ma Gesloten

1641962551 69
1649119790 72
1692063227 65
1699220466 67

1. Voor de 3de x geweest gister vond het erg tegenvallen!
    Hard droog vlees niet lekker..sushi is op zich nog wel te doen.
    Personeel haalt alle bestellingen door elkaar en je krijgt je bestelde eten in delen gebracht..
    Voor ons nooit meer!!

4,5
  2. Kristian Bajic

In de tijd dat het restaurant open was, zijn wij er regelmatig geweest. Eten en sfeer waren erg goed en personeel heel vriendelijk en kundig.

Nu het enkel afhaal is, hebben wij een aantal keer besteld. Eten is erg lekker, goede porties en nog steeds vriendelijk personeel dat je te woord staat.

Te kleine porties wasabi erbij... moet ook wat te klagen hebben.

3. Heerlijk genoten van het 4 gangen afhaalmenu.
    Prima werk geleverd Team Merlina.

4. Als vanaf de 1e dag dat ze open zijn, is dit mijn favoriete restaurant!
    Heerlijk eten, niet duur en gezellig. Echt een aanradee

5. Adrie Groenenberg

Vriendelijk personeel en smakelijk eten. Komen hier vaak en het eten is altijd goed. Bestellen wel gewoon van de kaart. Veel keuze en verscheidenheid.

6. Groupon actie is waardeloos, je kan maar een deel van de kaart bestellen. Slechte naam/reputatie voor Groupon.

Eten is slecht. Nasi is van Konimex of Maggi. Vlees is niet gaar, vis ook niet. Tafeldame was wel aardig, de rest van het personeel was waardeloos.. borden worden niet weggehaald als we er klaar mee zijn, eten dat niet bevalt en terug gestuurd wordt, wordt berekend.. en als je als klant wat zegt, wordt je omringd door personeel en wordt er dreigend aangegeven dat men “niet in discussie wil gaan”..

Heel vreemd.. en ver beneden niveau..

Shushi is rijstpap.
    Garnalen tempura is nep, en niet krokant.
    Rundvlees is niet gaar.
    Lamskotelet is niet gaar en smaakloos.
    Witvis is niet gaar.
    Toetje als verrassing is een toefje mousse?!

Bediening is traag.
    Opvolgen van wensen van de klant gebeurt niet.
    Bordjes worden niet weggehaald als ze leeg zijn.

Groupon actie is gewoon waardeloos, NOOIT meer..

7. Gisteren via Socialdeal 43 stuks sushi afgehaald voor €25,50 en deze viel echt onwijs tegen. We zijn regelmatig in jullie restaurant geweest en altijd goed gegeten maar deze sushi via socialdeal was echt beneden peil. Echt een gemiste kans want ook aanbiedingen horen van dezelfde kwaliteit te zijn als gasten van jullie gewend zijn.

8. Koos bierhuizen

9. Merle Schellekens

Via social deal 2 bonnen gekocht om sushi af te halen. Twee verschillende dagen gebeld en beide keren konden we de volgende dag geen box ophalen. Te weinig voorraad was de reden. Belachelijk.

10. Gister heerlijk gegeten ontzettend vriendelijk personeel.
    Een topper en een aanrader.

11. F v elewout

Gisteravond met 4 personen gegeten gerechten waren allemaal heerlijk eten kwam iedere ronde vrij snel personeel vlot en heel vriendelijk topavondl!

12. Antoinet Van Zon

Via social deal geboekt.
    Totaal andere kaart en dan is het echt veeeeel te duur!
    Wij hebben 8.50 bij betaald om van de hele kaart te kunnen kiezen.
    Eten was lekker, maar voor 27,50 eet ik dan liever ergens anders

13. P van Vugt

We waren uitgenodigt t was een socialdael, uitje.
    Na een heel vriendelijke binnenkomst, viel t behoorlijk tegen! Totaal andere kaart!
    Dat is beslist geen SOCIALDAEL. Jammer.

14. Ben voor de 4 de keer wezen eten bij Merlina in Breda. Als je binnen kom een heel gezellige, je word gelijk heel fijn ontvangen. Het eten was heel goed, de bediening heel goed, kan nog zo veel leuke en goede dingen vertellen.In een woord super Wij gaan zeker terug, wij komen uit dordrecht, en gaan heerlijk naar Merline. Dank je wel Merline voor de heerlijke avond.
    Gr jopie.

15. M. Rasenberg

Een reservering geboekt voor twee personen via Social deal.
    Vriendelijke ontvangst en begeleiding naar onze tafel.
    Uitleg gekregen over het concept wat gehanteerd wordt en eventuele vragen werden netjes beantwoord.
    Het eten was goed en werdt keurig uit geserveerd.
    Tussentijdse interesse of alles naar wens was gebeurde regelmatig.
    Al met al een aanrader.

16. Zaterdagavond, met onze gasten, genoten van een heerlijk diner.
    Supergezellig getafeld, met goede uitleg en vriendelijke bediening.
    Onze gasten vonden het zelfs beter dan de 1e keer, nu 3 jaar geleden…
    En daar doe je het toch voor 👍👍👍👍

17. Lijnie van Gent

Gezellige en sfeervol restaurant.
    Take a way is goed verzorgd.

18. Gister een super gezellige en lekkere avond gehad bij restaurant Merlina! Het was echt een super avond met lekker eten en hele goede service voor een leuke prijs! Al met al dus voor mij een dikke 10 waard! Wij komen zeker nog eens terug!

19. Joyce Thuis

Ben met 4 personnel naar de AH acttie gegaan. Je kon niet uur de hele kaart kiezen, erg jammer, het eten was erg matig. Plakklerige sushi, weinig smaak, volgorde van serveren was rommelig, de rijsttafel was koud, kortom was erg teleurstellend, geen aanrader!

20. Hans dewit

Normaliter krijg je als dessert een bolletje ijs. Ga je er met twee vrienden heen waarvan er een diabetes heeft. Vergeetachtigheid maar dat deze persoon dan in de plaats hiervoor koffie krijgt. ECHT NIET. Ze kennen 't woord service niet

21. Wij komen hier vaak. Gratis parkeren. De sushi vinden wij hier toch het lekkerste, ook de vlees en vis gerechten zijn prima. Vriendelijk personeel !

22. Plakkerige smaakloze sushi helaas. Maar misschien zijn wij wel gewoon verwend met vijf overheerlijke sushi restaurants in Nijmegen en omgeving.

3,2
  23. Ron van Haarlem

24. Wederom heerlijk gegeten. Van al de 'Onbeperkt eten restaurants' is Merlina nog steeds onze favoriet. Zoveel keuze en alle gerechten worden met zorg bereid. De bediening is ook zeer alert en vriendelijk. Prima avond gehad en heerlijk gegeten. Hier kunnen heel veel al you can eat restaurants nog veel van leren. Bedankt team Merlina!

25. Heerlijk gegeten bij Merlina. Er zijn vele all you can eat restaurants, maar deze springt er met kop en schouders boven uit. Fijne bediening en de kwaliteit van het eten is bijzonder goed. Prima sfeer ook. Helemaal top!

26. Al regelmatig geweest zowel in de opstelling van 2 als met grote groepen (incl. kinderen) en elke keer weer een zeer positieve ervaring. Vandaar maar een keer de tijd genomen om een recensie te schrijven.

Uitstraling van het restaurant ontzettend gezellig en warm (oosters maar modern) en tot op heden steeds een vriendelijk welkom. Ook fijn om dezelfde vertrouwde gezichten te zien op de werkvloer...

Het eten was (en is nog steeds) ontzettend goed (voor ons) Lees: nog niet ervaren dat het warm eten 'koud' was, of dat iets taai was etc. integendeel, het eten was meer dan prima zo als het hoort. De enkele keer dat we iets misten wat was besteld, werd snel geregeld (lekker boeiend).

Bediening is uitermate zeer fijn. Personeel is vrolijk en lekker zichzelf (niet van dat 'gemaakte of overdreven gedrag' wat je maar al te vaak ziet in de bediening), klantvriendelijk en beleefd. Mede dankzij hun, zijn tot nu toe alle avonden van ons aldaar geslaagd en was alles naar tevredenheid. Ze hebben niet alleen oog voor de klant, maar ook voor elkaar. M.i. een teken van respect en saamhorigheid en dat vinden wij terug in de bediening naar ons als klant zijnde.

27. Na van verschillende mensen tips gehad te hebben zijn we hier gaan eten. Helaas vonden we de kwaliteit van het eten erg slecht. De sushi viel uit elkaar als je hem oppakte, de chicken wings waren echt niet lekker en in het drinken zat geen prik (laatste beetje uit de fles). Ook vonden we "Robs grote tuin verbouwing erg ongepast in een restaurant.

De bediening was meer met zichzelf bezig en met mensen die ze kende in het restaurant dan met de overige gasten. Met meer dan 6 mensen achter de bar terwijl wij graag wilden drinken vonden wij vreemd.

Helaas dus een slechte ervaring we komen niet meer terug.

1,4
  28. Zoals altijd, ook deze kerstavond zeer hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel. Bediening is snel en zien je altijd meteen zitten als je iets wil bestellen/vragen. Het eten vonden we altijd al lekker, maar het lijkt alsof het alleen maar beter wordt. Vlees/vis-gerechten nog malser, heerlijke sushi, gyoza's enz. Nu waren we maar met 4 volwassenen, maar als we met de hele familie gaan, zijn ze ook altijd ontzettend lief & attent voor de kids. Schijnbaar worden er in het nieuwe jaar ook tapas toegevoegd aan het menu, die komen we zeker proeven! En dan nemen we heel de familie mee, want de jongste van het stel heeft stiekem een zwak voor de eigenaresse, "die lieve mevrouw die me al minipizza's komt brengen terwijl ik ze nog niet eens besteld heb". En nu ze ook nog eens een snoepzak voor hem meegaf terwijl hij er niet eens bij was, zal het zwak alleen maar groter zijn geworden ;-)

29. We zijn hier met kerst geweest. Heerlijk gegeten, en het was gelukkig niet overvol, zoals je vaak in restaurants meemaakt met kerst. Het enige nadeel was, dat bij ronde 3, met nog 1 uur te gaan, er werd verzocht om snel te bestellen want de keuken ging dicht voor de volgende ronde. Dit had ik liever van te voren geweten!

30. Mooie tent. Nette bediening. Goed eten. Snelle service. Gewoon een goeie sushi.

31. Op het eerste gezicht ziet het restaurant er sfeervol uit. Het kost vanaf het begin moeite om aandacht van het personeel te krijgen, maar goed, we wilden eten en er was niets anders in de buurt. Even doorzetten dan krijg je aandacht. We hadden niet gereserveerd, de zaak was nog leeg, maar we mochten dan nog wel een tafeltje. Je krijgt een tafel en dat is het dan. Je vindt een menukaart waar wat spelregels opstaan. Na een kwartier komt iemand vragen wat je wilt. Het is niet heel moeilijk om uit te vissen hoe het werkt. We kozen all you can eat. Het is een fusionrestaurant, en je kunt allemaal kleine hapjes bestellen van sushi tot pizza. De sushi was niet geweldig smaakvol en al meteen bij het eerste bord liggen er drie dingen die we niet besteld hebben. Dat gaat de hele avond door. Zelfs toen we de rekening al hadden gevraagd stond er weer iemand aan tafel met iets dat we niet besteld hadden. Het was allemaal niet bijzonder smaakvol. Sushi moet je van houden en dat doe ik niet, dus daar kan ik weinig over zeggen. De Gadogado was een toppertje: een bakje sla met pindasaus, daar is geen seconde moeite aan besteed. Het eten werd nogal in merkwaardige volgorde gebracht. Alle vlees, dan een keer de gadosla en als je helemaal klaar bent met eten en de tafel al is afgeruimd krijg je op de valreep de bestelde kroepoek. Tot vier keer toe hebben we gerechten gehad die we niet besteld hadden en konden we een tijd wachten op wat we wel besteld hadden. Het restaurant was leeg toen we kwamen, en toen we weggingen was het nog niet eens halfvol, het was ook nog vroeg. Er liep minstens 4 man personeel. Ondanks dat bleef de aandacht krijgen van het personeel moeizaam. Ik vond ze erg jong en onbeholpen. Ze vragen wel vaak of je iets wilt drinken en zijn dan ook heel snel weer weg. De prijs van bier en fris was dan wel te doen. Al is dat maar wat je gewend bent. Ik vind 2 euro voor fris en 2,25 voor een vaasje geen woekerprijzen meer. (alles went). Naarmate het drukker werd werd het ook meteen een heidens kabaal, beroerde akoestiek dus. Geen plek voor een romantisch etentje. Geen aanrader, zeker niet voor herhaling vatbaar. Hou je vooral van veel eten dan is vast een fijn concept. Een veredelde snackbar.