• Lid sinds 5 september 2016

Royal Plaza

Oldenzaal

't Losse Hoes

Holten

Miranda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor De Beuk

Vanmiddag een feestje gehad bij De Beuk. Wat een geweldig koud en warm buffet hebben ze daar, echt een aanrader. Ruime keus van lekker vers bereid eten en het geheel zag er keurig verzorgd uit! Goede bediening en super vriendelijke gastheer en gastvrouw.

2. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

Hier woensdagavond tijdens een fietstochtje wat gegeten op het sfeervolle terras. De bediening was prima en qua eten kregen we echt waar voor ons geld ! 1 van ons had wat minder trek en wilde alleen een voorgerecht, dat was geen probleem. Alles lekker op smaak met een heerlijk wijntje erbij. genoten...

3. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Royal Plaza

Hier vanavond naar volle tevredenheid gegeten met 19 personen (verjaardagsfeestje waarvoor voor ons een lange tafel was gereserveerd). De kwaliteit van het eten was erg goed, alles lekker vers. Prima bediening die telkens vlot vieze borden kwam weghalen. Veel keuze, ook qua drankjes. Voor herhaling vatbaar !

4. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Intenz

Wat een leuk restaurantje met goede, erg vriendelijke bediening ! Ruime keuze aan gerechten en prima prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.