P Zuidpoort of P Koepoort, beide 5 minuten op loopafstand.

• OV

Delft Centraal, 7 minuten loopafstand.

Bezorgrestaurants in de buurt van La Cubanita

1631222080 69
1693719365 67

1. Susan

2. Rob Plugge

Bekend concept, eten gemiddeld goed, leuk personeel, kan wel iets sfeervoller.

3. Jacqueline klein

Super eten, super vriendelijke bediening vooral Jasper. Complimenten aan hem hoe hij het allemaal regelt. Door hem een top avond gehad!

Lekkere cocktails voor goede prijzen!

4. Mooie lokatie en de sfeer was goed.
    Bediening was vriendelijk en liep op rolletjes.
    De tapas vond ik (te) kruidig en smaakvol.
    Wij hadden een mooie plek bij het raam en zaten op 'toekomstige' heerlijke stoelen.
    Leuke acties met sauna bon.
    Ipv cheescake mochten we een alternatief bestellen net als het eerste drankje. Helemaal top.

5. Sandra pellikaan

Heerlijk eten, zeer slechte service.

6. Annefleur

Ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt.
    Ook was ik over het eten niet te spreken.
    10 tapas gerechten die wij besteld hadden hebben wij niet eens gekregen.

7. Samantha

Bij binnenkomst werden we verwelkomd door een chloor walm, afkomstig van de toiletten waar het even nat was als in het zwembad. Het eten was wel goed, werd veel met sausjes gewerkt. Hierdoor waren de natuurlijke smaken wat minder aanwezig.

8. Vriendelijk personeel! Eten was helaas flauw en alle vissoorten garnalen en kabeljauw enz waren droog en flauw. Erg jammer want een jaar terug was t eten hier erg smaakvol. Gamba's waren garnalen. Met een sausje was t nog te eten.

9. Leuk restaurant, bediening ook erg vriendelijk en eten was top zeer verrassend.
    We gaan zeker nog een terug.

10. Zoals altijd top (prijs/kwaliteit). Lekker buiten op terras gegeten.

11. Leuk, gezellig restaurant. Goed dat we gereserveerd hadden, was echt druk. Tapas zijn heerlijk en volop keuze. Zeker aan te bevelen.

12. Heerlijk eten. Afwisseling met diverse gerechten voor vaste prijs. Vrijwel alles smaakte uitstekend. Tegenwoordig wel minimaal 1 week van te voren reserveren!

13. Liesbeth

Prima gegeten en vriendelijke bediening. Prima voor 17.50!

14. Frances Kok

We zijn er op een maandagavond geweest. Het was de eerste keer en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk eten en voor iedereen wat wils!

15. We hebben een hele leuke avond gehad, de hele zaak is opnieuw geverfd en je mag niet meer op de muren schrijven. Een frisse nieuwe uitstraling. Erg leuk zijn de nieuwe gerechten op de kaart. Bediening is erg vriendelijk en de cocktails zijn maar €5, echt een aanrader!!

16. Onbegrijpelijk slecht eten. Ik weet niet wat er voor een kok in de keuken staat, maar een ding is zeker hij kan beter in een frietkot gaan staan werken. Kortom een pure afrader.

17. Ik kwam hier maandelijks om met een groep te eten. Sfeer en service is geweldig, maar de kwaliteit van het eten is de afgelopen 2 maanden naar een dieptepunt gedaald!

Van een super malse vitello tonato met een dikke laag tonijnmayonaise, naar een waterige rosbief waar het restbloed in een plas om het bord ligt en de tonijnmayonaise afwezig blijkt.

En die geweldige serranoham kroketten die nu niet meer zijn dan vochtige vetrolletjes met taaie fabricatorham met stukken kraakbeen erin.

Als laatste voorbeeld noem ik mijn favoriet, de groentekroketten, die gevuld waren met al het goede uit de wereld, fijn vermalen in een hemels rolletje. Nu letterlijk een rolletje met doperwten en tuinbonen omhuld in een vet krokant jasje met een "waarde" van 4,50EUR.

Na het mailen van de bovenstaande klachten kreeg ik een mailtje dat er "aan de vitello en de kroketten niks is veranderd de afgelopen jaren"... Nee hoor, het is mij in 20 bezoeken gewoon nooit opgevallen. Nee, het was me een plezier, maar voor mij nu even geen La Cubanita meer!

19. Ra 569 punten

Heerlijke tapas bij La Cubanita. Goede service en snelle bediening. Vooral de onbeperkt tapas is erg voordelig. Anders is het wel prijzig. Leuk restaurant. Mooi gelegen aan de beestenmarkt.

20. Carmen

21. Het was onze eerste keer. Hebben er heerlijk gegeten, alles was heerlijk. Jammer dat de Albondigas con ajo y tomate 2 keer koud geserveerd werden maar ook snel hersteld werd. De muziek moet beter afgestemd worden op de gasten die er zijn, zeer zeker geen deng deng of headbeng muziek ,het werd ook snel veranderd toen ik er wat van zei. Al met al, wij komen terug op zeker.

Groetjes van Aad ,Annet ,Bart, Sanne.

22. Ik heb vele keren bij Cubanita gegeten en gedronken en dit was altijd naar tevredenheid. Redelijk snelle, aardige en correcte bediening. Maar ik ben dan ook iemand van het halve volle fles i.p.v. de halve lege fles.

23. Triest, kwaliteit eten was zeer slecht, gefrituurde aardappelschijfjes waren zwart en vet, grote gamba's waren rauw en niet gekruid. Bediening is heel triest, je kan als serveerster beter met je vriendinnen gaan praten dan de klanten voorzien van een drankje. Jammer hoor, want de locatie is goed.

24. W. Stoop

Zeer slechte bediening, sommige aan tafel waren klaar met eten terwijl de ander nog zat te wachten. Meerdere malen bestelling van andere klanten voorgeschoteld gekregen. Geen goede ventilatie. Prijs/kwaliteit eten slecht. Eerste keer daar geweest was ook meteen de laatste keer

25. Wendy de Bruin

Heerlijk gegeten met mijn vriendje! Lekkere verschillende dingen! Sangria ook lekker maar beetje duur....
    Maar we gaan zeker een keertje terug!

26. Veel keuze, lekkere tapas, vlotte bediening, gezellige ambiance.

27. Dit jaar voor de 4de keer bij cubanita, helaas deze keer 8 juli
    voor het eest veel minder, een meisje van de bediening onvriendelijk. Het duurde heel erg lang voordat het eten kwam ,dat ook nog eens veel minder van smaak was als anders,
    potje babyeten tot het kookpunt verwarmd voor kindje van 6 maanden.en gevraagd of het 30 seconden verwarmd kon worden. Jammer.

5,1
  28. Met een groep van 18 ergens eten, dat betekent voor het personeel werk aan de winkel, hier kunnen altijd toekomstige nieuwe klanten bij zijn. Nu niet dus.... Wat een flater.... Evenveel eten voor de tafel van 8 als voor de tafel van 10, zeer eenvoudig eten, maar absoluut weinig. Op zich smaakte het wel vandaar de 6 voor het eten. Maar als je elkaar moet gaan aankijken voor een stukje paprika, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres!!! Eenvoudig eten á la Ikea, simpel maar doeltreffend. Mensen die dit héél lekker vinden hebben geen goede smaak (alhoewel we daarover kunnen twisten). Hier moet wat geleerd worden. Ik zou niet eens een tegoedbon meer willen van dit restaurant als excuses, hier ga ik dus echt nóóit meer heen. Ik ben diep en diep teleurgesteld.

29. Zaterdag bij Jazzfestval bij la cubanita gegeten.

Alles was zonder smaak, aioli aangelengde slasaus met knoflooksmaak, gehaktballetjes in tomatensaus zo uit het blik bij de balletjes, peper, zout en andere kruiden wellicht onbekend bij de kok.

Patatas brava: gebakken aardappeltjes met chilisaus.

Scampi's met een ondefinieerbaar groen sausje (jakkie)

Kortom NOOIT MEER.

30. Wij hebben niets dan lof over La Cubanita Delft!

Het eten was heerlijk, de sfeer erg gezellig en de bediening zeer vriendelijk! Voor iedereen die een avondje gezellig met vrienden of familie ergens wat wil gaan eten, is La Cubanita echt een aanrader!

31. Marieke

Teleurgesteld, hebben erg lang op het eten moeten wachten, hebben er ruim 2 1/2uur over gedaan om 4x 2 gerechtjes te kunnen eten. Hebben ook niet tegelijk te eten gekregen, de een was klaar en toen kwam er pas iets voor de ander, dit kan beter, volgens mij!, ook al is het druk..Hadden niet gezien dat er op de kaart stond dat je ook flessen water kon bestellen, als de serveerster een beetje klantvriendelijk was geweest, had ze ons daarop kunnen attenderen (dronken alleen maar water) Jammer maar Delft, daar komen wij niet meer...

32. Vol enthousiasme naar La Cubanita.

Wat een teleurstelling. Door het mooie weer ging volgens ons alle aandacht naar het terras. Alleen daar zaten we niet.

Het voorgerecht van ieder 2 tapas kwam verspreid ( waardoor 3 van de 4 lekker zaten te smikkelen terwijl de 4e persoon pas te eten kreeg toen de rest klaar was). Wel kregen we 3 keer iets op tafel wat we niet besteld hadden.

De 2e ronde was nog teleurstellender. Drinken kwam niet ( stond wel op de rekening). Eten leek wel per persoon geserveerd te worden. De een was klaar en daarna kwam het eten voor de volgende. En ja hoor, 2 gerechtjes kwamen helemaal niet. Het excuus dat je dan maar van elkaar moet mee-eten gaat me iets te ver.

Teleurgesteld de rekening gevraagd. Deze kwam al na 12 minuten met de mededeling dat alles gecorrigeerd was.

Helaas stond het nog steeds niet gekregen drinken op de rekening, evenals een spooktapas.

Terwijl we het restaurant verlieten kregen we alsnog, van een dame van de bediening, de niet verschenen tapas aangeboden.

Zij was uitermate verbaasd dat we deze nu echt niet meer hoefden.

Ik denk voor ons geen La Cubanita meer. Jammer.

33. Wat een top restaurant, heerlijk gegeten en de service was/is super! Echt een aanwinst voor Delft! We gaan er zeker vaker heen.

34. Simpel. Wanneer je er eenmaal geweest bent, blijf je terugkomen. Lekker eten, gezellige bediening, ongedwongen sfeertje en dan het eten: hmmm moeilijk kiezen - alles is lekkerrrr!

35. Marco & Bianca

36. Eugenie

Een aanwinst in Delft! Ruime keuze in verschillende heerlijke tapas tapas. Klantvriendelijke bediening en gezellige sfeer.

37. Zeer goede prijs/kwaliteit.

38. Al vaker heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, echt een aanrader!

Goede en snelle bediening, heerlijke tapa's (en ik ben best wel kritisch wat dat betreft..) en bijpassende sfeer.

Ook de alcoholvrije Mojito's zijn erg lekker!

39. Majella

Lekker en gezellig. Goede sfeer. Ik ben er sinds mei vorig jaar denk ik al vijf keer geweest en nu de manager zelf de eigenaar is ga ik er waarschijnlijk nog vaker heen. Het is nu helemaal top! Voor mij als geen vleesliefhebber zijn er zo veel lekkere andere dingen te eten! Ik kan de Zeeduivelballetjes met paprikamayonaise en de Kaaskroketjes met sherrydressing aanbevelen! Mmm, ik krijg er trek van!

40. Wij hebben onlangs in dit gezellige restaurant gegeten. Het eten was prima en de bediening oke. Komen hier zeker vaker terug. De kinderen kijken er nu al naar uit!

41. Heerlijk laagdrempelig restaurant, hele leuke en vooral lieve bediening, goed eten. De avond voldeed aan al onze wensen!

42. Zowel eerste en de tweede keer heerlijk gegeten, leuke bediening, prijs kwaliteit is goed. Veel keus in vlees, vis, ook de vegetariërs onder ons.

43. Niet doen. Slechtste tapas die ik ooit gegeten heb. Bediening leek ook nergens op, alsof ze allemaal voor het eerst bedienden.

4,7
  44. Lekker gegeten? Ja!

Enigzins kloppende prijs-kwaliteit verhouding? Eigenlijk niet. Je proeft wel dat het allemaal van de groothandel komt, en de 'huisgemaakte' sangria eigenlijk ook, want vanaf ons tafeltje zagen we hoe het overgegoten werd vanuit jerrycans in snoezige kannetjes. Als zelfgemaakt betekend: snij er wat vruchten bij en roer het door, giet het in een kan, dan kan ik dus ook zelfgemaakte sangria maken. Hij is wel lekker trouwens, maar zeker niet huisgemaakt.

De bediening waren allemaal jonge meiden, heel spontaan allemaal, niet zo professioneel maar het past bij de sfeer van het restaurantje.

45. Op de 1 of andere manier was het hier druk terwijl de rest van het plein uitgestorven was.

Wij zaten duidelijk op de ongelukstafel, drankjes die niet aankwamen, eten wat niet voor ons was, kapot gefrituurde kipvleugels, leeg gelopen geitenkaas en zo maar verder.

46. We dachten lekker tapas te gaan eten, maar kwamen bedrogen uit. Alles had een erg hoog 'rechtstreeks-uit-de-diepvries-in-de-magnetron/frituur' gehalte. Sauzen, gehaktballetjes etc. leken zo uit een Sligro-emmer te zijn geschept. De gemiddelde snackbar doet het beter, zeker als je kijkt naar de prijs-kwaliteitverhouding.

De bediening is aardig, maar niet professioneel.

47. Voor de tweede keer geweest. Eerst met m'n vriendin (die niet veel lust) die haar buikje helemaal rond heeft gegeten! Jippie!

Afgelopen vrijdag had ik een zakelijk gesprek en dacht laten we daar gaan eten om de formaliteiten een beetje in te nemen. Groot succes en voor ieder wat wils! Mucho bueno!

48. Wat een fantastische tent, met zijn vieren gegeten vorige week en we gaan deze week weer. Lekker met een kan sangria (huisgemaakt) op het terras onbeperkt tapas eten is net vakantie.(oke het weer was ook prachtig maar toch). Veel keuze en voor ons nieuwe tapas. Hasta luego amigos!

49. Gister hier gegeten met een stel vrienden. Een aanwinst voor Delft. Prijs kwaliteit is goed. Onbeperkt tapas voor €17,50 is geen geld. Heerlijke mojito's en ijskoude Desperado's! Op de muren om ons heen (waarop geschreven mag worden) alleen maar lovende kreten van uit heel het land.

Wij zetten La Cubanita op de vaste prikkenlijst.

Muy Muy Bien!

50. Uitermate teleurstellend! De eigenaar van dit restaurant zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen alsmede de kok! De gerechten worden met veel charme en veel opsmuk gepresenteerd in een voorbedrukt foldertje. De realiteit bleek echter dat de beschrijvingen in de menukaart een iets ander perspectief kregen als het de smaakpapillen bereikten.

Cubanita is als duurste tapasrestaurant in Delft, een grove belediging door als slechtste uit de bus te komen. Hoe durven deze mensen ons dit voor te zetten! (note aan de kok: een spaanse crostini met makreel en ceasardressing, is geen geroosterde witte boterham met yoghurt en een plak rauwe gekookte makreel!)

Zeer, zeer, zeer teleurstellend en eigenlijk een beetje beledigend. Jammer van een hele mooie zaak op een prachtlocatie met bekwaam bedienend personeel!

2,4
  51. Samen met mijn vrouw hier per ongeluk binnen komen vallen op een doordeweekse avond en kon hier voor euro 17.50 per persoon heerlijk tapas eten, hetgeen een hele leuke ervaring was.

We hadden keuze uit 50 verschillende soorten tapas, dus er is voor elk wat wils.

We praten hier niet over een sterren restaurant, maar voor de prijs was het zeer beslist de moeite waard.

52. Heb daar van het weekend voor het eerst gegeten en het was heel gezellig en heel goed eten!

Echt een aanrader!