window.addEventListener('load', function() { PiggyWidget.open(); }); Breda | Brownies&downieS
top of page

Zaterdag
Zondag
Gesloten
Gesloten
Naast onze reguliere menukaart bieden
we ook een ontbijtkaart aan!
CONTACT:
breda@browniesanddownies.nl
076 220 115 1
Halstraat 29
4811 HV Breda

WELKOM!

Sinds 2021 is de ondernemersdroom van Manon Boisnard werkelijkheid geworden... Brownies&downieS Breda heeft met plezier haar deuren mogen openen!

Een lunchroom met de leukste en puurste gastvrijheid, waarbij iedere dag de focus ligt op de balans tussen zorg en horeca. Dit maakt dat je deze locatie in Breda niet wil missen!

Een plek waar medewerkers met een (verstandelijke) beperking zich gelijkwaardig voelen en iedere dag met een glimlach de gasten in de watten leggen.

Welkom in de gezelligste "huiskamer" van Breda!

WhatsApp Image 2021-12-23 at 11.52.42.jpeg
WhatsApp Image 2022-01-06 at 10.42.03.png

ONTBIJT

Kom genieten van onze heerlijke diverse en ambachtelijk ontbijtgerechten in huiselijke sfeer!

Ervaar hoe ons personeel je vol overgave voorziet van lekkere (speciale) koffies, huisgemaakte zoetigheden en ontbijtjes.

MOGELIJKHEDEN

Brownies&downieS Breda, in het monumentale pand aan de Halstraat en het bruisende centrum van Breda, is dé ultieme plek om dagelijks van ontbijt, lunch en borrel te genieten!

Bij binnenkomst voel je direct de warmte, liefde en gezelligheid!

Ook maken wij jouw bezoek aan Breda nóg leuker met onze uitgebreide High tea, High Wine of High Beer.

Voor besloten feesten, bedrijfsborrels en partijen zijn er uitgebreide mogelijkheden.

Liever genieten op eigen locatie?

Dan verzorgen wij graag de catering op aanvraag!

20230331_160256.jpg
bottom of page