Restaurant Girasole in Breda

Restaurant Girasole laten bezorgen?

Online eten bestellen

1421945581 70
1466871982 67
1590419587 79

1. Fred van Nunen

Heerlijk viergangenmenu voor 55 euro.
    Tonijn, ravioli, zeebaars en pistache als dessert.
    De kok is voor mij een kunstenaar.
    Bediening is vrolijk en vriendelijk.
    Genoten van de avond in restaurant Girasole.

2. Niet zeer uitgebreide kaart, wel goede gerechten ( overigens niet overdadig veel).
    Prettige sfeer.
    Lang moeten wachten op eerste gerecht (1 uur en 10 minuten).
    Nagerecht voor 2 personen gebracht, derde persoon later.

3. We hadden online geboekt maar de nieuwe eigenaars werken niet met jullie samen dussss betekende dit dat er geen plaats was voor ons en dat wij dus nergens terecht konden op Valentijnsdag. Beetje jammer toch? Geen optie meer voor ons.

4. Kleine kaart, maar voldoende variatie. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Was snel "rustig" voor een donderdagavond.

5. Zoals gewend: heerlijk gegeten. Gestart met bruscietta met tomaat/knof en olijven. Vooraf heerlijk varkensvlees, vitello tonnato en een heerlijk pastagerecht. Hoofd: maccheroni pescatora, spaghetti arrabiata en pizza Sardegna. Koffie/thee na. Smaken heerlijk, prijs/kwaliteit in orde. Lekkere wijn erbij.

6. Zoals een Italiaan hoort te zijn: fantastisch eten met een goede vriendelijke bediening!

7. Lilly Walker

Wooow, gisterenavond zijn we hier super hartelijk ontvangen. Het betalen bij de parkeerautomaat lukte niet, dus de eigenaresse heeft ons geholpen via de app. Niks is teveel en er hangt een super fijne sfeer. Het eten en de wijnen zijn top! Lang geleden dat we zo extreem genoten hebben van een hele fijne, gezellige en lekkere avond. Complimenten!

8. Wim Veenstra

We hebben heerlijk gegeten en de beide studenten hadden een ontwapenende charme die de avond een bijzonder tintje gaven.

9. Moortje van der Vliet

Heerlijk gegeten. Pure smaken. Fijne huiselijke service met passie.

10. Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening.

11. Na een klein uurtje wachten - de tafel van 2 naast ons kreeg in die tijd hun voor- en hoofdgerecht en een grote groep achter ons die een half uur na ons was binnengekomen kreeg hun gerecht (kids pizza, ouders voorgerecht) - ben ik gaan vragen waar onze bestelling bleef. Oeps. Volgens mij vergeten, maar dat werd alleen niet gezegd, wel: de pizza-oven was erg druk daarom was t zo lang wachten op de focaccia. Had ik al vermeld dat de kids achter ons al allemaal een pizza hadden gekregen? Daarna werd het goedgemaakt met heerlijke gerechten die vlot achter elkaar kwamen, excuses in de vorm van een gratis kopje koffie en thee. Al met al, het was even wachten, maar lekker gegeten.

12. Fantastisch eten en geweldige bediening. Klein restaurant, maar wel gezellig. Voor kleine kinderen misschien wat moeilijk, maar om met vrienden te gaan eten, een erg leuke ervaring!

13. Heel lekker gegeten en wat een gastvrijheid. Hier voel je je écht welkom!

14. Henk Spel

15. Vanavond om 18.00 uur een poging gedaan om eten af te halen. Bij binnenkomst in het afhaalgedeelte was ik de enige klant. Van het personeel waren een vrouw en een man (in kokstenue) aanwezig. Geen van beiden zeiden mij gedag. De vrouw verdween direct naar achteren en heb ik niet meer gezien. De man heeft gedurende mijn aanwezigheid van meer dan 10 minuten zijn keuken een beetje schoongemaakt, wat rondgehangen en wat in het Italiaans met collega's verderop in de keuken gekletst. Nadat hij mij gedurende meer dan 10 minuten volledig heeft genegeerd heb ik de zaak verlaten. Pure minachting voor de klant. Schandalig.

16. Marion Vermonden

Het eten was heerlijk en de sfeer gezellig. Wij hebben een leuke avond gehad. Het was zelfs laat geworden.

17. Na anderhalf uur en ruim twintig keer proberen geef ik het op. De pizzeria is de hele avond "in gesprek". Een andere wijze om te reserveren wordt niet gegeven en op internet zijn geen andere nummers te vinden.

(Redactie Eet.nu: Toevoeging in andere recensie)

Het is alsnog gelukt, en ik ben vriendelijk geholpen. Kennelijk hadden ze het heel druk gehad.

18. Ik ben een veelvuldig restaurant bezoeker en meestal schrijf ik geen recensies, maar wat vanavond gebeurde bij Girasole kan écht niet door de beugel voor een goed restaurant. We hadden Girasole zelfs uitgekozen vanwege de goede beoordeling op iens en eet.nu.
    We hadden gereserveerd voor 6 personen. We werden vriendelijk ontvangen. We kregen meteen de vraag, "Wilt u vis of vlees?" Wij wilden gewoon even een pizza eten. "Oh ja dat mag ook wel," zei de ober.
    We hadden allemaal een drankje besteld waarna onze zoon van 7 ongeveer meteen zijn glas Cassis bijna in 1 keer leegdronk. Daarop vroeg ik aan de ober of hij (alleen hij onze zoon van 7!) 1(!) glaasje kraanwater mocht. Daarop antwoordde hij dat hij wel een flesje Spa blauw had maar geen kraanwater kon krijgen! Ik zei nogmaals dat ik gewoon even een glaasje kraanwater wilde en legde uit waarom. Daarop antwoordde hij "Wij hebben geen kraanwater!"
    Hierop volgde een hele discussie die ik jullie zal besparen, maar schandalig dat een kind van 7 geen glaasje kraanwater mag! (Ok, na 5 minuten discussiëren over 1 glas kraanwater zijn wij maar opgestapt en hebben ergens anders heerlijk gegeten) Dus nooit meer naar Girasole met zulke onbeschofte obers. Trouwens, spoelen jullie de wc ook door met Spa blauw?

19. Lotte Wiegeraad

Ik ben hier nu vier keer geweest en elke keer is het "wow"! Ik sta echt versteld dat ik als Bredase hiervoor nog nooit gehoord had van het restaurant, want ik wil dit wel de beste italiaan noemen van Breda.

Menukaart is heel uitgebreid, carpaccio, soep, kalfslende, gamba's, tientallen pizza's en spaghetti soorten en dan nog een specialiteiten kaart. Hier alles niet lusten is niet mogelijk.

De bediening is vriendelijk en zo te horen van echt Italiaanse afkomst, wat de ervaring stiekem nog leuker maakt. We komen hier zeker nogmaals terug.

20. jacqueline fransen

Zalig eten! Top bediening. Wij rijden ervoor om vanuit Tilburg, nergens kan je zo goed en gezellig eten als bij Girasole.

21. Erg leuk klein restaurant. Persoonlijk en heerlijk eten.

22. Heel erg lekker gegeten, super kok! Echt een aanrader. Voorgerechten heerlijk spaghetti met vis heerlijk. Daarna nog een heerlijke gebakken vis op een bedje van risotto met gebakken aardappeltjes en sla. Toetje ook niet te versmaden. Kortom; Heerlijk gegeten!

23. Cynthia

24. Gisteren spaghetti bolognese afgehaald maar het was veel en veel te zout. Heb het weg moeten gooien.

3,1
  25. Het restaurant is gezellig, de kaart is heerlijk. Bediening mag wat sneller, maar omdat wij er vroeg waren, was het best ok.
    Afhaal is een grote aanrader!! De lekkerste van Breda!!

26. Heel erg jammer dat we hier gisteren aan de gesloten deur stonden. We hadden hier een keer eerder gegeten en waren toen aangenaam verrast. We zochten toen -na een vliegreis- een leuk restaurantje om snel even wat simpels (bijvoorbeeld een pizza) te eten. We kwamen uit bij Girasole. Toen we binnenkwamen was het meteen al feest! En bij het zien van de kaart ook. Uiteindelijk veel meer gegeten dan wat simpels. Ook het personeel was super vriendelijk. We komen zeker nog eens terug na de feestdagen!

27. Flora Ruijters

28. Vanavond weer eens bij Girasole gegeten en het was weer eens echt genieten. Soms duurt de bediening wel eens wat langer ze zijn echter altijd correct en vriendelijk en nemen de tijd voor je. Wij komen hier elke keer weer met veel plezier eten. Naast de kaart zijn er ook altijd dagspecials die ook zeker de moeite waard zijn om te proberen.

29. Prima Italiaan. Zegt genoeg dat ik speciaal uit Tilburg naar Breda kom om Italiaans af te halen! Nooit lang wachten, vriendelijke mensen en prima eten (pizza/pasta).

30. Even snel onverwacht een pizza gaan eten. Gebeld en er was een tafel vrij. Onze dochter had spaghetti carbonara en die vond ze heerlijk. Zag er alleen wat treurig uit. De calzone pizza was overheerlijk. We werden snel en vriendelijk bediend. Ik ga er zeker nog eens terug naar toe om eens uitgebreid te eten. Eten moet je rustig doen en er de tijd voor nemen dus als het wat langer duurt, what ever, als het maar gezellig is.

31. Goed, maar weinig plaats om lekker relax te zitten eten.

Tweede zaaltje is wat rustiger, maar niet echt sfeervol.

Eten is goed, bediening correct.

Maar er blijft een maar.........

En dat kun je moeilijk omschrijven.

't Is geen Italie, om het zo maar te zeggen.

En dat maak je met alleen "goed" eten niet goed.

32. H. den Hartog

Afgelopen weekend (2-7-2011) gegeten. Mijn ervaring meer dan positief. Heerlijke voorgerechten, malse ossenhaas met prachtige saus. Lekkere wijnen. Echt een heerlijk avondje eten zonder haast. Ik raad het aan in mijn kring.

33. M.de Heer

Vorige week weer uitstekend gegeten bij de Italiaan! Mooie prijs kwaliteit verhouding en het (even) wachten wordt beloond! Snel weer terug!

34. Helaas net als andere recensenten erg lang moeten wachten op eten. 19 uur binnen, om 20 uur gaan klagen, 20.30 voorgerechten. Kinderen waren te moe om nog te genieten. Drankje ter compensatie kon de avond niet meer helpen. Jammer.

5,7
  35. Afgelopen vrijdag voor de 2de keer hier gegeten was weer supergoed heb moeite om te kiezen uit al die lekkere dingen. Het lijkt alsof je echt in Italie bent super lieve bediening de sfeer is goed. Ga er snel weer een keertje eten. Gracie lieve mensen van Girasole. Heb een leuke verjaardagsavond gehad.

36. Helemaal lekker! Onze Bruschetta, spagetti frutti di mare, spagetti vongole en het dessert tartufo was helemaal top. Vriendelijke bediening en niet lang hoeven te wachten. Wij gaan zeker terug!

37. Gisteren op zondag hier gegeten... Nou ja, het was smakeloos en zowel mijn dochter als zoon vonden de pizza en pasta gewoon niks en hebben het ook laten staan. Ik had kalfsvlees met een waterig sausje wat nergens naar smaakte, een grote tegenvaller voor 100 eu, neeeeee nooit meer.

Ook na de klacht na de vraag van 'Was het lekker' werd er door de bazin niks gedaan of enigzins gereageerd.

2,1
  38. R.koopmans

Ook verleden week weer eens naar Girasole geweest voor een heerlijk Italiaans avondje! We zijn al jaren vaste gasten en worden keer op keer verrast. Onder andere dankzij de lieve bediening die aan tafel de tijd voor je neemt. Soms duurt het wat langer, maar de heerlijke smaken zijn het wachten waard!

39. Janssens

Bediening zeer slecht. Na een uur wachten drank gekregen. Amuse vergeten. Voorgerecht was goed. Zitten nu te wachten, al een half uur, op het hoofdgerecht. Tafel van 5 man. We durven geen nagerecht te bestellen, willen wel voor 12 uur thuis zijn. Komen niet meer terug.

40. Slechte bediening. Lamsbout met gebakken aardappel en salade besteld.

Kreeg een soort roulade stuk vlees, Lams op het bord, druipend in de jus! Salade was een droge rauwkost, net als in de friettent, met geraspte wortels en het vlees was taai en zat geen smaak aan. Verder ook geen groenten op het bord te vinden. De gebakken aardappels waren aardappelpuree geworden!

Nooit meer.

Vriendin had 3 soorten pasta's die je moest zoeken op het bord! Sorry...nooit meer!

1,2
  41. Suzanne & Paul

Vanavond weer heerlijk met mijn vriend uit eten geweest bij Girasole. We komen hier regelmatig en elke keer gaat het onze verwachtingen weer te boven. Het restaurant zat helemaal vol, dus de sfeer was erg gezellig!

Het personeel was erg vriendelijk en zoals altijd in voor een grapje aan tafel. Ze komen regelmatig (maar niet irritant) even aan tafel vragen of alles naar wens is. Ook de ober uit Italie doet zijn uiterste best om ons te verstaan! Erg leuk voor de sfeer, personeel uit Italie!

Het eten is gewoonweg heerlijk! We hebben de scampettie & spaghetti Vongele als voorgerecht op en dat zijn echte aanraders! Net zoals de hoofdgerechten trouwens. ( saltimbucca & Ossehaas caprese)!

We zijn vrij kieskeurig als het gaat om restaurants (beide werkzaam in de horeca), maar Girasole is een echte aanrader!

42. We hebben hier 27 november jl. met een groep van 6 man gegeten.

Het was zoals altijd als we hier eten of afhalen heerlijk. Ik kom hier al sinds de opening van het restaurant.

Het eten was heel goed.

Oke, niet iedereen van de bediening spreekt vloeiend Nederlands.
    Maar dat heeft juist zijn charme.

De gerechten werden vlot geserveerd en waren allemaal super.

Een aanrader is de zeebaars met zoutkorst, alleen al hoe deze geserveerd wordt en geflambeerd en gefileerd.

43. Dit restaurant is al weer een hele tijd een vaste waarde in Breda. De eigenaar is van Sardinië en zijn vrouw is Nederlandse maar heet Bianca, dus dat zit wel goed. Voor mij zijn de spaghetti vongole, de biefstukken, en de scaloppina gorgonzola de hoogtepunten van de kaart, maar dat is persoonlijk natuurlijk. En er is altijd verse vis. De tent zit vaak helemaal vol, met veel mensen uit de buurt, dus reserveren is noodzakelijk. Het wijnaanbod zou wat stabieler mogen zijn, maar we slagen er altijd in iets lekkers te vinden.

44. Geen aanrader! Wij wilden rond 19:45 alleen wat kleins eten, dat mocht niet, we moesten persé alle 4 een hoofdgerecht bestellen, want voor alleen 4 salades / voorgerechten konden ze geen tafel vrij houden en ze waren tenslotte geen broodjeszaak (is letterlijk zo gezegd). Toen wij aangaven dat we niet de tijd en honger hadden voor een volledig hoofdgerecht en of ze ons toch niet tegemoet wilden komen werd er snibbig gezegd dat wij hun mening moesten respecteren. Wij hebben toen vriendelijk gezegd dat we dan graag wilden vertrekken. De rekening voor de drankjes werd snibbig op tafel gesmeten. Ik kom hier nooit meer terug!

4,5
  45. Heerlijk gegeten, een kaart met "voor elk wat wils". Jammer dat we naast de bestelde wijn en frisdrank geen karaf water konden krijgen maar een (dure) fles bronwater moesten nemen.

Ik hoop dat dat in de toekomst nog verandert, ik denk dat het voor meer mensen een ergernis is.

46. We hebben super gegeten, echt lekker eten.

Zonder veel liflafjes gewoon puur en goed.

De pasta was perfect.

En de bediening een jongen uit Italie zelf, was zeer charmant.

We komen zeker terug en raden het aan bij iedereen die van goed en eerlijk eten houdt.

47. Jammer van de bediening.

3,1
  48. Een smaaksensatie en aanwinst voor Breda. 24-5 daar gegeten en moet zeggen dat alles klopt in dit restaurant. Voortreffelijke service, leuk personeel, vlot, heerlijke gerechten.....noem maar op. Niks op aan te merken terwijl wij toch erg verwend zijn. Proeverij van voorgerechten, feest op het bord, Brochettes nergens zo lekker! Hoofdgerecht: een sensatie voor de smaak: Ossenhaas (om te zuigen) met spek en balsamicosaus met verse groente. Evenwichtig uitgebalanceerd en werkelijk goddelijk icm. de geschonken Prosecco. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. De fam. Bolacchi heeft er zeker weer vaste klanten bij, komen zeker terug. Complimenten. Zegt het voort voor degenen die van dagvers houden.

49. Heerlijk gegeten, ook voor kinderen super. Op de pizza zijn er ook super verse groentes! Ga zo door!

50. Een vriendelijke ontvangst, we zaten wat krap in de tijd maar daar werd goed op gereageerd. Het eten was lekker, ga zo door.

51. Ciao beste mensen van Restaurant Girasole, het was een perfect avondje uit in "Italie".
    Een prima bediening, ze werken allen even hard om het de klant naar zijn/haar zin te maken, een geweldige keuken en een super ambiance. Je waant je een beetje in Italie, en daar is niets mis mee.
    We wensen de medewerkers van Girasole erg veel succes en hou deze kwaliteit vast. Het is een prima prijs/kwaliteit verhouding, en de chef en medewerkers in de keuken verdienen een dikke pluim.

Ciao ciao!

52. Yvonne de WInter

Heerlijk gegeten. Altijd vriendelijke bediening. Soms duurt het wat langer, maar al met al kun je er een hele avond lekker tafelen.

53. Mede dankzij het voortreffelijk eten, een in mijn ogen erg goede prijs/kwaliteits-verhouding, de altijd erg lekker gerechten die buiten de kaart te bestellen zijn en dus ook de steeds goeie ontvangst en bediening door het personeel, kom ik hier toch gemiddeld 1 x in de 2 maanden wel een hapje eten.

54. Wij zijn nu drie keer wezen eten in dit restaurant. Het eten is er zalig!

Maar alle drie de keren dat we hier zijn geweest, werden we niet begroet bij binnenkomst en stonden we echt even te wachten tot er iemand naar ons toe kwam. Ook bij het weggaan word je niet gedag gezegd en over het algemeen mag het bedienend personeel wel iets enthousiaster en vriendelijker zijn!

Lekker gegeten, maar wij komen hier voorlopig even niet meer!

55. Een heerlijke culinaire avond gehad. Aangezien wij een aantal gerechten hadden gekozen die niet op de menukaart stonden, was het heel erg prettig dat er een goed wijnadvies bij werd gegeven. De gastvrouw luisterde goed naar onze wensen in allerlei opzichten en wist dit op een prettige manier in te vullen. Zeker naar onze dochters werd prettig gecommuniceerd en werden zij ook leuk bediend. Het overig personeel was prettig in de omgang. Het eten en drinken was dus een culinair genot en de prijs-/kwaliteitverhouding is goed te noemen. Voor herhaling vatbaar!

56. sanne struijk

Heerlijk gegeten.

Lekkere escargots in pikante saus. Lamsbout in knoflook en een lekkere fles chardonnay.

Goede service en heel vriendelijke gastvrouw.

Komen zeker terug!

57. Peter Fransen

Deze plek heeft iets. eerst een uitmuntend Indonesisch restaurant en nu een Italiaan die op een drukke avond nog een plekje had, de tijd nam voor uitleg, ja de bediening kan sneller, kunnen wellicht nog wat meer verdienen doorde drankjes in de gaten te houden. En het was toch weer even Italië, de geur, de smaak de bijna italiaanse vriendelijkheid. Ik smacht naar een smoes om weer naar Breda te gaan.

58. Harold en Engelina

Donderdagavond 12 februari heerlijk in het hoekje gezeten.

Was weer even geleden dat we zijn wezen eten, maar wat was het toch weer heerlijk. Eten was erg goed en zoals als altijd weer even gezellig met de dame des huizes bijgepraat.

We gaan snel weer een keer terugkomen.
    Blijf zo doorgaan!!

59. Veruit de beste Italiaan in de omgeving van Breda!
    Heerlijke eten! Bestel vooral de gerechten buiten de kaart.

60. Je moet wat geduld oefenen, maar dan krijg je ook verrukkelijks voorgeschoteld. Een ware streling voor de tong. Heerlijk dus!

61. Heerlijk gegeten, van en buiten de kaart. Het enige wat ik niet goed vond en me steeds meer aan begon te irriteren is de 'wachttijd'. Hier kunnen ze veel meer mee doen, zeker ook wat drank betreft. Ondanks lange wachten, wel heeeerlijk gegeten.

62. erg lang op het eten moeten wachten,eten vond ik gezien de prijs tegen vallen.Waren met kleine kinderen en mensen die later binnen kwamen hadden eerder hun eten,ik ga er niet meer naar terug.Excuses voor het lange wachten had men aangeboden(nadat we dit kenbaar hadden gemaakt)Was prettig geweest als hiervoor in de plaats iets was aangeboden.Met twee kleine kinderen 100 euro kwijt voor voor-en hoofdgerecht (kinderen alleen hoofdgerecht)Veel verwachtingen gezien de beoordelingen maar flinke tegenvaller.

4,3
  63. w.j. van gils

Gereserveerd om 20.15 en na binnenkomst gedurende 20 minuten helemaal niemand aan tafel. Dan de kaart, daarna (10 minuten later)de bestelling voorts een half uur later het hoofdgerecht (meer bestelden we veiligheidshalve al niet). Kalfsvlees geserveerd met uien, je moet het maar bedenken!
    Daarna weer wachten, wachten, koffie, wachten, wachten, wachten. De rekening, ja hoor, en dan wachten, wachten. Om 22.30 uur eindelijk betalen en weer buiten. Twee uur binnen voor een lapje vlees met melige zogenaamd "gebakken"aardappeltjes uit een diepvrieszak.

3,3
  64. Jurgen Spitters

Bij toeval daar terecht gekomen, maar heerlijk gegeten. Voortreffelijke keuken en goede sfeer.

65. Na alle goede beoordelingen gelezen te hebben zelf ook maar eens een hapje gaan eten.
    En er is niets teveel gezegd. We hebben heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel. We komen zeer zeker snel een keer terug.

66. Rob & Ingrid

Gewoon TOP, prijs kwaliteit gezelligheid alles klopt gewoon.

67. Zeer lekker eten!
    Vriendelijke bediening. Knusse amiance.
    Echt een aanrader voor wie lekker wil eten, ook als je niet specifiek van Italiaans eten houdt!
    Ook afhaal!!! Super!

68. K. Caré

Via via bij dit leuke zaakje terecht gekomen. Waren aan de late kant, maar personeel was nog even vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. Eten was ook helemaal super... Voor herhaling vatbaar. Pico bello!

69. Dit is echt fantastisch eten. Verser kan niet en de wijnen passen er goed bij. We zullen hier nog vaker naartoe gaan. Dit is nu een echte aanrader. En een airco is ook aanwezig.

70. Jammer genoeg kunnen wij ons niet vinden in de overige recensies. Het personeel was te druk met van alles, behalve met ons te serveren. Eten was redelijk goed alleen de algemene service was gewoon slecht. Tevens was het een enorm rookhol. Jammer maar niet meer dus.

71. Er zouden meer van dit soort restauranten moeten zijn!

72. We begonnen goed met de bruschetta als voorgerechtje. Hoofdgerecht was aardig en helaas viel het ijs erg tegen. Geen vers ijs en de amarena waren gesuikerde en geen echte kersen. De helft van de bediening moet duidelijk nog leren efficient te werken.

73. Op aanraden van vrienden zijn we hier wezen eten. Het is nu een maand geleden, maar het was echt lekker!
    Aanstande zondag gaan we hier weer eens eten, het is net echt of je je in Italië bevind!

74. Ik ben sowieso dol op Italiaans eten en heb inmiddels bij alle Italiaanse restaurants in Breda gegeten maar dit restaurant spant toch echt de kroon. Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Het was zo gezellig en lekker, dat ik er vanavond weer ga eten.

75. G van Solen

Een gemiddelde plek om te eten. Goed voor een door de weeks

76. Marjolein Borsboom

Met vrienden hier heerlijk Italiaans gegeten. We gingen voor "alle" gangen maar op advies van de eigenaresse was dit toch wel veel. Maar ja.. we konden niet kiezen tussen al het lekkers. Op advies van haar mochten we delen, echt super. We komen zelf uit Schiedam en moesten nog terug rijden. "Gelukkig" stond er file zodat we in de auto konden uitbuiken van al dat lekkers.
    Als we weer een Breda zijn, gaan we absoluut weer een hapje eten en we gaan het iedereen aanraden die hier in de omgeving woont.

77. ed & lida

aanwinst voor Breda! geweldige gerechten die op fantastische wijze worden bereid en op evengelijke wijze worden geserveerd! echt de moeite waard

78. Heel goed gegeten,vooral de vis is lekker. Echt een aanrader!

79. Heerlijk gegeten. Vooral de vele verse groenten vallen op. Goede bediening. Een hele nette en prettige en echt een aanrader.

80. Dit is het beste restaurant van Breda en omstreken!! Het is goedkoop en lekker. Niet wat de mensen denken, alleen pizza en pasta, maar ook hele goede en creatieve diverse vis en vleesgerechten.