Ichiban laten bezorgen?

di 14:00 - 21:00

• Bezorgen

ma Gesloten
di 14:00 - 21:00

1. Prima ervaring Best Sushi in Town wat mij betreft. Super vers en erg smakelijk echt kwaliteit en de bezorging arriveerde volgens afspraak. Ik vind het een aanrader en ga vaker bestellen.

2. Om 18:19 te 23/05 heb ik voor mij en mijn vriendin, shushi besteld, ter waarde van 31 euro.
    Ten tijde van schrijven is het 21:40 en heb ik nog geen avondeten binnen gekregen.
    We hebben 2x gebeld, in beide telefoongesprekken werd ons verteld dat het druk is en dat we nogn 30 minuten(x2) moeten wachten.

In de tussentijd, om 20:19 kreeg ik een mailtje van thuisbezorgd, ''wat vond je van de bestelling bij ichban?''.
    Hierop heb ik gereageerd dat ik al een behoorlijke tijd zit te wachten op mijn bestelling.
    Om 20:52 kreeg ik een mail dat ik binnen 5 dagen mijn geld terug zou krijgen en dat ichiban al meerdere malen contact met ons had gezocht. Gezien mijn vriendin en ik beide geen gemiste oproepen hebben en allebei al gebeld hebben t.a.v. deze ontzettend slechte bestelling, vond ik dit nogal vreemd.
    Ik heb n.a.v. de vorige situatie gebeld, de dame in kwestie vroeg direct om mijn adres en na het antwoord gaf ze aan dat ik de bestelling heb geanulleerd. Ik geef aan dat dit niet het geval is, maar dat ik hoop dat het bedrag binnen 5 dagen terug is.

Naast dat er valse beloftes worden gemaakt over de besteltijden, beschikt dit bedrijf ook over asociale medewerksters. Jammer.