Troya in Arnhem

1433052054 71
1461985276 66
1510207314 65
1519851722 60

1. Wat ik gewend ben van de echte Turkse keuken, was dit een hele slechte. Ontvangst was met een handgebaar naar de tafel gewezen. Wijn van de Lidl, wat rond de 4 euro kost inkoop, kost 25,50. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Komen nooit meer terug. Het is geen aanrader.

3,2
  2. Gezellige ontvangst en leuk tafeltje in een smuk restaurant. Vriendelijk personeel. Diverse voorgerechten, warm en koud geprobeerd. Was verrukkelijk en meer als genoeg. Hoofdgerecht was ook zeer lekker. Daarna werd nog een bakje koffie aangeboden. Komen vast nog een terug.

3. Lejonik kuik

Obers spreken zo slecht nederlands dat ze hun eigen kaart niet begrijpen. De vraag kan ik betalen snappen ze ook niet. Ja hoor. Geen probleem je kan hier betalen. Maar er komt geen rekening. Het duurt lang voordat je een menukaart krijgt en een drankje kan bestellen. Bij het brood vooraf liggen wat verschrompelde groenten. Het vlees is droog. Alles duurt lang. Alleen het uitzicht op de Rijn is fijn.

2,6
  4. 2de paasdag dacht ik laten we even uiteten met mijn vrouw. Dus ging door rijnkade en koos voor Turks Restaurant Troya. Een jonge gast kwam ons naar toe om bestelling op te nemen. Lekkere turkse bier (Efes). Ik heb gekozen voor de lamskoteletten en me vrouw voor adana kebab. Het was super. En als laatst baklava lekker zoetig. De service was helemaal goed!! Zeker herhaalbaar.

5. Bij aankomst liepen wij goedgemutst binnen om verwelkomd te worden met een heerlijke brandgeur.

Á la, dat kan wel is gebeuren hè, snel naar buiten om aan te schuiven aan een tafeltje. Gelukkig hangt er een heater!

Helaas, kapot, naar het volgende tafeltje die bezaaid was met shag tabak. Goed. Dat schuif ik er dan maar zelf even af, ik ben de minste niet!

Het eten besteld en tijdens het wachten kunnen genieten van een heerlijke oase van rook van de kok, eigenaar en zijn maatjes. Een half afgesloten terras is natuurlijk wel fijn om even lekker te paffen naast je gasten!

Tussen neus en lippen door smeert de eigenaar ons klakkeloos in gebrekkig Nederlands nog even brood, friet, salade, rijst en saus tegen kosten aan! Heerlijk! Dan krijg je gelukkig ook wel een handpalmpje vol keiharde aardappelzwaarden en een klein bakje sla. Jammie!

Het brood is naar binnen gestauwd omdat het het enige vreetbare was, waarna we konden genieten van een brandalarm die binnen af ging. Wat zou dat toch zijn?

Het hoofdgerecht... yes! Een spies met voorgegaarde verbrande kip geserveerd met nog steeds een dikke rooklucht naast ons. Het gehakt had je kunnen gebruiken bij een potje curling of extreme frisbee, als je het niet gebruikt als schild om tegen de Vikings te vechten.

Veelzijdig en smokey, zo zou ik deze ervaring beschrijven.

1 ding is zeker: hier kom ik alleen nog terug als ik káts, maar dan ook kátsbezopen ben!

Groetjaaaahs

6. Slechte prijsverhouding. Troya mag zich eigenlijk geen restaurant noemen. Eten is niet lekker en het eten was niet gaar. Denk hierbij dat de kip nog roze van binnen is en daar kan je goed ziek van worden. Eigenaar niet vriendelijk naar de klanten toe en kan slecht tegen kritiek. Personeel kan geen Nederlands. Je kan in dit geval beter bij een snackbar wat bestellen dan dat je bij Troya eet.

1,2
  7. We hadden mezze besteld en beyti kebab besteld. Bij beyti kebab zou een adana spies opgerold in deeg met heerlijke yoghurt en tomatensaus zitten en daarbij nog friet en rijst. Helaas miste de friet en rijst en kregen we dus weinig eten voor €19,50 van dat gerecht. De mezze was onder verwachting. 4 Kleine hapjes, verder wat sausjes, natte rijst.. En het stond als populair gerecht, maar dat snap ik niet echt. Prijzen te hoog voor wat je krijgt.

8. Staat in top drie van slechtste diner ervaringen ever. Eten was fantasieloos, vlees met te veel vet er aan, weinig groenten, slappe frietjes en smakeloze rijst. Niet Turks waardig te noemen. Wijnglazen met lipstick van voorgaande gasten en de wc is om weg te rennen. Zonde van het geld! Diner voor twee ruim & €80.
    Nooit meer...

1,5
  9. Familie teleurgesteld

Wij dachten laten we eens gezellig een hapje Turks eten. Lopend over de Ramblas van klein Istanbul aan de Rijn werden we op brute wijze gelokt door twee aalgladde medewerkers(eigenaar) van het restaurant om bij Troya te eten. Helaas waren wij goedgelovige burgers er in getrapt. Bij navraag over een allergie kregen wij te horen dat dat geen probleem was, om tijdens het opdienen te horen dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de ingrediënten omdat dat nu eenmaal zo ingekocht wordt, van de sauzen tot alles wat je op je bord krijgt! Vervelend glad mannetje die eigenaar. Glas nog niet leeg, of we nog meer wilde drinken, Vervolgens binnen 5 minuten het eten voor je neus(hoe is het mogelijk). Bord net leeg en wordt voor je neus weggehaald! met andere woorden: opzouten. De kwaliteit van het eten was echt ondermaats, inderdaad alles ingekocht uit de vriezer en uit emmers bij de Macro of Hanos. Een grote nep boel daar bij dat Troya. Veel te veel betaald voor wat je krijgt. Wij gaan Nooit meer en Nooit meer bij deze viespeuken eten.

1,6
  10. Heerlijk en meer dan voldoende eten. Veel groenten, goed gekruid. Heerlijk bereid vlees.
    Zeer vriendelijke, spraakzame ober.
    We schrokken echter wel een beetje van de kosten. Wij eten graag in een Turks restaurant, maar zijn zelden meer kwijt dan een goede 60 euro voor voor- en hoofdgerecht voor 2 personen + drankjes. Was nu ruim 85 euro.

11. Via Social deal een reservering geplaatst om vervolgens super onbeschoft behandeld te worden bij aankomst. Een geïrriteerde man welke me niet eens aankeek en meerdere hand zwaai gebaren maakte dat ze daar niet aan meedoen en het niet (meer) geldig is en dat we bij hem hadden moeten reserveren. Er zou een collega komen die het wel uit zou leggen dus toch nog even plaatsgenomen, maar deze man was bijkans nog onbeschofter en raaskalde iets over een nieuwe kok, legde de menukaarten neer en daar konden we wat uit bestellen EN betalen natuurlijk. Ondertussen hing ik al met social deal aan de telefoon die er ook nog een telefoontje van hun kant aan waagden maar ook nul op request kregen. Dus opgestaan en weggegaan met de 2 e man die ons na liep te roepen dat hij het nog wel een keer uit wilde leggen.... Wat denk je zelf? Helemaal prima als je als ondernemer geen social deals meer wilt doen, maar ik ben gewoon een klant/gast die je normaal behandelen kunt.

12. Wat een verschrikkelijk tent. Zeer ongastvrij ontvangen. We hebben gereserveerd aan het water en werden voor het restaurant neergezet als een kudde schapen bij elkaar. Buiten het feit dat er totaal geen rekening werd gehouden met de regelgeving vanuit het RIVM zouden een paar nieuwe tafels en een nieuwe terras zeker geen overbodige luxe zijn. Het wankelt allemaal als de neten. Toen we na 3 kwartier eindelijk het eten kregen proefde het alsof het al klaar was gemaakt toen we eerder de dag belde om te reserveren, ijskoud wil ik niet zeggen maar heel ver daarvan af was het ook zeker niet! De Adana spies heb ik nergens zo smerig geproefd (ik zeg geproefd want de rest kreeg ik niet meer door mijn keel). Als ik drop wilde dan was ik wel naar de albertheijn gegaan. Personeel zeer onvriendelijk. 1 Engels sprekende jongeman probeerde er het wel het beste van te maken. Echter de rest was om te janken. Al met Al, een verschrikkelijk tent die nog heel heel veel moet leren.

13. We hadden met social deal een high tea gereserveerd. Nog nooit zijn we ergens zo ongastvrij ontvangen. De eigenaar was razend omdat we om 16.00 uur kwamen, zijn keuken was al opgeruimd, terwijl we toch echt om die tijd gereserveerd hadden. Toen ik zei dat we ons zo niet zo welkom voelde, zei hij alleen dat het niet onze schuld was. Toch kregen wij tien minuten zijn irritatie over ons heen.
    De high tea was waardeloos: wat tomaten, twee stukjes kaas, wat olijven, wat komkommer, een stukje feta, turks brood, patat, champignos, omelet met worst, hard gekookt ei en een stukje baklava. Thuis zagen we dat we ook een heel aantal dingen van de deal niet gehad hadden.
    Gelukkig zijn we niet geprikt door een van de talloze wespen, die mee-aten.

14. De high tea bij Troya is een aanrader als lunch. Heel uitgebreid en zeer divers, warm/ koude hapjes, zoet en hartige hapjes. Een grote schaal met turse brood. We hebben heerlijk gesmuld en heel lang getafeld.
    Hier komen we zeker nog terug!

15. Narciss

Heerlijke Turkse high tea. Alles was zonder vlees dus ook de vegetariërs konden alles eten. 3 Warme gerechten, vers gebakken brood, rauwkost, feta, zoete gerechten, van alles Ruim voldoende. Wat over was mochten we meenemen in een zakje.

16. Netjes gereserveerd, gekozen voor de mediterraanse tapas.. Turkse kaas, mediterraanse hapjes etc. Na 1,5 uur (!) krijgen we een soort hightea-tafel gevuld met bitterbal, kaassouflé, drie stukjes kip, koude champignons en niks om de tomatensalade en ander sausje samen mee te eten. Laatste keer Troya, bijzondere “ turkse” ervaring! Als ik bitterballen, frikandellen en kaassouflléé wil, dan ga ik wel naar de febo🙄

1,8
  17. Melanie Hartjes-Verwoerd

Heerlijke soep! Vriendelijke bediening.

18. Bij binnenkomst diverse lag er een stapel zittingen in het halletje. Toen we het restaurant binnenkwamen gelijk iemand op je af van daar gaan zitten (ipv zelf ff kunnen bepalen waar je kan en mag zitten) werd ook gelijk gevraagd hoe en of wij hadden gereserveerd. Ongezellige sfeer incl verlichting (grote led lampen. Impressie kwam TOTAAL NIET overeen met de ruimte die op de website staat.
    Het eten van mijn vriendin leek op groentesoep met stukjes (ongare kip) en fijn gesneden groente, klein schaaltje patat genoeg voor een holle kies. Geen groente erbij, klein bakje sla met wat smaakwater erop gedrapeerd. Slechte bediening. Verder hou ik maar op maar ECHT GEEN aanrader om nog eens heen te gaan.

2,9
  19. Ömerfaruk

20. Heerlijk gegeten je krijgt extra salade enz erbij.
    Top! En vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader…

21. ic24 24 punten

We kwamen voorbij Troya (Rijnkade, Arnhem) en dachten hier gaan we gezellig wat eten. We werden vriendelijk begroet en naar een tafeltje gebracht en hebben daaropvolgend ons eten besteld. We hadden net ons hoofdgerecht op en zaten lekker bij te praten, kwam de ober/eigenaar van de restaurant ons gesprek onderbreken en vroeg of we niet iets wilden bestellen.We gaven aan dat we ons eten net op hadden en dat we even wilden wachten. Daaropvolgend vroeg hij ons (abrupt) om de tafel vrij te maken en ergens anders plaats te nemen. We werden hiermee onaangenaam verrast. We hebben direct ons ongenoegen laten merken.

De hele vibe van ons gesprek was helemaal weg. Zo ga je verdorie niet om met je gasten!

Hoewel de hoofdgerecht lekker was, zijn we toch nog maar ergens anders ons nagerecht gaan eten om ons avond af te ronden.

Zonde van het geld. Voor ons in ieder geval geen geslaagde avond bij restaurant Troya.

Heel jammer!!

1,2
  22. Helaas niet meer doen. Wij (4) hadden via Social deal een High Tea gereserveerd om 15.00 uur. Pas na 50 minuten wachten kwam het eten. Zeker was het niet wat er beloofd werd. Een groot rauwkost gehalte. E.e.a. werd rommelig zonder uitleg opgediend. Nee absoluut geen aanrader.

1,9
  23. We gaan hier nooit meer heen. We hebben heerlijk gegeten, de high tea was echt aan te bevelen. Vriendelijke ober (eigenaar?). Zo vriendelijk zelfs, dat hij me vertelde dat ik echt een hele mooie vrouw ben en nog wat van dat soort uitspraken, terwijl ik op weg was naar de wc. Na afloop drukte hij ons zijn 06 nummer op een papiertje in de hand. Kortom, hoog Creep gehalte, waardoor ik voorgoed klaar ben met dat restaurant.

24. Jammer met afrekenen werden er allemaal smoesjes bedacht. We hadden een cadeau pas, die aangesloten is bij het restaurant (dat was ook de reden dat we bij dit restaurant gingen eten)
    We konden het pasje niet gebruiken, omdat ze toevallig sinds kort een ander scan apparaat hadden aangeschaft.
    Geen tegemoetkoming niks.
    Hier komen wij dus nooit meer!!!

25. Leo Bennink

Ik heb op 12-09 met mijn vrouw in uw Troya restaurant aan de Rijnkade 53,6811 HB Arnhem gegeten op vertoon van twee vouchers van Social deal.

Het voorgerecht was gebakken mosselen alleen ben ik even kwijt hoe dat heette. Staat ook niet op de menukaart op de site.
    Ietwat weinig mosselen vond ik en veel paprika en ui maar was verder best lekker. Het gerecht van mijn vrouw was goed.

Het hoofdgerecht:
    Ik kende de mixed gril van Troya Hector in Dieren alleen hadden ze die hier alleen voor twee personen.
    “Ik denk de chef” was wel bereid er een eenpersoons van te maken maar dan moest ik meer dan €12,00 bijbetalen.
    Ik vond dat eigenlijk wel wat erg veel maar uiteindelijk heb ik toch besloten het te doen. Verassing van de kok stond er nog bij.
    Nou dat hebben we geweten. Wat een spijt.
    Het was een stapel vlees van een kipfilet, platgeslagen gehaktbal, een stukje rib, een plat stukje vlees en een grote spies.
    De kipfilet was me een partij overgezouten daar lusten de honden geen brood van. (Alsof ze hem uit een pekelbak hebben getild en zo op de bbq gelegd.)
    de daaronder gelegen gehakt was eveneens erg zout. Het zou natuurlijk kunnen liggen aan de zoute kip die er bovenop lag maar het was mij echt veel te zout.
    Aan het ribje zat een lekker klein stukje vlees.
    Het platte stukje vlees was echt doorregen met pees gelijkend op spek maar ik weet niet wat het was. Dus veel pees met daartussen een beetje echt vlees waar je bijna niet doorheen kunt bijten.
    De spies daarentegen was eigenlijk wonderwel gewoon lekker.

Zoals een ober betaamd vroeg hij of alles naar wens was. Ik gaf aan dat het veel en veel te zout was en niet te eten.
    Zijn reactie was niet geef maar mee maar hij liep naar binnen met de woorden zal het doorgeven. (Tenminste dat dacht ik te verstaan)
    maar daarna keek hij me niet meer aan dus dacht ik dat de kok zo naar buiten zou komen om uit te leggen hoe en wat.
    Maar niets van dat. Ik heb opgegeten wat goed te eten was en heb de rest af laten halen met de woorden dat dit niet te eten was zo zout.
    Hij zei nogmaals ik heb het doorgegeven of zoiets.

We hebben een nagerecht van turkse yoghurt opgegeten en dat was lekker.

Bij het afrekenen bood hij ons koffie/thee aan als compensatie. Dat vind ik helemaal nergens op slaan en omdat ik daar geen zin had heb ik dat afgeslagen.
    Ik heb wel het volle pond betaald want ik had geen zin in dit gesprek waar mijn vrouw niet van gediend is.
    Toen ik geen koffie wilde bood hij me op een verfrommeld visitekaartje 10% korting aan bij een volgend bezoek aan Troya.
    Al met al was de maaltijd verziekt en onze avond die vrolijk begon afgelopen. Ik heb de hele nacht water gedronken vanwege een droge mond.
    Kijken of deze recensie ook geplaatst wordt want de eerste is verloren gegaan.

26. Gezellige vrijgezellen feest gehad.
    Fijne bediening.
    Eten was top.
    Zeker aan te raden!

27. Ayca

28. Annette

Je zit er leuk maar dat is dan ook alles! Wat een slechte bediening en slechte kwaliteit eten. Geen borden bij het voorgerecht dus maar uit de schalen gegeten! Kipspies was verbrand aan de buitenzijde en de geroosterde aardappel niet gaar! Zelf het afrekenen was niet goed. Ik kreeg op mijn kop omdat wij van tafel gewisseld waren terwijl wij dat van te voren hadden besproken! Ik was net twee weken in Turkije geweest maar daar kan deze kok nog heel veel van leren. Lijkt nergens naar. Zonde van je geld!

1,4
  29. Chantal v.Weselen

Wij zijn vandaag met het hele gezin naar Troya geweest en het was in een woord: fantastisch. We hadden de Groupon en het was hierdoor extreem goedkoop, iets te goedkoop zelfs voor zo een kwaliteit. De ober was extreem lief en aardig. Ook de baas was lief, toen hij zag dat ik moeite had om de Adana kabab van de spies te halen, bood hij aan om mij te helpen. Hij heeft vervolgens mijn kabab van de spies gehaald. Heel erg attente mensen met erg goede kwalitatieve eten. Ik heb zelf in meerdere restaurants gewerkt, waardoor ik duidelijk het verschil zie tussen een goed restaurant en een slechte en deze was echt top!

30. Mary van Riel

Wat een oplichters. Het enthousiasme verdween toen het over Social Deal ging. De meer prijzen voor diverse gerechten werden zomaar verzonnen? Schande! Het eten is middelmatig, maar met een bijbetaling van 5 Euro voor een eenvoudig gerecht, waar dan wel een "slecht" stukje biefstuk opligt, schande! Er werd bizar gereageerd op het feit dat de Raki nogal duur was. Het dessert was op een zielig bordje geserveerd. Gastvrij of kennis van horeca is hier niet aanwezig. Veel geld kwijt voor ongezellig en onaf gedoe. Past, m.i., niet in het pakket van Social Deal, daar heb ik met andere aanbiedingen gelukkig betere ervaringen. Jammer van onze avond!

3,4
  31. Ongelofelijke zaak, bestellen we Turkse thee krijgen we tot 3 keer toe verkeerde thee, slechte service.
    Malibu cola wordt in 2 verschillende glazen geserveerd.
    Verplaatsen we 1 tafel naast onze tafel komt een man boos naar ons toe ‘je mag dit niet doen zonder te vragen‘ werkelijk waar mensen blijf hier weg. Als zelfs thee mis kan gaan kan je beter geen horeca Tent openen.

1,8
    1 positieve stem1 negatieve stem
  32. Verschikkelijk slechte ervaring! Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Ik dacht dat turkse mensen bekend stonden om hun gastvrijheid maar dat gaat voor het personeel in dit restaurant niet op!

De ober, was onbeschoft en begon vreemde opmerkingen te maken als we normale dingen vroegen. Was ongeduldig en werd boos? Ik begreep er niks van en dacht dat hij in eerste instantie een grapje maakte maar dit bleek niet zo te zijn.

Het eten was helaas ook niet zoals verwacht, wat er op de menu kaart stond werd niet geserveerd, biefstuk ontbrak en de kip was super droog. Het 'voorgerecht' bestond uit 2 vettige gebakken loempia velletjes met hier en daar wat feta kaas.

Al met al... geen aanrader!!! Ik ga er nooit meer heen!

33. Lekker gegeten, snelle sevice. Goede kruiden, super malse kip, en heerlijke baklava!

34. Tamara Van Huizen

Hartelijk ontvangen, lekker eten en ook veel in verhouding waar je voor betaald.
    Sfeer is gezellig, mooie locatie. Een heerlijke Turkse High Tea gehad via Groupon. Aanrader!

35. Heerlijke high tea gehad met vriendinnen, leuke serveester die ons heeft geholpen. Na afloop lekker een kopje koffie gekregen! Wij komen zeker terug.

36. Vandaag een high tea gehad via Social Deal. Ik kom echt nooit meer bij dit restaurant. Plakjes tomaat, plakjes komkommer, kant en klare aardappelsalade, koude champignons die in warme saus zijn gelegd.. Bah bah bah. Het was niet lekker en we voelden ons opgelicht. Personeel was druk met een catering opdracht en is niet een keer aan onze tafel geweest. Schandalig! Wat mij betreft mag dit restaurant over de kop. Dit is niet restaurant waardig!

37. Heerlijk gegeten via social deal! Ruime porties, netjes gepresenteerd en alles vers. Ook super vriendelijk personeel. Een van de betere ervaringen via social deal in Arnhem. Wij komen hier zeker terug.

38. Met veel charme en vriendelijkheid werden wij aangesproken, door ik meen de eigenaar, om plaats te nemen op het terras van Troya. Wij mochten zelfs onze fietsen voor het terras zetten. Toen bleek dat wij een Social Deal reservering hadden was het meteen gedaan met de vriendelijkheid. Op een normale vraag reageert hij uiterst geïrriteerd en van zijn gezichtsuitdrukking en de toon die hij hanteert wordt je bang. Ik heb hem hierop aangesproken en hij werd vreselijk boos. Vandaar dat ik nu ook een negatieve recensie schrijf wat ik niet snel zou doen. Gelukkig lees ik dat veel dezelfde ervaringen hebben. Het eten is goed genoeg maar niet meer waard dan de Social Deal prijs. Verder is het erg lang wachten voordat je wat te drinken kunt bestellen. Tip aan Troy: Laat deze vervelende meneer achter de schermen werken en huur iemand in die wel begrijpt hoe je met klanten omgaat. Voor een leuke avond hoef je hier niet te komen.

3,5
  39. Met een Social Deal gingen wij eten bij dit restaurant. We werden zeer onvriendelijk behandeld door een van de obers. Hij reageert geïrriteerd op vragen en gaf af op Social Deal. Als we iets wilden bestellen moesten we maar op internet kijken op de site van Social Deal. De kaart kwam echter niet overeen met hun kaart. Het was onduidelijk en de ober werd steeds onbeschofter. Na betaling zei hij: ga maar.
    Wij gaan hier nooit meer heen.

1,4
  40. Via groupon een high tea gedaan
    Echt een aanrader super lekkere hapjes

41. Eten zag er goed uit, redelijke prijs/kwaliteit-verhouding. Minpuntje: er wordt zonder te vragen Turks brood met tapenades op tafel gezet, wat je later terugvindt op de rekening...

42. Anoniem

Ik ben paar weken geleden naar Troya gegaan met een vriendin en het was echt een slechte avond voor ons!

Ik heb hier heel vaak tapas gegeten en het is echt heerlijk. En ook een paar keer voor diner gegaan.

Maar... De laatste keer dat ik ben gegaan had ik Biftek besteld en mijn vriendin Kip... Het eten kwam te snel op tafel. Mijn vlees en kip waren niet goed gebakken. Ik kon mijn vlees niet eten (ik heb het gespuugd in het servetje). Tegen het meisje hebben we gezegd of ze nog willen doorbakken omdat de groente ook gaar is. Dat was geen probleem... Het eten kwam weer op tafel maar dit keer was het een beetje aangebrand. We konden nog steeds niet eten. En mijn vriendin zei dat ze hiervoor niet wil betalen.

Toen heeft het meisje tegen de baas gezegd en de baas werd boos en zei in het Turks heel hard Wie zegt Dat!!! en hij ging door met zn luide stem een beetje te schreeuwen. Wat heel onbeschoft is! Ik versta wel Turks maar mijn vriendin niet.

Toen wilde het meisje goedmaken en we kregen baklava met ijs van het huis.

Wel heel erg jammer dat de baas agressief werd en ging schreeuwen omdat wij de eten niet konden eten.. Super onbeschoft!

43. Zo hoor je niet met je klanten om te gaan. We moesten eerst binnen wachten op een plek, geen probleem. 40 minuten later kregen we een plek toegewezen. Echter is in de tussentijd helemaal niks gevraagd of we mogelijk wat willen drinken. Het duurt Extreem lang voordat je wordt geholpen, met hoofdletter E. We kwamen met een Social Deal bon. Op meerdere gerechten (8) zit een toeslag van €4,-. Dat vinden we geen probleem. Dit wordt heel snel en binnensmonds benoemd. Als je het nogmaals wilt horen, wordt dit met tegenzin en geërgerd nogmaals aangegeven. Geen Troya meer voor ons. Klant staat bij hen duidelijk niet op 1!

44. Echt slecht!!! We werden achterin de zaak in een serre geplaatst. Het duurde allemaal vreselijk lang. Eten smerig.Toilet goor. Nooit meer...schandalig!!!

45. alessandro

Te veel geld bij betaald. Wij hadden een social deal coupon van € 29, daarna;

een brood mantje
    4 glazen wijn
    2 koffies
    1 fles water
    +€ 4 voor mijn extra gerecht (maar ik wiest het dus voor dit geen probleem)

Totaal bijbetaald € 46. Dus te duur geen sociaal deal maar asociaal deal

46. Warme sfeer en lekker eten. Het personeel is vriendelijk. Zeker een aanrader!!

47. Mooi en gezellig restaurant. Het eten was lekker, de wijn was goed en het personeel was heel vriendelijk. We komen hier zeker nog terug.

48. Wij zijn hier terecht gekomen via Groupon. Het eten was super lekker, ik had tavuk izgara en kip was goed gegrild.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

49. Lekker eten goed en vers vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar..

50. Wij vinden het een heel gezellig restaurant met een fijn uitzicht, een heerlijke Turkse sfeer, vriendelijke bediening en een heeerlijke high tea!

51. We hadden een groupon voor 2 pers. Een high tea. Thee en de hapjes waren heerlijk. We kregen tapenade, brood, baklava, gebakken eitje met ham, geitenkaas, honing. Echt erg lekker, en veel.
    Ik vind de inrichting erg smaakvol en het heeft wel iets chiques, de bediening was erg vriendelijk. Goeie plek om zowel in groot als klein gezelschap te eten. Zeker een aanrader!

52. Liliane span

Afgelopen zaterdag 25-02-17 met vrienden hier gegeten. Het is als we uit eten gaan ons favoriete restaurant. En ook nu weer heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitstekende bediening, en na afloop werden we getrakteerd op koffie of thee naar eigen keuze. Een aanrader voor een gezellig avondje uit!!

53. Lex dijkman

Het eten was erg lekker, ook al is Turks niet je favoriet kan je hier nog steeds lekker eten.

54. Laatst met mijn vriendin gegeten voor het eerst. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader! We komen zeker nog een keer terug.

55. In één woord: Verschrikkelijk!
    De bediening snapt er niet zo veel van. Het duurt ontzettend lang. Loopt langs, maar geen oog voor de klant. Het voorgerecht was letterlijk niet te eten. De champignons die voor het voorgerecht waren gebruikt, waren oud, donker en tegen het zwarte aan. Ze waren hard en houterig. "Ik geef het door aan de keuken", werd tegen ons gezegd. Daarna volgde er geen enkele actie. Geen actie op het voorgerecht en geen bediening v.w.b. het drinken, ook het hoofdgerecht wilde maar niet de keuken uit komen. Er waren overigens meerdere klanten ontevreden. Toen er een heftige discussie ontstond tussen de eigenaar en een andere klant, hebben we het voor gezien gehouden en zijn we met het bedrag voor het drankje op tafel achterlatend, gegaan. Wat een deceptie.

56. Mark scholten

Verschrikkelijk slecht gegeten. Oud Turks brood wat op de kassa stond en werd geserveerd. Ik en mijn kennis bestelde hetzelfde hoofdgerecht, hierop kwam de uiterst onvriendelijke gastheer met 2 verschillende gerechten aanzetten, waarop hij onderbouwde dat het ene gerecht duurder was en dat hij het maar moest eten.

1,1
  57. Daan Burgler

Erg lekkere Turkse high tea via Groupon geboekt. Heel vriendelijk geholpen. Lekker veel hapjes iets meer hartig dan zoet, maar dat vond ik persoonlijk erg fijn.

58. Judith john

Een geweldige culinaire ervaring, super vriendelijke bediening, een aanrader voor iedereen. Ik ga er zeker nog een keer heen, nee vaker.

59. Heerlijke Turkse high tea gehad, goede service en vriendelijk.

60. Gevarieerd, vers en lekker.

61. akif

62. ugur alagoz

Super gezellige sfeer, service was uitstekend, en het eten was ook super lekker!

63. Lindsey

Heerlijk gegeten, zeker nogmaals herhalen. Leuk gezellig restaurant met heerlijke Turkse gerechten. Een aanrader! Kok👍🏼

64. Twee weken geleden wezen eten bij dit restaurant. Personeel was zeer onvriendelijk. Ik maakte gebruik van een Groupon bon; alleen deze zou in eerste instantie niet geaccepteerd worden. Hiervoor zou namelijk gereserveerd moeten zijn (dit had ik die middag gedaan). Na lang aandringen dan toch een tafeltje aan de rijn. Ergens achter een boom verstopt. De menukaart plakte en zag eruit alsof deze al jaren in het nabije water had gelegen.

Het eten smaakte niet bijzonder, en dat terwijl wij het duurste gerecht op de kaart hadden besteld. Gezellig plekje aan de rijn, maar volgende keer loop ik door.

3,1
  65. Jeanette Langeberg

Ga nooit of te nimmer een Hema cadeaukaart (die ik kreeg voor mijn verjaardag) 'ter waarde van een driegangendiner voor twee personen' bij Troya inwisselen! Zij staan op de Hema website vermeld als een van de restaurants waar je kunt eten. Netjes bij de reservering gemeld dat het om deze cadeaukaart ging en vervolgens ook nog ter plekke tevoorschijn gehaald toen we de volgende avond plaatsnamen aan een tafeltje.
    Komt goed, komt goed, komt goed... zei de manager. Nou, dat kwam het zeker niet.
    Toen ik ging afrekenen bij zijn collega wist hij nergens van en de manager negeerde ons vervolgens en zijn collega, die nieuw bleek te zijn, werd ook door hem genegeerd.
    De collega had deze kaart nog nooit gezien. Waar stond dan hoeveel de kaart waard was? Keer op keer... Op de telefoon de Hema website getoond, nadat we zeer onbeschoft werden behandeld. Uiteindelijk werd het verrekend.
    Nee, hier kom ik niet weer.
    En trouwens, voor vegetarisch eten kun je ook beter een ander restaurant kiezen.

2,6
  66. Wij hebben hier 2x gegeten. Het eten was vies (vreemde stukken vlees). Zelfs de rijst was niet te eten; uitgedroogd en zonder smaak.

2,2
  67. Ik vind het traditioneel Turkse eten lekker

68. Aysel akyıl

Het eten was lekker en een gezellige avond gehad. Ik kom nog zeker terug.

69. Lekker eten en drinken. Ik hoop dat er veel mensen van buitenaf komen. Het is niet duur.

70. The food is delicious at restaurant Troya. I went there many times and the food was delicious and the service nice.

71. Werkelijk waar! Dat dit soort restaurants nog bestaan. Van 4 gerechten alle 4 dezelfde smaak en saus overgoten. Brood bij maaltijd was echt stokoud, rundergehakt was toch echt lamsgehakt. Rauwe stukken courgette op je bord. Wel was het Turks brood als voorafje heerlijk. Verder onhygiënisch toilet. Ik ga hier nooit meer heen.

1,9
  72. Tonijn kwam uit blik, biefstuk te taai/doorbakken, zure mayonaise, aangebrande champignons en noem maar op. Het enige wat vers was en niet uit blik kwam, was het brood. Dat was wel echt heerlijk! Ik ga hier niet vaker eten, onvriendelijk personeel.

3,5
  73. Opdringerig personeel. Wij liepen vorige week zaterdag (01-08-2015) over de Rijnkade, nog een beetje van "waar zullen we gaan eten". We stonden even stil bij Troya en werden nog net niet het terras opgesleurd! Voor mij hoefde het al niet meer, maar (helaas) toch besloten om daar een drankje vooraf te doen en elders te gaan eten. Toen duidelijk werd dat wij daar niet zouden eten, daalde het serviceniveau tot onder het vriespunt. Het bestellen van een tweede ronde drankjes duurde ongeveer 20 minuten, omdat er opzettelijk langs ons heengekeken werd. Als er mensen om een tafel kwamen, werden wij zeer onvriendelijk aangestaard. Het toppunt was, dat toen mijn tafelgenoot een slokje nam van zijn drankje, de eigenaar kwam aangesneld en het viltje wegnam en ermee wegliep???? Al met al was de rekening na een paar drankjes met 4 personen toch zo'n 55 euro. Een stel met pizza en cola geeft minder uit. Het was ook nog eens pas 19h30, dus die tafel zou nog wel bezet gaan worden. Conclusie: volgende keer met een grote boog om Troya heen. Opmerkelijk dat mijn zusje dezelfde ervaring heeft gehad: even een drankje, maar toen haar tafelgenoot zijn halflege glas neerzette werd het door de eigenaar meegenomen.
    Het is een openbaar terras aan het water en nergens staat vermeld dat je er ook moet eten! Bediening is wat dat betreft zeer klantonvriendelijk. Als je er eet misschien top, maar alleen een drankje is schijnbaar not done!

74. Het was onvergetelijke avond, lekker gegeten, de bediening was perfect voor die prijs. Deze avond was voor herhaling vatbaar.

75. T was een super gezellige avond vandaag & heerlijk gegeten. Zeker een aanrader voor iedereen!

76. Layla Lotfi

Verloving M & T. Eten was top. Sfeer was top. Kortom we hebben echt een mooie en vooral gezellige avond gehad. Echt een aanrader :D

77. Super leuke avond. Leuke sfeer en lekker eten. Super service en klant vriendelijke medewerkers. Top avond.

78. A. Doner

Uitstekend. Gastvrije bediening... vriendelijk en vooral lekker en gezellig gegeten.

79. Voor mijn verjaardag gisteren heerlijk hier gegeten, met gezin en familie. Al het eten was erg lekker en goede porties. Hele vriendelijke service gekregen. Vooral van de vriendelijke dame met kort haar. Me zoontje was een beetje ziek en huilerig, maar hij kreeg de volle aandacht met een kleurboek en als eerste meteen brood en fruit, daar werd hij vrolijk van. Bedankt!!!

80. Lekker gegeten! Gezellige sfeer. Zeker de moeite waard.

81. Mustafa Tekin

Lekker eten, vriendelijk en vakbekwaam personeel. Top. Wij hebben vanavond met heel veel plezier, met onze gasten, de verjaardag van mijn dochter gevierd we gaan voortaan ook verjaardagen van mijn andere kinderen hier vieren! Super kok, top personeel!!

82. Lekker gegeten, gezellig mee gezongen, was gewoon top.

83. Met z'n allen gezellig uiteten geweest. Het eten was lekker en de service was erg goed. Vooral de sfeer is top!

84. Bediening van erg vriendelijk tot verschrikkelijk slecht. Eten is droog, aangebrand en niet lekker. Nooit weer!

1,2
  85. Wat verschrikkelijk slecht! Zogenaamd Turks! Tonijn uit blik waar niets mee gedaan is icm te kort gebakken bitterballen wat Turkse kaas, olijven en brood als Turks voorgerecht?! Hoofdgerechten droog, biefstuk te lang gebakken, ook niet volgens de vraag vd gast (medium rare), groente pil zwart 'gegrild'.

86. We hebben vandaag heerlijk gelunched bij troya. Een vriendelijke service. Alles was helemaal top! We zullen zeker terugkomen.

87. Mooie plek om te zitten eten en drinken, smaakt heel goed! Ga zo door!

88. Een fijn restaurant waar de gast zich gewaardeerd voelt en graag naar terug gaat.
    De bediening is zeer correct en er wordt vlot geserveerd.
    De eigenaar verwelkomt je persoonlijk en geeft ook bij vertrek weer een hand en een lach. Gastheerschap zoals het hoort! Vooraf wordt gratis turks brood met knoflooksaus en turkse kaasspread geserveerd, en een kopje appelthee van het huis na afloop is ook geen uitzondering.
    Er is veel keuze op de kaart, maar de grillgerechten hebben altijd onze voorkeur: de borden worden uitgebreid en creatief opgemaakt en de kwaliteit is om je vingers bij af te likken.
    Wij komen hier een paar keer per jaar, maar zijn nog nooit teleurgesteld vertrokken.

89. Al verschillende malen gegeten bij Troya. De bediening was altijd vriendelijk, we zaten lekker bij het water en het eten was zeker goed! Inmiddels is het vaste prik 's zomers 2 of 3 keer uit eten te gaan bij Troya!

90. inge van ingen

Wij hebben met z'n tweetjes gegeten, was super lekker. De bediening was prima, kwaliteit en prijs ook heel goed.

91. Vriendelijke bediening maar houdt slecht in de gaten of je nog wat wilt bestellen. Eten was prima maar wij vonden het heel ongezellig zitten (felle verlichting). Daarnaast, wat eerder genoemd is, er hangt een ontzettende rioollucht. Voor ons 1 keer maar niet meer.

5,5
  92. Bahadir Durmaz

Gister avond bij Restaurant Troya gegeten 1 ste kerstdag. Was een geslaagde avond. Live muziek aanwezig. Goede sfeer/prijs/kwaliteit. Ook het eten was op Turkse manier voorbereid. Buiten de kerstavond weten wij zeker dat het herhaal vatbaar is. Onze avond was top! En wij bedanken alle medewerkers voor de super avond.

Met vriendelijke groeten,

Bahadir Durmaz

93. Bediening deed zijn uiterste best. Eten prima vooral het overheerlijke verse brood vooraf. Het was een dinsdagavond dus alle tijd voor de paar tafels die bezet waren. Wij hadden een gezellige avond.

94. Onlangs bij troya geweest met zijn 2tjes. Ik weet niet waar ik moet beginnen met mijn negatieve reacties. Aankomst dat er geen gereserveerde tafel meer was en we moesten wachten. Of dat we bijna 1 uur op ons voorgerecht gewacht hebben. Hiervoor hebben w beiden een drankje gekregen (mondeling). Hebben we achteraf voor moeten betalen. Discussie bij de kassa met de eigenaar. Wat kan hij chagrijnig en boos zijn. Het eten was ook niet veel wat we kregen. Al met al geen goede ervaring, Ik ga hier niet meer naar toe en raad het ook niet aan! Het is geen professioneel restaurant, waarbij er wel gevraagd wordt om de volle mep voor geen kwaliteit!

95. Wij hebben hier gegeten met z'n drieën. We waren vrijwel de enige gasten. Er heerste een vreselijke rioollucht in het restaurant. Het eten was niet lekker, we moesten enorm lang wachten. Alles bijenkast genomen zou ik hier niet nog een keer eten en mijn vriendinnen waarschijnlijk ook niet. Het eten was alles behalve Turks. Ik snap de positieve reacties werkelijk waar niet.

3,2
  96. Herman en Tiny

Voor het eerst met een Grouponbon uit eten geweest en wel bij Troya. De bediening is vlot en vriendelijk. Met Groupon is de kaart aangepast maar leuke keuzes. Het eten was heel verzorgd en erg lekker. We hebben genoten, dit adres is voor herhaling vatbaar.

97. Gerrit en Winja

Gisteren bij Troya gegeten met 8 personen. Grouponbon. Hartelijke ontvangst. Mochten kiezen waar we wilden zitten. Aan het water of op het terras voor het restaurant. Vriendelijke bediening, Spraken prima Nederlands. Op het eten was niets aan te merken. Met een grouponbon is de menukaart aangepast maar dat lijkt me logisch. Kortom een prima avond.

6,3
  98. Ik kwam voor het Turkse eten maar helaas was het alles behalve lekker. Ik had friet en sommige stukken waren gewoon koud. Verder vond ik het hoofdgerecht heel simplistisch en niet waard wat ik ervoor betaald heb. Personeel is afstandelijk en sommige spreken geen verstaanbaar Nederlands. Je krijgt niet waar voor je geld. Er is geen volgende keer meer voor mij.

3,7
  99. dilara

Kom elke zomer uit almelo om gezellig wat te drinken met vriendinnen. Erg lekker eten met super vriendelijk personeel en een leuke sfeer!

100. Koktas

Heel gastvrij, goede bedieining en heerlijk eten! echt een aanrader!

Volgende pagina