• Lid sinds 26 mei 2015

Fusion Plaza

Hulshorst

't Eiland

Nunspeet

Nijhof heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nijhof's profielfoto
    Nijhof heeft een recensie geschreven voor Grillroom L&M

Super lekkere grillroom. Mooi nieuw restaurant. Ik heb ook regelmatig besteld en kreeg het eten altijd snel aan mijn deur. De kaas van deze pizza's is trouwens echt bijzonder lekker. Aanrader

2. Nijhof's profielfoto
    Nijhof heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Mama Mia

Ben hier geweest op een normale vrijdagavond, altijd wel druk dus. Kan zien dat het restaurant goed loopt! Het was druk en zowat vol, ik had dus ook al niet gereserveerd. Toen ik dat aangaf, reageerde de meneer een beetje nukkig (kon hij voor mijn gevoel ook wel anders melden). Uiteindelijk hadden we toch een tafel en werden we geholpen door een vriendelijke jongenman. De pizza was lekker. De prijs kwaliteit was goed!

3. Nijhof's profielfoto
    Nijhof heeft een recensie geschreven voor 't Eiland

Eten daar smaakt prima, al is het niet de goedkoopste snackbar voor dat eten. Service daar is niet over te spreken, een kerel achter de balie die duidelijk met mijn moeder stond te flirten, en de eigenaar is buitengewoon bot en ongastvriendelijk. De sfeer is wel oké, is maar net wat je zelf leuk vind. De ijsjes zijn er wel super lekker. Maar als je een patatje wil eten zal ik toch een andere snackbar kiezen.
    Ik ben er voor het laatst in november 2015 geweest.

4. Nijhof's profielfoto
    Nijhof heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Al gauw vind ik dat een restaurant vooral pannenkoeken duur zijn aangezien ik voor die prijs 50 pannenkoeken zelf maak.. Maar vergeleken met andere restaurants, is dit echt een aanrader! Super leuke sfeer en leuk aangekleed, ook echt heel veel te doen voor de kinderen, dat maakt de prijs van het eten ook gelijk weer goed! De pannenkoeken zijn ook altijd goed geweest. Fijne service altijd goed geholpen.

5. Nijhof's profielfoto
    Nijhof heeft een recensie geschreven voor Fusion Plaza

Ik vind dit toch wel echt een aanrader, de prijs lijkt misschien in eerste instantie heel wat, maar wat je ervoor krijgt doen weinig restaurants hun na.. Het eten is daarbij ook nog eens heerlijk! Hele leuke sfeer, was lekker druk, en toch goed geholpen door de bediening. Alleen tijdens de reservering aan de telefoon niet heel netjes te woord gestaan, nogal kortaf en onvriendelijk, uiteindelijk moest ik later terug bellen en toen wel netjes te woord gestaan. Verder enthousiast personeel en goed het restaurant gepromoot. Goede ervaring, zeker voor herhaling.

6. Nijhof's profielfoto
    Nijhof heeft een recensie geschreven voor Fat Alice

Een keer ben ik er wezen eten, heel lekker eten, en goed geholpen! Sfeer is niet helemaal mijn smaak, maar dat verschilt.. Prijs heb ik niet veel van mee gekregen..