Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Marcelita

Een heerlijk avondje uit eten. We hebben onze tafel vol laten zetten met de heerlijkste tapas met vlees en vegetarisch en een schotel nachos Don Pablo. Tot slot nog een heerlijke 'postre'.
    We waren hier al eens eerder geweest en heel tevreden naar huis gekeerd en ook deze keer was het een heerlijk avondje smullen op z'n Mexicaans/Argentijns!

2. Australisch Schalkhaar

Elly Koopman

Met 9 personen koffie (gebak) gedronken. Het meisje dat bediende mag wel wat vriendelijke zijn. Ook is ze wel heel gemakkelijk uitgevallen. Alles wordt op de hoek van de tafel neergezet. En bij het ophalen moeten weer alles op de hoek van de tafel neerzetten.
    In de middag met 7 personen geluncht. Er was veel commentaar van iedereen dat de broodjes in een goedkoop plastic mandje zaten. Dit is toch een restaurant?!
    Jammer! Het eten was verder goed.

3. Marjoleine

Vandaag koffie gedronken op het terras van Heidezicht met appeltaart en dadel/worteltaart. Helaas waren beide taartjes heel erg droog, echt niet vers. Heel jammer want de koffie was heerlijk. Prijs/kwaliteit was hierdoor ver te zoeken. Een gemiste kans en zeker geen aanrader.

3,7
  4. Alles prima en leuke aandacht voor jarig kleinkind met tafelvuurwerk.

5. We hebben met 6 vriendinnen een topavond gehad, we hebben tapas gegeten en tussen de gangen door was er voldoende tijd om te kletsen en lachen. Onze “ober” wist veel te vertellen over het eten en de wijnen die er waren. We komen zeker nog een keer terug 👍👍

Alle recensies

Eet.nu blog

5× Heerlijk eten combineren met gezellige activiteiten

Het is weer overal zomervakantie. Het ideale moment dus om een heerlijke lunch of diner te combineren met gezellige activiteiten. Om je op weg te helpen hebben we in deze blog een aantal leuke mogelijkheden voor je gevonden. Van bowlen tot midgetgolf en zelfs varen met een sloep: deze restaurants bezorgen je een geweldige dag. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte