Hier zie je hoe de meningen over de La Baguette verdeeld zijn.

1. Toon

Er hangt een oorkonde binnen van "beste broodje van Schouwen Duiveland 2015"
    Dan is de controleur nog niet langs geweest in 2016, mocht ie komen breng dan de oorkonde weer maar mee. Heerlijke broodjes en een prachtig plekje. Bediening ook goed.

2. Wim van der Knaap

Koffie, thee, taart en broodjes allemaal prima. Bediening goed en gezellig.
    Als het kan wel iets meer frisse lucht en lagere temperatuur binnen zou fijn zijn.

3. Paul & Tina

Als het mooi weer is, brengen we geregeld een bezoek aan Schouwen. Het is de laatste jaren een gewoonte geworden om te lunchen bij La Baquette, omdat we keer op keer zeer tevreden zijn over de kwaliteit van de producten. We worden altijd zeer vriendelijk ontvangen door eigenaresse Diana en (als ze werkt) haar dochter Louise. De bediening komt altijd zeer vriendelijk over. De zaak zelf ziet er keurig en sfeervol verzorgd uit. Iedere keer is het weer een genoegen om daar in het zonnetje op het gezellige terras te zitten. Afgelopen week heb ik (op advies) een broodje gehaktbal gegeten... Een aanrader! We hopen daar nog vaak te lunchen om daarna met een goed gevoel weer op te stappen. Tot de volgende keer!
    Groetjes uit Veldhoven
    Paul & Tina

4. Lekker op het terras in de zon, koffie, munt thee en broodjes besteld, de koffie en thee waren uitstekend, de broodjes kwamen helaas pas na ruim 45 minuten maar waren wel heel lekker. Hierdoor werd het wat tijd betreft erg krap omdat de maximale parkeerduur bij die plek maar 60 minuten is. De cappuccino die als laatste besteld was was helaas niet in orde, we hebben dat niet aangekaart op dat moment want wee hadden geen tijd meer. Er dreef iets in de koffie, het leek veel op pasta (zie foto). Personeel wel vriendelijk maar te onvolwassen om snel en accuraat te serveren. Prijs van de broodjes is ook net iets te hoog voor het gebodene.

5,7
  5. Gewoon toppie bij Diana... Goede gastvrouw en heerlijk eten

6. Marius en Melissa

Op basis van goede recensies la Baguette bezocht voor een lunch met ons. gezin. Helaas behoorlijk tegengevallen.
    Tegenvaller(s): Er bleek geen kinderstoel in de zaak aanwezig, afhaalbestelling kreeg voorrang op onze bestelling, personeel blijft voortdurend achter toonbank kleven, prijs/kwaliteit-verhouding (in vergelijking met bv La Vie in Renesse is ieder bijzonder broodje ruim €1,- duurder hier, zonder in kwaliteit uit te blinken).
    Positief: Heerlijke en verse wafels, leuke situering.

7. Ilona an Sintmaartensdijk

Vandaag weer een pitstop gemaakt op de racefiets bij La Baguette, waar wij heel graag komen i.v.m. met de heerlijke vers gemaakte producten. Vandaag voor het eerst het huisgemaakte broodje bal gegeten. Echt een aanrader, wat was die super lekker! Kom ik zeker een keer voor terug.

Groetjes uit Ouddorp
    Hanno en Ilona

8. Ellen Harmsen

Lekker geluncht. Lekker salade en broodjes.Koffie smaakte ook goed.

9. Paul en Tineke Rem

Prachtige locatie bij de kerk in het centrum van Haamstede. Sfeervol ingericht en een gezellig terras. De heerlijke koffie wordt geserveerd met een klein glaasje koffielikeur met een toefje slagroom. De huisgemaakte appeltaart wordt dagelijks vers gebakken en is werkelijk uitzonderlijk lekker. Ook het met veel zorg geserveerde ontbijt met versgebakken minibroodjes, een croissantje, versgeperste jus d'orange en royaal vleeswaren, kaas en allerlei zoetigheden, is zeer aan te bevelen. De bediening is bijzonder vriendelijk en de eigenaresse zwaait zelf de scepter in de efficient ingerichte open keuken. Kortom, hier gaan we zeker vaker terugkomen en we kunnen deze leuke zaak iedereen aanbevelen.
    Paul en Tineke Rem uit Uithoorn.

10. We gaan regelmatig vanuit Belgie naar Burgh Haamstede voor de rust en de mooie natuur. En elke keer dat we daar verblijven, gaan we uiteraard ontbijten bij La Baguette. Het ontbijt is er uitgebreid voor een mooie prijs, de bediening is super vriendelijk, en als het mooi weer is kan je gezellig buiten zitten. Een echte aanrader!!

11. jorissen

Geweldig, wat een service ,de hond een goldentrevier kreeg direkt een bakje water.
    zonder wat te vragen, personeel zeer vriendelijk appeltaart was uit de kunst. Een gelegenheid om terug te komen
    geweldig super ook van monja hieronder.

12. Een ideale plek voor een kop koffie met heerlijke, zelfgemaakte appeltaart.
    Bij de koffie altijd een glaasje met een slokje likeur en slagroom.
    Gewoon genieten met daarbij een vriendelijke bediening.
    Alles kleinschalig, wat het juist zo bijzonder maakt. Volhouden zo !

13. Twee dagen op rij hier komen lunchen. Heerlijke verse broodjes/ingrediënten en de koffie met likeurtje was ook lekker. Hele vriendelijke bediening. Een aanrader!

14. Aad en Tineke

We fietsten graag anderhalf uur langer om bij La Baguette de heerlijke koffie met huisgemaakte geweldig lekkere appeltaart te eten. Ook de koekjes zijn krakend vers.
    De bediening is uiterst vriendelijk.
    Ga je naar Burgh Haamstede, dan is dit de plek om te genieten.

15. E. Wouters

Formidabel!! Nog nooit zo'n verse appeltaart gegeten!! Erge vriendelijke en attente bediening.

16. Henk en Rika Derksen

Ieder jaar zijn we een paar keer op Schouwen. Dan gaan we koffie drinken met wat lekkers bij La Baquette.
    Het is gewoon een feest om daar naar toe te gaan, alles even lekker, koffie, gebak, broodjes, heerlijk.
    Koekjes gekocht voor thuis, nog even nagenieten. De bediening is vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug.

Henk en Rika Derksen, Beusichem

17. Vorig jaar werden we voor het eerst verrast door een ontmoeting met La Baguette in Burgh Haamstede! Na het gastvrije ontvangst, genoten we van een heerlijke lunch met nog lekkerdere baguette's! Complimenten! Vandaag weer heerlijk geluncht met ons gezin en wederom genoten van de vriendelijkheid van het personeel, de sfeer en heerlijke lunch. De bediening werkt ook erg snel, wat met kinderen heel fijn is. We komen hier zeker terug! We konden de verleiding niet weerstaan en hebben allerlei lekkernijen gekocht en mee naar huis genomen...

18. R.M.A.van der Graft en T.G.van der Graft-Pomper

Al vele keren hebben wij genoten van de koffie met verse appeltaart e.d bij La Baguette. Zowel binnen als op het terras. Ook de lunch is er perfect. De bediening is attent en erg hartelijk. Gezien onze zeer positieve ervaringen vinden wij een bezoek aan La Baguette een echte aanrader.

Rob en Thea van der Graft. Hilversum.

19. Op een winderige zondag erg lekker gegeten. Was heel erg lekker. Wel heel stil, maar dat kwam doordat het slecht weer was en gebrek aan toeristen (vandaar sfeer slechts een acht). We waren er nog nooit geweest, maar komen zeker terug!

20. peter v oosten

Le baquette is een mooi bedrijf dat regelmatig het interieur aanpast zodat het continue verfissend werkt voor de gasten. Diana heeft een super kwaliteits product van goede smaak. Deze vrouw weet wat het is om gasten culinair te verwennen, een gastvrouw in top. Klein voorbeeldje de pousse cafe die ze serveert bij de koffie is heerlijk (pousse cafe is een likeurtje met een top van slagroom). Petje af voor diana, gaat er maar aan staan in je eentje.

21. Bianca Meeuwsen

Wij zijn hier begin december geweest en hebben de eerste dag genoten van een heerlijk vers belegde baquette en van de overheerlijke zelfgebakken appeltaart met slagroom. De volgende dag terug gekomen en bij binnenkomst was onze tafel al gedekt voor een heerlijk vers ontbijt. Onze laatste dag ook weer heerlijk ontbeten en nog even lekkere dingen uitgezocht om mee naar huis te nemen, zodat we thuis nog konden nagenieten. De geur daar is gewoon verrukkelijk en de eigenaresse zo ontzettend vriendelijk. Hier komen we zeker nog eens terug. Een echte aanrader!

22. Henri Peels

23. Henri Peels

We waren de eerste dag van ons verblijf te gast bij "la baguette", we hebben een geweldig broodje gegeten. We zagen toen dat er ook ontbeten kon worden. De volgende dag hebben we ontbeten. Bij binnenkomst stond onze tafel al gedekt, erg mooi. We kregen alles wat we nodig hadden. Ik kreeg zelfs gewoon geitenkaas, alles maar dan ook alles was super vers en ja ook de sinaasappelsap was super vers (dus niet uit een pakje). Ik raad u dan ook aan als u in de buurt van dit restaurant bent ga hier ontbijten, ik beloof u een super gezellig en goed ontbijt waar het u aan niks zal ontbreken.

24. Wij zijn regelmatig in deze goede eetgelegenheid. Alles is vers en fijn van kwaliteit, echt aparte broodjes met smaakvolle producten. De koffie, appeltaarten en alle andere zelf gemaakte lekkernijen staan aan top. Een bezoek aan deze zaak maakt u blij met de vriendelijke gastvrouw en personeel, een zeer goede aanrader.

25. Wij hebben afgelopen zondag met 4 personen hier gegeten. Duurde vreselijk lang voordat we ons broodje hadden. Verse jus besteld die was om 1 uur s'middags al op.

5,9
  26. Heerlijke koffie en vers gebakken taart. De beste koffie van Haamstede en omstreken.

27. Els Timmers

Met vrienden samen koffie gedronken, broodje gegeten, een paar dagen na elkaar. Waarom dezelfde zaak? Omdat we er super lekker hebben geluncht en koffie gedronken.. Cappuccino, zelfs cafeïnevrij echt zoals het moet zijn. Bediening super gezellig. De zaak ziet er pico bello uit en alles is vers. Als we een volgende keer weer in Burgh Haamstede zijn, komen we zeker weer lekker lunchen. Je vakantie of weekend is net iets leuker als je bij La Baguette bent geweest.

28. G.van der Voort

De door Diana zelfgemaakte appeltaart is van een bovenmenselijk niveau en grenst aan "goddelijk lekker". De koffie met een bijgeleverd klein likeurtje is heerlijk. Bij de lunch is de eveneens door Diana zelf gemaakte gehaktbal een must. De bediening is vriendelijk en klantgericht. Kortom een bezoek aan Haamstede zonder een bezoek aan La Baguette is een gemiste kans op een geluksgevoel.
    Gerard uit Rotterdam

29. John Vaanhold

Onze ervaring was super, goede koffie met een super lekkere appeltaart, kwam vers uit de oven. We hadden ook de lunch daar ook gebruikt, het was super lekker. De eigenaresse en het personeel waren zeer maar dan ook zeer gastvrij. Mocht u besluiten naar Burgh Haamstede te gaan, ga daar beslist even een koffietje doen, het is zeker de moeite waard. Wij doen dat zeker. Met vriendelijke groeten John en Marijke Vaanhold Bonbonnerie Victor, Tegelen.

30. We hebben er heerlijke zelf gemaakte appeltaart gegeten, een echte aanrader. Vriendelijk bediening. Op het terras zit je gezellig. Kortom de moeite waard om er een keer te nuttigen.

31. Noa vd Berghe

We hebben super lekker gegeten en gedronken. Verder zijn we heel leuk en aardig geholpen en we hebben het gezellig gehad. We komen zeker nog een keer terug.

Groetjes Alphons Ilse en Noa.

32. Heidi und Meinolf Severin

Super Adresse für Frühstück - Kaffee - Kuchen - Salat - Toasti (mehr kennen wir noch nicht) ... Tolle Atmosphäre - immer sehr nett und freundlich. Kann man nur weiter empfehlen. Jedes Jahr ein muss im Urlaub.

33. Een gezellig terras in het midden van het dorp. Heerlijke broodjes en lekkere koffie. Vriendelijk bediening! Een restaurantje waar je kunt genieten!!

34. Berthy Huesken

Wat een gezellig restaurantje! Leuk terras met al die bloemen... je wordt er blij van! Vriendelijke bediening! Heerlijke zelfgemaakte appeltaart... en ander lekkers!
    Verse broodjes enz...

Kortom een gezellige en lekkere aanrader!

35. Paulien schalk

Hier eet je de allerlekkerste appeltaart in je leven. Ontzettend lekker en heel vers.

36. Ellen Nelissen

Wij hebben met ons gezin op eerste Paasdag ontbeten bij La Baguette. Het was top! Heerlijk ontbijt, prima verzorgd. Heel vriendelijk en enthousiast personeel. Een aanrader, wij gaan er zeker nog een keertje terug!

38. Très beau restaurant, la nourriture est très varié et les produits sont frais. Diana et Milou vous réservent un accueil chaleureux et convivial. Si vous passez par Burgh Haamstede, c'est l'endroit où il faut passer un bon moment en dégustant un excellent sandwich et une bonne part de tarte faite du jour.

(Vertaling door Eet.nu)

Zeer mooi restaurant, het eten is gevarieerd en de producten zijn vers. Diana en Milou heten je warm en vriendelijk welkom. Als je in Burgh Haamstede komt, is dit dé plek om te genieten van een uitstekende sandwich en een lekker stuk taart van de dag.

39. thierry köhler

Grâce aux commentaires trouvés sur ce site, nous avons découvert un très bon restaurant. Les pains garnis sont délicieux et variés. L'accueil est très amical.
    Bedankt voor alles.

Vrije vertaling Eet.nu:
    Dankzij de recensies op deze site hebben wij een zeer goed restaurant gevonden. De belegde broodjes zijn heerlijk en gevarieerd. Het onthaal is zeer vriendelijk.
    Bedankt voor alles.

40. John & Fabiana Theunissen

Het was weer erg verrukkelijk. Wij komen de volgende keer weer lekker terug. Gastvrouw Diana, ze doet het geweldig, altijd super vriendelijk, altijd met een lach, altijd tijd voor een praatje, erg knus ingericht? Compliment Diana. Daar mogen vele een voorbeeld aan nemen. En jou citroencake, chapeau!
    Groetjes John & Fabiana

41. Ik heb nog nooit zo een lekker broodje gegeten! De keuze was nog niet zo makkelijk.. er staan diverse heerlijke broodjes op de kaart. Erg gezellige zaak, leuke inrichting. Wij komen zeker nog eens!

42. w.haagman

Fantastische belegde broodjes. Heerlijke huisgemaakte appeltaart. Maar nu ook een huisgemaakte bal gehakt op een broodje. Een Bal Baguette!

Misschien wel de beste van het eiland. Daar rijdt je voor om...

43. Met 9 personen hier ontbeten, tjonge wat is dit een aanrader. Verse jus, warme broodjes en heerlijk beleg.
    Toen we nog een extra cappuccino namen kregen we er een heerlijke, eigen gebakken citroencake bij.

44. Vanmorgen genoten van een heerlijk ontbijt met warme broodjes, eitje, jus en een goede cappuccino.
    Aanrader!

45. jacqueline schruijer

Een heerlijk ontbijt met warme croissants en broodjes. Verse jus, een eitje en koffie. Een goed begin van de dag, dacht ik zo. Gezellige en vriendelijke bediening. Bedankt!

46. Die appelflappen, de lekkerste ooit, waar dan ook, gegeten!

47. Dit is mijn lunchroom aller tijden. Alles is geweldig lekker en de bediening is geweldig, zo is er maar een in haamstede.

48. Zeer gezellige met overheerlijke eigen gebakken cake en taart. Wat je ook neemt alles is vers. De broodjes zij super groot en goed belegd, te goed je krijgt het bijna niet op. Ook ziet de zaak er gezellig uit dat nodigd uit met deze al wat sombere dagen. Gezellig en warm.

49. Vester-Schinkel

De zelf gebakken appeltaart is in vergelijking met veel door ons bezochte restaurants niet te overtreffen.
    Daarnaast zijn de uit eigen bakkerij gepresenteerde koekjes ontzettend lekker en de kakelverse citroencake ook zelf gebakken is van uitzonderlijke klasse.

50. S. Strijbos

Heerlijk gegeten, super bediening en een goede gastvrouw!!

51. Een aanwinst voor de hele omgeving. Top bediening. Gezellige zaak. Echt de moeite van het omrijden. Als ik in de buurt ben kom ik zeker weer op de koffie. Reinier.

52. Mooie nette zaak. Goede en vriendelijke bediening. Heel goed gegeten, we gaan zeker nog een keer terug.

53. Diana

54. Familie Bühne

Wir haben bei "La Baguette" gefrühstückt. Es war sehr reichhaltig und lecker, angefangen mit frisch ausgepresstem Orangensaft, großen Baguette und für deutsche Verhältnisse "Riesen-Croissant". Sehr nette Bedienung. Waren nicht zum letzten Mal dort.

55. Wij komen regelmatig in de zaak voor een bakje koffie en de uitstekende appeltaart.
    Dit alleen als wij op vakantie daar zijn maar in een andere zaak komen wij niet.
    De sfeer is heel gezellig en ja als het druk is moet je even wachten maar dat is in zo'n omgeveing geen straf want het voelt als thuiskomen aan. Volgend jaar zijn we weer van de partij

56. w freriks

Restaurant ligt gezellig langs de weg. Erg aardige mensen maar wij hebben veeeel te lang moeten wachten op het eten, de sfeer was vergaan. Het vlees was zo-zo, de mosselen waren te klein van stuk. De koffie is goed. Ondanks de aardige mensen komen wij hier niet meer.

57. Uitstekende koffie en heerlijke zelfgemaakte appeltaart.
    Zeer gastvrije eigenaars. Een aanwinst voor Burgh-Haamstede!!
    Sfeervolle ambiance, een aanrader om naar toe te gaan.

58. jos vlaming

Weet niet wie er daar in de keuken staat maar het eten is ver onder de maat! Zijn hier vorige zomer wezen eten toen was het super! Hebben diezelfde avond nog een patatje gehaald! Personeel had het te druk met kletsen i.p.v. De gasten en had totaal geen kennis van de producten!

3,7
  59. Heerlijk Gegeten!! Daarna lekker op het terras gezeten met een koppie koffie en een Marques erbij! Gebracht door een zeer sympatieke serveerster. Ondanks de kou toch heerlijk door de gezellige warmte van de vuurkorf!!! Super sfeer en zeker waard om weer snel terug te komen.

60. jeroen van donk

Heelrijke lunch gehad enige tijd geleden, was vergeten een leuke referentie te schrijven. De gastvrouw was zeer attent en heeft ons op een erg gastvriendelijke manier behandeld, zij weet was service is! Het broodje carpaccio is een echt aanrader. Was zonde dat dit flinke broodje "baguette" snel op was. Interieur is zeer netjes .. en past zeker bij de uitstraling van deze zaak.

groeten

61. H.Den Held

Een sfeer volle zaak en een superleuke gastvrouw.
    Alles wordt leuk geserveerd.
    Op naar het volgende etentje bij LA Baguette.
    Groeten, Hank en Dini, Den Held.

62. Leuke dingen gehoord over deze zaak. Wilden even een koffie & broodje doen. 5 personen binnen, 2 dames aan het werk. We werden wel opgemerkt (gedag gezegd), maar daar bleef het bij. De dames waren gezelllig aan het keuvelen. Tussendoor kreeg de tafel vlak bij ons koffie, maar nog steeds geen aandacht voor ons. Na ca. 10 minuten opgestaan en weggegaan, nog steeds geen aandacht van de dames. Gemiste kans. Misschien wil men geen geld verdienen???

1,6
  63. Ik ben hier deze week wezen lunchen samen met een vriendin en het eten was heerlijk en vooral de eigen gemaakte appeltaart, 's avonds zijn we bij la baquette nog een heerlijke sex on the beach wezen drinken. De bediening was ook erg vrolijk en vriendelijk.

En de eigenaren zijn ook erg aardig, we komen zeker nog een keer terug.

64. Een gezellig restaurant, goede keuken, bediening is goed en beleefd. Voldoende plaats en de bar is goed gevuld.

De uitbaters Diana en Jack zijn goedlachs en vriendelijk tegen iedereen. Voor een gezellig etentje is het aan te bevelen.

65. Een aandrader, als je in Burg-Haamstede komt moet je hier een keer langs zijn geweest. Het is een eetcafé maar ook 's avonds is het hier heel gezellig. Ik ben een week in Burg-Haamstede geweest en heb er bijna elke avond gezeten. De eigenaars Jaque en Daniëlle waren ook heel aardig. Het personeel waaronder ook hun dochter was ook erg vriendelijk. Dus kortom, als je in Burg-Haamstede komt, ga hier langs!

66. Weer een reden erbij om naar Burgh Haamstede te komen, regelmatig bezoeken wij Burgh Haamstede aan de Ring, Galerie Het Oude Raadhuis waar wij altijd slagen voor een leuk cadeautje voor onze vriendenkring. Na het shoppen even relaxen op het terras van La Baquette, heerlijke koffie met verse appeltaart. Heerlijk dorp Burgh Haamstede.

67. Ik ben er samen gaan eten met mijn man, ik vond het super.

Alleen een meisje verpestte het wel aardig, dat werkte ook op de sfeer onderling en dat was duidelijk merkbaar!

We moesten wat lang wachten op de drankjes, maar we zagen ook dat dat kwam omdat er maar 1 iemand! voor de drankjes staat en dat terwijl er 15 tafels zijn buiten, we hadden onze broodjes al voor het drinken, terecht dat we naast ons hoorden dat er gevraagd werd graag de drankjes tegelijk te brengen met het eten!

Al met al vond ik het een sfeervolle zaak, en komen wij er zeker nog een keer terug!

68. Hebben hier 's middags gezellig gezeten en wat gedronken. 's Avonds zijn we hier ook gaan eten. Dat was een tegenvaller. Hoe het komt weet ik niet maar er was duidelijk onderbezetting of een te kleine keuken. Hebben om 18.45 uur eten besteld, eenvoudig menu kipsate en mosselen, hierna driemaal gevraagd wanneer het klaar zou zijn. Uiteindelijk werd het om 20.10 uur opgediend. Iedereen moest lang wachten en personeel moest telkens uitleg geven, wat jammer is want zij werden hierop aangesproken. Sate viel tegen wat aangeblakerd en droog. Mosselen ok.

4,3
  69. Familie Frolichs

Wij kwamen net op tijd aan om nog van een ontbijt te kunnen genieten. Het was een heerlijk ontbijt met meer dan genoeg broodjes en beleg. Lekkere jus erbij en onze dag aan zee kon beginnen. 's Avonds zijn we teruggegaan naar La Baguette om er ook het avondeten te nuttigen. Ook dit was weer goed verzorgd en erg lekker. Al met al zijn wij dus tevreden klanten.

70. Hebben met ons gezin heerlijk ontspannen geluchd! De kaart was duidelijk en had voor ieder wat wils! Een prima adres om deze vakantie nog een keer te bezoeken. De dames waren vriendelijk en de zaak is een plaatje! Helemaal onze smaak. KOMEN ABSOLUUT VAKER!

71. Ton

Bijzonder lekker gegeten,

Prachtig en smaakvol ingericht restaurant met een mooi terras.

De gastvrouw is een topper.

72. Super tent, lekker eten en een goeie sfeer. Zeer vriendelijke gastvrouw / heer en goed bedienend personeel. Af en toe live muziek verhoogt nog meer de sfeer.

Dit restaurant is zeer aan te bevelen.

73. Ruud

Ik kom hier zeer regelmatig en graag. Diana is een goede gastvrouw, die er bovendien ook nog leuk uit ziet. Zij is altijd vrolijk en de bediening is goed. Zij maakt de appeltaarten zelf; er zijn geen betere te vinden.

Wat ook zeer de moeite waard is om je vrouw te verwennen is het champagne-ontbijt. Dit is een zeer uitgebreid ontbijt, wat thuisbezorgd wordt. Je kan het ook bestellen zonder champagne, dan krijg je daarvoor in de plaats iets anders. Kortom een aanrader voor maar € 12,50.

Ik wens Diana en haar partner veel succes toe.

74. De appeltaart is subliem..beste van het eiland.

75. Sfeervolle ambiance, lekker eten en prima service. Vriendelijke prijzen.

76. Slecht gegeten en duurde erg lang, onervaren bediening! Dit was met de lunch.

1,8
  77. Leuk ingericht restaurant. Jammer genoeg waren wij er op een voor hen onverwachts drukke avond. Ze konden het helemaal niet aan, maar bleven toch tafels bijplaatsen van boven ofzo. Er werd ontzettend veel gekat tegen het personeel dat echt zijn best wel deed. De gasten konden dit allemaal horen en dat heeft mijn avond er niet gezelliger op gemaakt. De eigenaresse trok onze lege borden onder onze neus vandaan zonder zelfs maar even te vragen of het lekker was geweest. We hebben heel lang moeten wachten op ons eten, wat begrijpelijk was met die drukte, maar er kon geen vriendelijk woord vanaf toen we er na 3 kwartier toch maar eens om vroegen. Het eten viel desondanks niet tegen, maar wij gaan er niet meer naar toe voor een gezellig avondje uit eten.

4,5

Vorige pagina