse haar man. Terwijl ze aan het bellen was hoorde ik haar man boos 😡 en schreeuwend door de telefoon roepen ‘geef mij dat mens maar’ !!!!
    Het gesprek nam ik op (dit gaf ik ook aan)
    Hij kwam met allemaal onzin opmerkingen net als zijn vrouw, allergieën van andere gasten, hij had ook een hondje die ook niet overal mocht enzovoort. Hij was zeer agressief en intimiderend naar mij. Telefoon had zijn vrouw op speaker gezet en op een gegeven moment zei hij dat de uitbater bepaald waar de klant moet zitten en tegen zijn vrouw riep hij lachend
    ‘Zet dat mens maar in de kelder’
    ‘Doe ik’ antwoordde zijn vrouw lachend

Dit alles heb ik op band!

Een hulphond is een wettelijk hulpmiddel en mag overal mee met het baasje

Heeft u een hulphond 🦮? Ga vooral met hond daar eten, uiteraard zonder vooraf te melden dat u een hulphond meeneemt

Heeft u geen hulphond 🐕‍🦺? Boycot uit solidariteit deze restaurant

Het staat u vrij om deze feedback te kopiëren en op uw eigen sociale media te delen. Graag zelfs.

Ter informatie liet ik haar dit ook zien

Toegang voor honden verboden?
    Het VN-verdrag over de rechten van mensen met een handicap is ook in de Nederlandse wetgeving vastgelegd (art. 2 lid 1 en 2 WGBH/CZ) . Let op.  In het kader van deze wet mag u assistentiehonden van gasten met een handicap of chronische ziekte niet weigeren in uw horecazaak. Het weigeren van een assistentiehond staat immers gelijk aan het weigeren van de persoon die gebruikmaakt van een assistentiehond. Formeel gezien is dit dan ook discriminatie op grond van een handicap of chronische ziekte.

Even mijn reactie:
    1) vraagt u aan alle klanten naar hun medisch dossier, om te bepalen of ze ‘vanwege hun medische aandoening een rustige omgeving nodig hebben’
    2) wel aparte dat sinds mijn recensie op Google bijna al jullie klanten plotseling een allergie hebben!
    3)hoezo ‘stoor ik andere klanten’ en ik ben notabene ook klant
    4)ik was gefrustreerd toen ik voor de keus gesteld werd, ‘alleen, weg van alle klanten zitten of weggaan’. Ik heb behalve frustratie in mijn stem en waarschijnlijk na een uur bakkeleien mijn stem verheft.. Echter ik heb niemand beledigt of incorrect behandeld,,
    Mijn bewijs staat op band!
    4) de #politiedenhaag heeft niet letterlijk ingegrepen dat klopt maar de agente heeft wel degelijk de eigenaresse verteld dat ze fout was en dat ze het niet kon maken om mij in een aparte zaal te zetten. Tijdens het gesprek zegt hij ‘de politie kent de regels ook niet’ @politiedenhaag

5)mevrouw en de meneer die nu collega/vriend wordt genoemd werd aan mij voorgesteld als haar partner (staat ook in de opname) werd niet ingeroepen vanwegen een bemiddeling er was geen communicatie fout wegens taal. Het doel waarin de vriend zegt ‘geef dat mens maar aan mij’ was dreigend, intimiderend en complete nonsens waarin hij niets anders deed dan mij proberen te overrompelen met zijn monoloog. Hij geloofde ook niet dat een Hulphond bijvoorbeeld mee mag in de cabine van een vliegtuig ✈️ dat was volgens hem ‘een stupiditeit waar hij niet tegen op kon’ hij eindigt het gesprek door tegen ‘zijn partner’ te zeggen ‘zet dat mens maar in de kelder!’ Waarop zij lachend antwoordde. ‘Doe ik haha bedankt voor je hulp’
    6) ik eisten niets, ik heb gezegd als een soort van compromis dat ik eventueel in de andere ruimte (zij het met tegenzin) zou gaan zitten maar dat het een goede gebaar van hun zou zijn om dan gratis drinken te schenken. Waar praten we over 2 Spa rood en een kopje koffie is wat ik normaliter nuttig bij het uiteten!
    Meneer werd zeer (verbaal) agressief en riep, dat ik daarop uit was, waarop ik antwoordde dat ik liever gewoon betaalde en in de open zaal met de overige gasten zat.

Gratis drankje eisen of een slechte review geven is zeker nooit gezegd. No way dat ik ze niet een slechte review ging geven naar deze verschrikkelijke ervaring!

Social Deal op het eind van de avond zei ik tegen de eigenaresse bij het afrekenen dat ik het voorval had gemeld bij SD en dat zij het niet netjes vonden waardoor ze de helft van het bedrag vergoedden. Dini de eigenaresse zei lachend dat het haar niets kon schelen zij ving haar geld toch wel!

Update: complimenten aan Social Deal .. die mij terugbelde en het op een fijne manier verder hebben afgehandeld.

Het allerergste in dit hele verhaal is dat zij geen greintje spijt betuigen en proberen alleen ‘damage control’ uit te voeren.

6. Debbie-kosterman

Altijd heerlijk gegeten met supervriendelijk personeel… diverse keren geweest en vind niet omdat ze de situatie met de hulphond niet helemaal goed opgelost hebben dat ze dan helemaal de grond ingetrapt moeten worden.

1 positieve stem1 negatieve stem
  7. Jacques

Eten voldeed aan de verwachting. Niet verrassend. De bediening hield niet over.

5,7
  8. Michael Toorop

We kwamen 45 minuten te vroeg omdat we toch in de buurt waren. Het restaurant was nauwelijks gevuld dus vroegen we of we eerder konden eten. Als je social deal hebt mag je blijkbaar niet te vroeg komen. Dus moesten we 45 minuten buiten wachten, terwijl er dus plek genoeg was. We gingen om 19 uur aan tafel. Het was ontzettend koud daar. We mochten 3 uur onbeperkt eten, maar om 20.45 uur kwamen ze al vragen of ze af mochten ruimen. We gingen om 20.55 uur weg omdat het ontzettend koud was. We liepen met andere gasten weg die het ook koud hadden. Aan tafel werd weinig tot niets gezegd door het personeel. Er werd niet eens uitgelegd hoe de ipad gebruikt moest worden om te bestellen. Al met al een teleurstellende ervaring. Toen wij vertrekken waren er nog twee tafeltjes bezet, die ook bijna klaar waren. We minsten enige vorm van vriendelijkheid.

3,2
  9. Trudy 18 punten

Klantonvriendelijk personeel.
    Soep NIET warm.
    Tablet gebruik waardeloos voor oa ouderen. Men kreeg een waarschuwing met een gerichte wijsvinger voor het maken van een fout op de tablet.
    Frisdranken vreselijk duur.
    Toiletten vies.
    Men zegt 2-1/2 uur vertoeven in het restaurant maar er staat op de Website 3 uur.
    Het eten was op zich verder wel goed.
    GEEN aanrader.

4,7
    1 positieve stem1 negatieve stem
  10. Eten drinken half gaar.
    Personeel zegt bijna niks onvriendelijk.
    Kijken schagrijnig.

11. Perfecte bediening, heerlijke sushi’s en andere gerechtjes. Prijs kwaliteit verhouding prima. Een aanrader om hier te gaan eten.

12. 26 Mrt 2020, Geweldige locatie, mooie omgeving… totdat we met 14 pers. (Gereserveerd) naar binnen liepen en ontvangen werden door een chagrijnige werkneemster. Onze tafel was nog niet gereed terwijl een uur van te voren was doorgegeven dat we op tijd komen (reminder) en dacht dat we met 9 man zouden komen en wilde ons op een tafel van 9 man proppen terwijl we voltallig waren (14 man) ze was niet flexibel om een tafel bij te schuiven en maar drammen dat haar collega degene was die de reserveringen doet… ik bedoel dat kan… maar blijf vriendelijk, dienstig en niet de schuld te geven aan je collega of zelfs naar ons omdat we NIET met 14 man aan een tafel voor 9 man kunnen eten… we betalen toch voor het eten maar ook een beetje voor de service… service zero en als ik haar baas was… je snapt het wel. Omzetderving, klantverlies en slechte reviews!

6,1
  13. Onwijs lekkere gevarieerde sushi’s en hapjes, een prettige en vlotte bediening, en een goede prijs kwaliteitsverhouding. We zijn nu al vaker geweest en komen vaker terug. Zoveel verfijnde smaken…. Waaauuuww
    W. Fontein te Leiden

14. Voor de corona zijn we hier geweest toen was het al geen wok meer, maar wat is dit restaurant verbeterd zeg. We hebben er vanavond de verjaardag van onze zoon gevierd en echt alles was heet en vers. Rustig eten geen geloop meer en prima vriendelijke bediening vooral de teapan beef is heerlijk. We komen zeker snel weer terug!!!

15. Geen dessert… kinderen waren ontevreden over de keuze… drinken moest ik apart bij betalen naast mijn kosten om te eten… geen aanrader.

2,6
  16. Job

17. Heerlijk gegeten, mooie locatie, vriendelijke personeel.
    We gaan zeker nog een keer terug.

18. Inmiddels is het geen wokrestaurant meer. Wel all you can dat, maar de gerechten worden nu aan tafel geserveerd. Geen geloop meer, waardoor het rustiger eten is Alles is mooi verbouwd en het personeel is nog steeds even vriendelijk. Eten is top, zeer goede kok. Ik kom zeker weer terug.

19. We hebben geen voorgerecht gehad en maar 1 glas drinken. Het wokken was aardig van kwaliteit. Daarentegen zat er geen smaak aan de Carpaccio en was de patat koud. De saté stokjes werden maar niet bijgevuld. En het aller ergste was dat de vis stonk. Conclusie, er zijn nogal wat zaken te verbeteren als het gaat om de kwaliteit van voedsel en service. Aanbeveling is daarom ook drinkautomaten neer te zetten zodat gasten zelf de drinken kunnen pakken, daarbij kan het alcoholische drank verkoop een boost geven aan de omzet. Voor de rest moet er ook duidelijk naar de kwaliteit van het eten gekeken worden en bekijk eens de voorkant van het gebouw, want het ziet er werkelijk waar niet uit. Duidelijke potentie dus!

20. Op aanraden van collega's hier gaan eten. Prachtige locatie! Bij binnenkomst vonden we het een beetje vochtig ruiken, dit bleek in het gehele restaurant zo te zijn. Genoeg keus wat betreft het eten. Niet alles was even warm, en leek er al wat langer te liggen. Personeel wat stond te wokken kwam niet echt geïnteresseerd over. Overig personeel niet echt spraakzaam. Vuil servies werd wel steeds snel opgehaald. Voor herhaling vatbaar? Een beetje een twijfelgeval...

21. Met mijn vriendin en zoon lekker gegeten op zaterdag 4 maart. Veel keuzes toetjes/ijs, wok en bakplaat had entrecote was goed gebakken. Zeker voor herhaling vatbaar. Met zijn drieën voor 70,00 gegeten!

22. Carla

23. Sander Siebring

24. Zeer onvriendelijk personeel.

25. Remco eversdijk

Na een dagje uit waren we van plan om lekker te gaan eten, dat is heel goed gelukt in het Rosarium. We werden vriendelijk ontvangen en nadat onze jas was aangenomen kregen we een tafeltje toegewezen, erg gezellig bij het raam met mooi uitzicht op de grote tuin. Er werd gevraagd wat we wilden drinken en daarna mochten we een voorgerecht kiezen. Daarna was er een buffet met allerlei lekkere soorten vlees, ook groenten en warme dingen zoals nasi bami enz waren aanwezig. We bestelden iets bij de grillplaat, de kok deed erg zijn best en was erg vriendelijk. Kortom echt een heel goed restaurant.

26. Bouke van Kleef

Verse producten, goede lekkere gerechten, met onze twee kids heerlijk gegeten met leuk uitzicht op het park.

27. Geweldig eten, goed vers en een hele grote keuze. Overall een prettige sfeer, die moet je zelf ook maken.

Alleen heb ik wel een aanmerking op het personeel. Ze zijn niet allemaal even vriendelijk, er zijn medewerkers bij waar geen vriendelijk woord vanaf kan. Ik denk dat daar meer op gelet moet worden. En er lopen zeker ook mensen bij die wel heel vriendelijk zijn.

Doet verder niet af van de leuke avond die we hadden. Maar ik zou diverse mensen wel naar een klantvriendelijkheid training sturen

28. Laat ik voorop stellen dat het eten bij Rosarium zeer goed is. Met goed bedoel ik in dit geval, dat de producten vers zijn. Daarnaast is het (gedeeltelijk) aan de klant om aan te geven hoe het eten bereid dient te worden.

Het personeel - als de inzet hiervan überhaupt als voldoende beschouwd kan worden - kan naar mijn mening wat vriendelijker zijn tegenover de klanten. Daarnaast komt er haast geen personeel om te vragen of je misschien nog iets te drinken wilt. Ik zou zeggen drinken is 'kassa' voor een onderneming.

Zeker de moeite waard om Rosarium eens te bezoeken.

29. Fam van Doorn

Op 1ste Kerstdag voor het eerst wezen wokken en het eten en de bediening was in 1 woord geweldig..
    We hebben lekker gegeten en komen vast wel weer terug.
    Bedankt voor de goede service !

30. Het eten smaakt goed. De kwaliteit kan echter altijd beter, maar dat is overal. Nadelen zijn dat de warme gerechten soms iets te lang liggen, waardoor het toch wel té afgekoeld is. Zodra je er iets van zegt, wordt het ook direct vervangen. Je ziet er ook steeds een kok langs lopen om aan te vullen, en afgekoelde gerechten te verwijderen. Er is dus weinig op de warmte aan te merken.
    De plaatsen waar de warme gerechten liggen zijn wel verwarmd!

Personeel is ook erg vriendelijk. Als je iets vraagt of wil vragen, beantwoorden ze het professioneel en netjes, vragen of alles duidelijk is enz. Als je hulp nodig hebt, ze staan steeds voor je klaar.

Drinken wordt niet standaard aangevuld, heb het zelf al anders meegemaakt. Je krijgt pas nieuw drinken als je dit zelf wilt. Het is tenslotte niet standaard inclusief het drinken.

Het is vrij strak ingericht in het restaurant. Een 7 is te wijten aan de krapte van inrichting. De looppaden zijn vrij klein, en tussen 2 stoelen bij 2 aparte tafels is maar zeer beperkt ruimte om achteruit te schuiven. Het is verder zeer netjes ingericht.

Het restaurant is ook erg schoon en hygiënisch. Zelfs de toiletten worden regelmatig gecontroleerd. Alles wat je beet pakt is ook steeds weer schoon!

Ga zo door Rosarium!

31. We waren met 20 man. Slechte onderlinge communicatie van de serveersters onder mekaar. Mijn vriendenkring raad ik niet aan om hier te komen eten. En de rest van de aanwezigen vinden dat ook.
    Onvriendelijk.. Nooit meer.

32. Al diverse keren geweest. Het is er steeds SUPER goed.
    Vergeet ook het personeel niet, zeer vriendelijk!!

33. Eten uit het lopend buffet was niet warm. De patat, loempia's, bitterballen, pisang goreng en frikandelletjes waren verschikkelijk vet en soms verbrand. Klacht hierover werd niets mee gedaan..

34. JOKE BEHAGEL

35. Meerdere malen in dit wokrestaurant geweesd en een echte aanrader.

Vriendelijk personeel, goed eten en drinken. Altijd een schone tafel en schoon bestek!

Ook bij het voorgerecht en wokbuffet ruime keuze en alles wordt netjes bijgevuld. Het eten is altijd goed gaar en heet.

36. Nathalie Hart

Zijn in dit restaurant meerdere malen geweest en altijd alles super verzorgd, complimenten aan de heer Chang, prima gastheer en het personeel. Altijd alles lekker vers en het restaurant is schoon en dan natuurlijk die prachtige omgeving! Binnenkort gaan we weer!

37. Super, we blijven terugkomen.

Met zijn tweeen of met een groep het blijft geweldig.

38. Willen we mooi en lekker uiteten, dan gaan we naar het Westbroekpark om te wokken. Samen, met het hele gezin, of met een grote groep; een paar keer per jaar.

39. Hier heerlijk gegeten, al 2 x. Vriendelijke bediening/prijs.

Binnenkort gaan we weer.

40. Frank Faber

Onlangs werd ik 50 en mijn familie heeft mij aangenaam verrast door hier met z'n allen te eten. Ik kom zeker terug. Wat ook vermeldenswaardig is, we keken uit op het rosarium en alles stond in volle bloei. Wat wil een mens nog meer!

41. 20-06-2010

We hebben op vaderdag met 4 personen gegeten.

(Wel gereserveerd...gelukkig maar, want het was super druk). Het eten werd regelmatig bijgevuld en was heel vers.

Het restaurant zat helemaal vol... maar de bediening was heel behulpzaam en relaxed en alles liep op rolletjes.

Een echte aanrader!

Leuke speeltuin en een prachtig rosarium.

We komen gauw weer langs.

42. We hebben met 4 personen gegeten. Het was een geweldig diner en alles super vers. En goede prettige bediening.

Een aanrader om er eens te gaan eten.

43. Wij hebben met 4 personen bij U gebruik gemaakt van het wokbuffet.Het was in een woord geweldig.
    Nieuwjaarsdag komen wij weer helemaal uit Venlo genieten van wat voor ons het beste wokrestaurant van Nederland is.
    Chapeaux....

44. C. den Dulk

Vorig jaar (10 sept. 2005)heel goed. Dit jaar (9 sept.2006)hopelijk weer zo goed. Onze familie verheugt zich erop!