Tortillas laten bezorgen?

1473202763 67
1630719488 64
1688751966 63

1. Slechte service.
    Je moet je lege glas of je borden op de hoek van de tafel zetten. Dan weet het personeel dat je klaar bent. En dan komen ze pas vragen of alles naar wens is en of je nog wat wilt drinken. Anders komen ze niet bij je langs.
    Taai, veelste doorbakken vlees. Ja dat komt omdat het zo druk is. Dat kan de kok niet aan zegt het personeel dan.

Vreselijke manager.
    Waar je vervolgens bij klaagt over het eten. Krijg je te horen dat je dat eerder moet zeggen. Dat ze vaak genoeg langs zijn geweest. En dat wij er geen verstand van hebben.
    Zitten hier al 16 jaar. Heeft nog nooit iemand geklaagd. Eten hier is prima.

Niet vers trouwens.
    Dat kan toch niet dan moet ik elke dag naar de bakker.

Het was een kale burger. (Saus waren ze vergeten, maar oké die kreeg ik nog na gebracht) en daar betaal je dan de hoofdprijs voor.

Die zelfde manager loopt vervolgens met een bord in zijn handen zijn vingers af te likken, daarna Bord over pakt naar zijn andere hand en daar ook zijn vingers.
    Wij komen hier iedergeval nooit meer.

2,1
  2. A. Bakker

Nog nooit zo'n slechte burger geproefd, hier iets van zeggen lukt niet. Manager gaat vervolgens los over hoe het moet en is ronduit respectloos. Ga hier niet eten.

1,5
  3. Juul Telleman

We hebben hier met zn 8en gegeten en het was heerlijk! Vooral de variacion is heel leuk en alles smaakt goed! De bediening was ook heel vriendelijk:)

4. (Best) lekker eten. Maar wat een waardeloze manager! Ik had als hoofdgerecht tortilla besteld. Echter kreeg ik, wat leek op een bord vol met nachos(iets wat ik niet had besteld). Toen ik hier wat van zij brak de hel los. De manager kwam wit heet naar buiten om mij te ‘vertellen’ dat ik niet moest zeuren en dat dit het gerecht was wat ik had besteld. En als ik wat anders wilde ik maar extra bij moest betalen. Er is geen moment geweest in het ‘gesprek’ dat meneer gewoon op een normale toon met mij sprak. We zijn opgestaan en weggelopen. Nooit meer.

5. Eerst naar een tafeltje buiten gewezen omdat onze tafel nog niet vrij was. Wel gewoon gereseerveerd. Toen uiteindelijk binnen nog een kwartier gewacht tot iemand onze bestelling kwam afnemen. Daarna nog ruim een uur gewacht op een bord met Nacho's en een simpele ovenschotel, allebei niet topkwaliteit en zeker niet de hoge rekening waard.

2,9
  6. De wachttijd was langer dan verwacht. Een jongen uit de keuken komt je de les even lezen hoe en waarom. Zeer denigrerend. Dame bij het afrekenen was wel heel vriendelijk.

7. Heel lekker, goede bediening.

8. Isabella Fiedor

Ik was gaan eten en heb een biefstuk gegeten, echt heerlijk. De sfeer was super gezellig. Het enige nadelige was dat het 'saladehoekje' er een beetje verlaten bijstond, het moest wel worden aangevuld, veel was op.

Mijn moeder vond de biefstuk niet lekker maar werd goed bediend en werd geholpen bij een andere keuze te maken, dit smaakte wel goed!

Heerlijk gegeten. Bediening kan beter, ziet weinig personeel dat kan helpen.

Was heerlijk! Bedankt!

9. Niet persé nog een keer. Paar jaar geleden hier heel lekker gegeten in een gezellig restaurant. Dus nu weer geboekt. We zaten deze keer in de "binnentuin". Deze vonden wij kaal met weinig gezelligheid. Het leek wel of er jaren niks aan opfrissen was gedaan. Wiebelende ongelijke tafeltjes, verschillende kleedjes/stoelen, de planten uitgedroogd, muurschildering afgebladderd en vieze grondtegels. Maar... ach, misschien moet het nog gedaan worden voor de zomer.

Wij kregen eerst soep. De beide soepkommen waren echt helemaal stuk (een scheur erin bij mijn man en bij ons beiden gewoon echt stukken eraf - gelukkig hebben we de foto's nog). Mijn man vroeg gekscherend aan de serveerder (was inmiddels iemand anders) of de kok ruzie had gehad en met het servies had gesmeten. Wij kregen als antwoord dat dat wel eens kon gebeuren... Volgens mij mag je geeneens serveren in kapot servies. Bij mijn hoofdgerecht had ik een salade besteld en toen er eindelijk iemand naar buiten kwam en ik erom kon vragen was ik al halverwege de rest van het eten. Mijn salade kwam daarna vrij laat... Het eten was niet vies, maar ach... wat kan je nu verprutsten aan een bord tortillachips met een blik bonen en gesmolten kaas. De koffie was wel heel vies, ik denk dat ze het apparaat nodig moeten ontkalken, zo smaakte het tenminste.

Al met al voldeed dit niet aan onze verwachtingen die wij hadden na een vorig bezoek een paar jaar geleden en zullen bij ons volgend bezoek aan Breda niet weer boeken hier.

5,5
  10. Vandaag "toevallig" hier terecht gekomen. En wat een aangename verrassing was dit!
    Het eten was gewoon goed, de bediening was perfect. We komen hier zeker nog eens terug!

11. Gezellig terras en gezellige tuin! Eten niks bijzonders, erg simpel.

12. Met z'n 3-en gegeten.
    Voorgerecht was eenvoudige en redelijk.
    Hoofdgerecht: karige hoeveelheden en niet lekker, te weinig saus en magnetron niveau. In plaats van biefstuk een karbonade gehad. Werd wel omgewisseld, maar is als mosterd na de maaltijd. Dame van de bediening deed haar best, maar de kwaliteit van het eten was beschamend. Zeker in verhouding tot de rekening van € 71,-!
    Nooit meer.

2,8
  13. Gisteren bij Tortillas in Breda gaan eten! Het personeel was erg vriendelijk en goed, maar het eten viel zwaar tegen. Er zat weinig smaak aan het eten en de Tabasco die op tafel stond was over datum! Dit kan echt niet in een restaurant. De sfeer was wel goed en het was erg druk. Omdat het zo druk was binnen, dachten we dat het wel goed moest zijn, maar helaas.

5,1
  14. ingrid dingemans

Afgelopen weekend samen met vrienden heerlijk gegeten en vertoefd op het terras van Tortillas. Via Groupon een aanbieding gekocht met het idee dat het een lunch zou zijn.. Onze verwachtingen werden ruimschoots overtroffen toen bleek dat we voor weinig geld een hele tapas-maaltijd bleken te krijgen! Het leuke was dat we niet niet uit de kaart hoefden te kiezen maar iedere keer verrast werden met heerlijkheden die wij allen lusten...

Wij gaan regelmatig naar dit restaurant (ook met onze kinderen) maar onze vrienden waren zeer verrast: door het goede eten, de snelle en vriendelijke bediening en de prachtige ligging (op de markt van Breda aan de zonnige kant)..

Wij gingen met een vakantiegevoel naar huis.. Medewerkers van Tortillas BEDANKT!

15. 3 gangen proeverij via Groupon, voor 30 euro, voor 2 personen.
    Voorgerecht matig, hoofdgerecht matig en dessert redelijk. 15 euro pp eigenlijk teveel voor gebodene.
    Wel vriendelijke bediening en Mexicaanse ambiance.
    Wij gaan zeker niet terug.

16. Gisteren gegeten bij Tortillas Breda. De matige cijfers komen niet overeen met onze ervaring. Het eten was prima, evenals de bediening! Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Uit laksheid had ik de rekening niet goed gecontroleerd. 's Avonds kregen we een mailtje dat uit kascontrole bleek dat wij teveel betaald hadden en dat ze telefonisch contact wilden om het teveel betaalde terug over te maken. Dikke pluim!

17. Vrijdag via groupon hier gegeten en eerlijk het eten was uitstekend! Erg verassend. Prima bediening en een goede sfeer. Als we weer eens in breda zijn komen we zeker terug!! Groet Theo astrid

18. Heerlijk gegeten in gezellige sfeer met goede bediening.

19. Heerlijk vegetarisch menu.

20. Heerlijke avond gehad met vrienden bij Tortilla's Breda.Eten was prima, fijne sfeer, goede bediening.
    Wat hebben we gegeten, maaltijdsalade kip, knapperige salade, goed gekruid en flinke portie. Met mijn allergie voor uien werd perfect rekening gehouden.
    Verder flautes,, gerecht met kip, rijst, kleurige en smakelijke salade met variatie aan sausjes
    Alles opgediend op mooi verzorgde borden.
    Kortom we zijn zeer tevreden en komen graag weer terug.

21. Zeer slecht eten en ook al was het volgens de eigenaar een budgetmenu, dat betekent niet dat dit ten koste van kwaliteit moet gaan.
    Het voorafje: afgebakken broodjes met een bakje waarin een afgesneden schijf roomboter in zat en een bakje met groene olijven pesto, maar de naam pesto was dit niet waardig. Daarnaast tortilla chips met daarover heen smerige kaas en zure room die niet goed smaakte. Het hoofdgerecht was niet meer dan een zak tortillachips die op een bord was uitgestort en daarop een blik opengetrokken kidneybonen.
    Naar mijn mening zou dit eten niet gereserveerd mogen worden bij een restaurant.

Onze klachten zijn niet serieus genomen, behalve dat de eigenaar toegaf dat het om een budget driegangen menu ging. Voor dit menu maakt hij reclame middels een bord aan de straatkant.
    Dit kan hij beter achterwege laten.

Ik zal dit restaurant aan niemand aan bevelen.

22. Super gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Alles was goed, eten drinken bediening. Zeker met de voucher zal ik het iedereen aanbevelen.

Molens eetclubje

23. nel 68 punten

Wij waren op 14-4-2013 bij Tortillas Breda om 17.00 uur voor een 8-gangen menu. We hadden een voucher voor 2 personen van 29,99. Volgens de voucher was de normale prijs ruim 75,00 euro. Wij vonden zelfs het bedrag wat we betaalden via de voucher nog te veel.
    Het eten was in zulke kleine porties dat zelfs na 8 gangen onze maag nog leeg was Bovendien duurde alles zo lang dat we er ruim 3 1/2 uur hebben gezeten. Er waren zelfs mensen weg gegaan die het niet meer zagen zitten. Ook was er veel lawaai, mede door de muziek. Dit was voor ons de eerste en ook de laatste keer dat we daar geweest zijn.

2,7
  24. Ben normaal niet zo van recencies schrijven maar aangezien we via Groupon een 8 gangen proeverij gereserveerd hebben en we na 2,5uur gang 4 achter onze kiezen hebben probeer ik - hoe ongezellig ook voor mijn vrouw tegenover me - de tijd wat te doden. De stoelen zitten ook niet echt lekker dus ontspannend is anders.

Nog wat over de service, mijn vrouw is 7 maanden zwanger en over agemeen bekend dat zwangerschap en alcohol niet zo goed samen gaan en dus hier bij elke gang maar checken want of het geheugen is kort of ze geven weinig om hun klanten. Bij de vraag of de mojito zonder alcohol is - hadden we immers vooraf maar aangegeven - vroeg de jongeman die het drankje kwam brengen of ik voor de zekerheid wil proeven of er rum in zit, je weet het immers maar nooit.. dus.

Nog 4 gangen te gaan.

3,7
  25. Hier met een grote groep (27 personen) gaan eten op een zaterdagavond. We hadden wat chips met dip en uit de oven vooraf, prima! En daarna de varacion de tortilla's. Heel lekker en vers en ook zeker genoeg! Als dessert hadden we koffie of een dame blanche. Heerlijk gegeten en gedronken, hebben er lang gezeten en waren maar €25 pp kwijt. Ideaal, erg gezellig, lekker en goedkoop!

26. Wat is het hier gezellig! Of je nu buiten aan de grote markt, binnen aan een klein tafeltje of op het gezellige binnenplaatsje zit... Hier is het goed vertoeven. Vaste prik minimaal 1x per maand en dan gaan we voor de variacion de tortillas. Kost eigenlijk niks en verassend vers en lekker! Gecombineerd met een roseetje uit Chili maakt de maaltijd compleet! Het personeel en in het bijzonder Erik zijn zeer gastvrij! Gezelligheid, lekker eten en dat voor een zacht prijsje. Wat wil je nog meer! Dus ook als je een keer geen zin hebt om te koken op een doordeweekse dag is tortillas de place to be...

27. mboef 46 punten

We waren al bekend in tilburg en wilden tortillas in breda proberen.
    Ook in Breda werden we we hartelijk ontvangen door enthousiaste en vlotte medewerkers.
    Het geeft je echt een vakantiegevoel ,het is een soort thuiskomen.
    De vrolijke ambiance en willekeur aan smaken werkelijk ongelooflijk en voor erg weinig geld en juiste verhouding tussen quantiteit en kwaliteit.
    Wat we zien zijn hard werkende jonge mensen die er plezier in hebben en jou avond bewonderingswaardig tot een hoogte punt weten te brengen chapeau!
    Ook de tuin met mooi weer is fantasisch heerlijk genieten.
    Ook met de diverse cocktails die ze hebben voor een schappelijk prijs en ook erg vlot klaar.

28. ingrid van Bosch

Toen we bij Tortillas aankwamen kregen we meteen een goede service. De gerechten werden vrij snel gebracht, ook al was het redelijk druk op deze avond. Het eten was erg lekker en de porties meer dan voldoende. We komen zeker een keertje terug bij Tortillas breda. Ook zag het er knus en gezellig uit.

29. Leuk tentje, laagdrempelig en gezellig restaurant. Tortillas heeft een leuke vrolijke bediening, ruime porties en betaalbaar eten. We komen zeker terug!

30. Ik kom regelmatig bij tortillas in Breda. De sfeer is er keigoed, vooral binnen is het erg gezellig aangekleed! Eten ziet er goed uit en smaakt ook erg lekker!
    De bediening is gewoon super, zelfs tot tegen sluitingstijd blijven zij vriendelijk en ook valt er genoeg te lachen en zijn ze erg vrolijk! Ik zou zeggen: Ga zo door.

Mij zal je daar regelmatig nog tegen gaan komen!

31. Een echte aanrader.Ben er met collega's wezen eten en we hebben heerlijk genoten.
    De sfeer was goed,eten was heerlijk en zeer vriendelijk personeel.
    We komen er zeker nog een keer terug.

32. Ga er regelmatig met veel plezier eten. Het is geen michelin ster waardig restaurant. Maar gewoon een leuke tent.

Aardig personeel, lekker eten, niet duur wat wil je nog meer.

Zal er nog vaak naar toe gaan.

33. Ik kom al een tijdje bij Tortillas in Breda en blijf dit ook zeker doen. Lekker betaalbaar eten in een ongedwongen sfeer.

Vooral de enchiladas met het gehakt zijn erg lekker!

34. Yasemin

Ik heb zojuist gegeten bij Tortillas.. Ik had een tafeltje voor twee gereserveerd voor een gezellig avondje uit met een goede vriendin van mij. Ik ben een jaar terug ook wezen eten bij Tortillas en het was me wel bevallen. Het eten was prima en de prijs-kwaliteitsverhouding ook.

Ik was wat vroeger dan zeven uur dus ik liep alvast naar binnen.

Mijn gezellin voor de avond zou nog komen. Ik zag een aantal medewerkers achter en om de bar staan. Een daarvan hielp vrolijk een mevrouw. Toen het de beurt aan mij was liep hij en de twee andere collega's gewoon voor mijn ogen weg.

Ze keken me aan van: 'Wat doe jij hier"? Ik was op dat moment alleen (dachten ze dat ik alleen ging eten of zoiets).. Ik weet het niet. Ik vond het wel frappant dat de nederlandse dame voor mij wel netjes geholpen werd en ik (Turks) werd nors aangekeken.. Ik ben de laatste die de discriminatiekaart hanteert maar ik kreeg absoluut het idee dat ik niet welkom was.

Maar goed, uiteindelijk sprak de bardame mij aan. Geen goedenavond of niks overigens. Ik zei haar dat ik had gereserveerd. Ze was niet op de hoogte van mijn reservering (dat was heel goed duidelijk). Ze liet me bij een tafeltje voor vier zitten. Ik dacht goed; ik ga daar zitten. Vlak voor mijn vriendin arriveerde kwam de ober die me zojuist had genegeerd mij iets vragen. Er waren daarvoor wat mensen binnengekomen had ik gemerkt.

Of ik naar een tafeltje van twee wilde verhuizen want ik had een tafeltje van vier en ik had om 19.00 uur gereserveerd.. Ik ben normaliter vrij meegaand maar ik heb toen wel wat commentaar gegeven dat het mij was verzocht om oorspronkelijk daar plaats te nemen. Zeker na de behandeling bij binnenkomst.

Er heeft trouwens, heb ik GEMERKT bij het oorspronkelijke tafeltje waar we weg moesten, de hele avond niemand meer gezeten. Waarom moest ik dan verhuizen? Trouwens heeft de bardame die me daar liet zitten niet eens sorry gezegd en ik werd door meerdere medewerkers een beetje smalend aangekeken.

Maar goed, ik en mijn vriendin dus verhuizen naar een andere tafel. Toen hebben we besteld; zij een kip tortilla en ik een ribeye. We hebben niet gekozen voor een voorgerechtje want de sfeer was al flink verpest.

Het eten komt er aan en het ziet er wel lekker uit. Maar de ribeye had ik well done besteld en kreeg ik toch roder dan verwacht. Er was geen GREINTJE zout in en op mijn gerecht en het was gewoon flauw. Ongekruide ribeye heb ik op. De kip tortilla van mijn vriendin zou zogenaamd mild gekruid zijn maar daar was ruim met peper gestrooid en de salsa was behoorlijk pittig.

Het eten was niet bijzonder, nu verwacht ik van Tortillas niet superieur eten maar € 18.75,- betalen voor wat ik vandaag heb gegeten vind ik veel te duur. En zeker voor de bediening die we hebben gekregen. Ik gooi er liever een paar eurootjes op en dan heb ik bij een ander restaurant lekker eten en goede bediening.

Wij hebben snel ons eten opgegeten, GEEN tweede drankje genomen en ook geen cent fooi gegeven.

Ik vond de tweede keer Tortillas zwaar tegenvallen. Ik ga er nooit meer naar toe..

Wat een waardeloos restaurant! Je wordt bij een fastfood tent nog vriendelijker geholpen en het eten is veel beter ook nog.

35. joan 20 punten

Ben op 2 juni wezen eten, op het terras.

Het duurde eerst heel lang voor dat er een gastvrouw naar ons toe kwam voor de drank. Vervolgens hadden we een voorgerecht en hoofdgerecht gesteld.

Hadden het voorgerecht nog niet gekregen, kregen we het hoofdgerecht al. We dachten ok, dat kan gebeuren.

Wil je vervolgens een hap van de spare ribs eten is ie nog bevroren.... Zeg je daar iets van. De gastvrouw kwam met haar handen aan het gerecht om te voelen of het koud was ( dat doe je ook niet!)

Toen kwam het 3 min later weer terug. Kan nooit zo snel in de oven zijn gegaan...? De saus vergaten ze weer.

In 1 woord was het gewoon slecht! Zal hier nooit meer naar toe gaan!

1,1