LEUKE &

LEKKERE

WORKSHOPS

Kookstudio voor workshops & culinaire meetings

Het Blushok is een unieke locatie in Breda. Bij het Blushok kun je de lekkerste kook-workshops volgen. Daarnaast is het Blushok ook een toffe locatie voor meetings met een culinair tintje. Van een hippe borrel tot creatieve brainstorm, van een kick-start-ontbijt tot een stoer diner.

Het lekkerste uitje met je vrienden ! je collega's ! je familie ! je verjaardag! een verrassingsdiner !

Over ons

en onze passie voor lekker eten!

Kookstudio Het Blushok

Tot 2019 een machinekamer met blusinstallaties voor het Spinveld, nu een gezellige, culinaire hotspot met een professionele keuken.

De kookstudio van het Blushok is klein maar fijn en heeft alles om lekker te kunnen koken. Wil je graag iets culinairs organiseren? Onder begeleiding van een kok kun je bij ons de leukste workshops volgen.

Wil je liever je eigen culinaire gang gaan? Dan kun je het Blushok huren met alle aanwezige voorzieningen.

Onze workshops

Kookstudio Het Blushok V.A. €69.50 pp

Onze workshops zijn bedacht om met vrienden, collega’s of familie een gezellige avond culinair bezig te zijn. Even wat anders dan een standaard restaurant. Genieten van nieuwe gerechten onder begeleiding van een privé kok! En dat alles op een exclusieve locatie, vlakbij het centrum van Breda.

Maak samen de lekkerste tapas, bereid verse pasta of proef de smaakexplosie van de Marokkaanse keuken. Wil je het helemaal spannend maken dan boek je de Master Chef waarbij je in het diepe wordt gegooid met een krat vol ingrediënten.

Onze koks begeleiden de avond zodat je zeker bent dat je heerlijk zult eten. Onder het genot van frisdranken, biertjes en goede wijn is je avond verzekerd van succes!

Een greep uit onze populaire kookworkshops

La Cuccina Povere

Samen een heerlijke Italiaanse maaltijd bereiden met de aloude recepten van de Italianen zelf. Eerlijke en bovenal heerlijke recepten waarmee je thuis ook punten scoort!
Italiaans

Buenas Noches!

Maak met z’n allen de lekkerste tapas uit Spanje en geniet er samen van onder het genot van een zelfgemaakte sangria en de spaanser-dan-spaanse stem van Julio Iglesias!
Spaans

Masterchef Breda!

Onze kok heeft voor elke groep een kratje met ingrediënten klaargezet. Aan jullie om te raden wat het beoogde recept is, hoe dit te bereiden en het allerbelangrijkste: wie maakt het lekkerste gerecht?
creatief

Caribbean Cooking

Originele gerechten van deze tropische eilanden met hun eigen eetcultuur. Trek je tropische shirt aan en dompel jezelf een avondje onder en geniet van deze aparte maar o zo heerlijke keuken!
tropisch

Pssst.. losse studio huur kan ook!