The Black Tie in Assen

vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Ik had het voorrecht om onlangs bij het Black Tie restaurant in Assen te dineren, en ik kan eerlijk zeggen dat het een unieke culinaire ervaring was. Hoewel ik me realiseer dat dit restaurant misschien niet voor iedereen is, heb ik er geen twijfel over dat het een schat is voor liefhebbers van verfijnde gastronomie.

Het Black Tie restaurant biedt een menu dat doordrenkt is van verfijnde smaken en culinaire hoogstandjes. De gerechten zijn prachtig gepresenteerd en de smaken zijn absoluut verrukkelijk. Het is een plek waar je echt kunt genieten van de kunst van het koken, zonder je ooit overvol te voelen. De kleine porties zijn bedoeld om je zintuigen te prikkelen en je smaakpapillen te verwennen.

Nu, ik begrijp dat sommige mensen de voorkeur geven aan all-you-can-eat restaurants en enorme porties. Voor hen zou Black Tie wellicht niet de eerste keuze zijn, vooral gezien de prijs die iets hoger kan zijn. Maar laten we niet vergeten dat diversiteit in de culinaire wereld een groot goed is. Black Tie biedt iets unieks, een plek waar fijnproevers samenkomen om te genieten van verfijnde gerechten en een rustige, elegante sfeer.

Dat gezegd hebbende, de prijs weerspiegelt de kwaliteit van de ingrediënten en de vaardigheid van de chef-kok, en het is het zeker waard voor degenen die op zoek zijn naar een bijzondere eetervaring.

Dus, als je op zoek bent naar een plek om je smaakpapillen te verwennen en te genieten van culinaire kunstwerken, dan is Black Tie in Assen absoluut een aanrader. Het is een plek waar gastronomie tot leven komt en waar je een onvergetelijke avond zult beleven.

Hopelijk geeft dit een gebalanceerd beeld van het restaurant en moedigt het mensen aan om Black Tie te ervaren als ze op zoek zijn naar een verfijnde culinaire reis.

2. Eind oktober 2018 gereserveerd, 2 mensen vega. Bepaalde zaken vooraf doorgegeven dat men die niet lustte. Zou rekening mee worden gehouden. Komt goed, zei men…
    medio november geweest, eerste en tevens laatste keer. Een aanfluiting dit restaurant voor vega mensen. We wilden 4 gangen, maar was niet mogelijk, want vierde gang werd quinoa geserveerd en dat teriwjl we duidelijk doorgegeven hadden dit niet te willen eten. Qua eten? Zeer slecht, een smerig voorgerecht, en hoofdgerecht, een quiche die regelrecht uit de vriezer kwam, niet te eten. Geen smaak, en zeer droog. Een regelrechte aanfluiting. Ook de vlees/vis eters waren niet tevreden. 1×, nooit meer.