New Dehli in Assen

1477207775 87
1544203545 87
1611199315 88
1678195085 76

1. Een beter Indiaas restaurant is er niet. En dát in Assen, de authentieke Indiase smaken van met liefde en passie bereide gerechten is een genot om mee te mogen maken. Wij komen hier graag, zelfs nu we niet meer in Assen wonen en Groningen dichterbij is. We blijven toch komen! Ons lievelingsgerecht: Vindaloo. Maar ook de Biryami is top hoor.

2. Janny Rozendaal

Etentje met mijn man voor mijn verjaardag. Gereserveerde tafel bleek niet beschikbaar. Konden nu een minitafeltje naast de deuropening krijgen of buiten gaan zitten. Na lang aandringen een 4persoons tafel binnen gekregen. Hebben 1,5 uur moeten wachten voordat het eten geserveerd werd. Afhaal bestellingen werden gewoon tussendoor behandeld. Gestresste en onvriendelijke bediening, absoluut niet klantgericht. Geen enkele coulance richting de gast. Serveerster roept steeds "ik kan er ook niets aan doen" als we vragen wanneer het eten nu eindelijk eens komt. Ligt dus kennelijk aan de keukenbezetting. Hier komen we nooit meer.

3,4
  3. Het was er niet slecht, maar wij gaan er nooit meer naar toe, ook niet als we weer eens in Assen zijn.
    Het bijgerecht bij mijn Tandoori mix wat het zelfde en ook even groot als het hoofdgerecht bij mijn vrouw (Sabji Bhuna). De smaak is gemaakt door het gebruik van Indiase kruiden. Ik schat in dat de groentes uit blik of uit een pot kwamen, de smaak ervan was erg vlak en dus gemaskeerd door de gebruikte kruiden. De gebakken aardappeltjes uit de diepvries, smaakte leeg! Kortom, de smaakbeleving / prijs kwaliteit viel tegen.
    De mensen in de bediening waren erg aardig alhoewel het wat lastig communiceren was gezien het feit dat de serveerster niet zo goed Nederlands sprak en mijn Indiaas ronduit slecht is. Op de menukaart staan wel duizend gerechten en het verschil tussen twee of drie ervan kon zij niet uitleggen, in ieder geval niet aan mij.
    De toiletgroep en het restaurant zelf ziet er ook niet van deze tijd uit, dat kan wel een opknapbeurt gebruiken om aan te sluiten bij de eisen van 2022.

5,7
  4. Het eten was zoals altijd heel smakelijk. We moesten wel heel lang wachten op ons eten. Dat betekende heel snel eten omdat we nog naar de film gingen.

5. Peter en Jeannet

Het was weer genieten!
    Sterkte in deze corona tijd.

Hartelijke groet, Peter en Jeannet

6. Vandaag eten laten bezorgen door restaurant New Delhi. Het eten kwam een uur te vroeg. En wij die arme bezorger nog uitfoeteren ook. Hij kon er niks aan doen, 'het was druk', zei hij. We snappen dat natuurlijk helemaal in deze tijd. Het is allang mooi dat deze restaurants, ondanks deze rare (corona) tijd, goed blijven draaien. Maar goed, we konden het eten in de goed isolerende verpakking nog wel een half uur lekker warm houden. En het smaakte echt heerlijk!! We hebben een aantal keer in het restaurant gegeten, is ook altijd goed maar ook thuis smaakt het minstens zo lekker. Dus bij deze, excuses voor het mopperen, we bestellen zeker nog weer bij jullie. Misschien een tip, betere communicatie zou wel handig zijn. Verder, sterkte in deze moeilijke tijd. En hopen dat het snel weer 'normaal' wordt.

7. Vandaag heeeerlijk gegeten bij een indiaas restaurant in Assen. De smaken zijn delicaat, mild en toch vol. De sfeer en de bediening waren voortreffelijk. We hadden niet echt veel tijd maar hebben zeer van de maaltijd genoten. Als we weer in Assen zijn komen we zeker terug

8. Bij toeval terecht gekomen bij New Delhi.
    Proeverij gekozen voor 2 personen.

Grote porties. Veel afwisseling in smaken.
    Leuke sfeer, kleinschalig met oosterse/indiaase muziek. Nette en snelle bediening.

Aan de buitenkant oogt het druk door de verlichte borden.

We gaan hier zeker nog eens heen.

9. Heerlijk gegeten & uiterst gastvrij ontvangen.
    Er was een misverstand over de bestelling: er werd rundvlees i.p.v. kip geserveerd, maar dit werd heel netjes opgelost.
    We hebben een fijne avond gehad!

10. Heerlijk indiaans eten. Bijzondere maaltijden. Pittigheid aan te passen aan eigen smaak in overleg met personeel.

11. Vriendelijke bediening. Goede adviezen over welke gerechten bij elkaar passen.
    Bijzonder lekker eten. Het was zoveel dat we niet alles op hebben gegeten tot onze spijt, hoewel we grote eters zijn.

12. Heerlijk gegeten. Aardige mensen en prima bediening. Gaan beslist nog een keer terug.

13. Heerlijk gegeten en prettige bediening.

14. Al jaren een leuk restaurant met heerlijk indiaas eten! Royale porties en veel keus! Bediening is super en de sfeer ook. Een echte aanrader!

15. Adrie

16. Een ruime keus van gerechten, die van goede kwaliteit waren. We aten er met z'n vijven, dus konden heerlijk elkaars keuzes proberen. Echt een aanrader als je eens wat anders wil!

17. Voortreffelijk restaurant met een heel uitgebreide kaart. We hebben heerlijk gegeten van royale en uitstekend bereide gerechten. Dit met een erg vriendelijke ontvangst en bediening. Maakt het voor ons echt een aanrader.

18. Hillie Blok-Helbig

19. Het zit behoorlijk vol op deze woensdagavond. Altijd een goed teken!

Het blijkt een restaurant met een (zeer) uitgebreide kaart. Zo uitgebreid, dat kiezen ons niet eenvoudig valt. Het hele scala staat op het menu en India is van Noord tot Zuid vertegenwoordigd. Prima eten voor je (geringe) geld.

Ik heb een medium heet gerecht (lam) en het is precies wat beloofd wordt; medium. Geen zweet op mijn neusbrug en, voor het geval het toch allemaal wat teveel wordt, lekker versgebakken brood wat scherpte verder dempt en (erg) lekkere rijst. De groente is à dente, wat wij erg weten te waarderen. Tegenover mij wordt een zalmforel geserveerd die er goed uitziet en die ook goed smaakt.

De sfeer is los en prettig. Door toedoen van de bediening ontstaat aan het einde van de avond een levendig gesprek tussen alle gasten onderling (waaronder veel Engelsen) waar de ober actief aan deelneemt. Niet opdringerig, zodat gasten die lekker "onder elkaar" zijn niet verplicht worden meegesleurd in de conversatie. Samenvattend: ruime kaart, lekker eten op tafel en een fijne sfeer

20. We hebben bij new delli gegeten. 50 minuten wachten op een piepklein voorgerecht en nog eens 45 minuten wachten op ons hoofdgerecht heeft ons doen besluiten om niet meer uit eten te gaan bij dit restaurantje. Herhaaldelijke keren geweest en elke keer is het lang wachten zonder uitleg van het personeel waarom het zo lang duurt.

6,3
  21. We hebben eten opgehaald, het was van zeer hoge kwaliteit.
    Ook de porties waren zeer royaal. Over de sfeer kan ik niet oordelen, maar we gaan zeker binnenkort in het restaurant eten! Een van de betere restaurants in Assen.

22. Heerlijk gegeten. Het was al weer lang geleden sinds we Indiaans gegeten hadden. Dus toen we tijdens ons bezoek aan Assen hier langs liepen en de heerlijke geuren roken besloten we om gelijk naar binnen te gaan. Daar hebben we geen spijt van gekregen. De kaart is zeer uitgebreid. Er was zoveel dat we bijna niet konden kiezen. We houden wel van pittig dus we hebben allebei een pittig gerecht genomen. Ook de bediening en de sfeer was erg goed. Als we ooit nog eens in de buurt van Assen zijn komen we zeker terug.

23. AssenCity

Goed restaurant! Heerlijk pittig eten, leuke bediening!

Aanrader!

24. Ik kom regelmatig eten vanaf de opening van de zaak.
    Er is genoeg keuze en het is heerlijk en niet duur.
    Goede bediening en keuken.
    Ik kan het iedereen aanbevelen.

25. Al jaren vaste klant en we blijven terug komen. De sfeer en bediening is erg goed. De uitgebreide kaart is recentelijk vernieuwd dus we kunnen weer allemaal nieuwe dingen uit gaan proberen. Vraag gewoon advies als je niet weet wat je moet kiezen; aan de hand van wat je lekker vindt wijzen ze aan wat je wel/niet kan nemen. Handig - zeker als je bang bent voor pittig!

26. Heerlijk gegeten gisteravond in het restaurant. Ik had een specialiteit van de kok en het was echt verrukkelijk. Het was wel erg pittig, terwijl beschreven stond dat het mild was. Even wennen dus.

De service is altijd goed, we hadden nu een serveerster die net nieuw was, maar ze deed het prima. We worden altijd heel goed ontvangen.

Ook zaten we nu een keer boven, nog nooit gezeten omdat het redelijk nieuw is. Er is genoeg ruimte, iets wat beneden niet echt aanwezig is. Maar de sfeer doet niet echt Indisch aan, beneden is dan toch gezelliger.

27. Marlene Blokhuis

Zaterdagavond heerlijk gegeten in New Delhi, we hebben nog nooit zo'n uitgebreide Indiase kaart gezien. Heerlijke smaken en een vlotte bediening.

We komen zeker nog een keer terug!

28. Absoluut een aanrader. Het eten is erg lekker en het is weer eens wat anders dan de standaard Italiaan, Mexicaan of Griek. Totaal andere smaken dan wat je gewend bent. Bij binnenkomst krijg je gelijk een schaaltje papadums met lekker dipjes voorgeschoteld. Het naanbrood in verschillende varianten is ook het proberen waard. Verder een knus restaurantje, vrij klein, maar dat heeft ook gelijk zijn charme. Vriendelijk personeel die graag een praatje met je maakt. En als je moet afrekenen dan wordt je ook nog eens blij verrast. Al met al een restaurant waar je zeker eens aan moet schuiven!

29. Mireille

Ik heb er met vriendinnen gegeten. En het was uitstekend te noemen.. je kreeg ook heel erg veel voor je geld. Goede prijs/kwaliteit verhouding, eigenlijk was alles helemaal top!

30. Ik kom zelf uit Engeland en geloof me, ik heb heeeel veel indiaas gegeten!. New Dehli is super en een van de beste indiaas restaurants in Nederland (ik heb recentelijk in zowel Eindhoven, Maastricht, Sittard en Arnhem bij Indiase restaurants gegeten...allemaal waardeloos)

Proberen gewoon.

31. Michello

Het restaurant kan wel een frisse wind gebruiken, maar het eten en de bediening zijn ronduit geweldig.

6,3
  32. Klein restaurant met heerlijk eten en hele vriendelijke bediening! Wij halen meestal af, we zijn vaste klant, al vanaf het begin.

33. Een erg leuk restaurantje. De sfeer is erg knus: het is vrij klein en doet erg oosters aan. Het eten is vrij goed, wel wat gericht op Nederlanders aangezien het wat minder kruidig en pittig is dan het imo zou moeten zijn, maar toch prima te eten. De bediening is prima, een erg leuke bedrijfsleider en hij kent ons ondertussen al :p al met al ben ik erg tevreden over dit restaurantje en het is zeker een aanrader.

34. Een erg goed Indiaas restaurant met goede, gastvrije bediening en een uitstekende keuken. Een echte aanrader voor mensen die van exotisch en verfijnd eten houden.

35. Jeroen en Edith

Goed restaurant!