't Zusje in Arnhem

ma 16:00 - 23:00
di 16:00 - 23:00
za lunch vanaf 12:00 diner 16:00 - 23:00
zo lunch vanaf 12:00 diner 16:00 - 23:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1562043107 60
1571985380 74
1581927654 75
1648209478 64
1697920847 64

1. Met ons vijven bij het Zusje gegeten. Jammer dat de bediening traag en onattent was. De tijd tussen de rondes duurde erg lang. Sommige gerechtjes die klaar waren, werden te laat geserveerd, zodat ze koud waren. Ook op de drankjes moest je erg lang wachten. Wij komen niet terug.

2. Wij hebben op 21 april bij het Zusje in Arnhem gegeten; het eten was heerlijk en bediening was vriendelijk. Iemand van ons gezelschap werd onwel; personeel kwam meteen helpen en heeft voor ons ook een taxi gehaald. Ontzettend bedankt!

3. Vanmiddag het zusje in Arnhem bezocht. Wat een aanfluiting. Al het eten was smakeloos, zag er onappetijtelijk uit, was lauw en de geringe hoeveelheid een disaster.
    Zonde van het geld en de tijd. Bediening aardig, maar heel onervaren. Nooit meer.

4. Met 15 oud collega’s vrijdagavond heerlijk gegeten en gedronken ik was wat sceptisch gezien sommige recensies maar de gerechtjes kwamen snel door. Bediening was aardig en netjes. En nogmaals het eten was goed en de drankjes kwamen ook snel door. t’Zusje is prima voor een lekker en gezellig avondje uit

5. We hebben hier 2x gegeten. 1ste keer was echt geweldig, het was namelijk erg rustig in de zaak. De 2x viel mij wat tegen, het was toen drukker in de zaak. Er zit duidelijk verschil in smaak bij dezelfde rechten. Bij de ossenhaaspuntjes had ik zelfs iets van zeem of pees zitten. Eigenlijk hoef ik dan niets meer te eten. Ik heb mij erover heen gezet. Slecht is het zeker niet, maar ik zou persoonlijk doordeweeks gaan. Dan is het minder druk en wordt er naar mijn beleving met iets meer passie gekookt. Ik zou zeker hier nog een x naar toe gaan, maar wel met iets minder hoge verwachting

6. Hele kleine hapjes, lange wachten op je bestelling en dan krijg je net genoeg om 4 keer te kauwen. Een aanfluiting. Wel vriendelijke bediening. Duur voor wat je uiteindelijk krijgt

3,9
  7. Wij hebben een avond heerlijk genoten van 't Zusje. Het eten was erg lekker en de sfeer was fijn. De service van hun enthousiaste medewerkers was ook top. Echt een aanrader voor als je een avondje lekker uit wilt!

8. 't Zusje in Arnhem, wat een aanfluiting. De eerste bestelling ging al fout: die kwam niet. Kan gebeuren denk je dan. Na een uur hadden we ons eerste gerechtje op en zaten we te wachten op ons volgende gerechtje. Wachten, dat is wel de rode draad van een avond "avondvullend bourgondisch genieten" bij 't Zusje in Arnhem. Daar ging het waarschijnlijk al fout.

In Arnhem nemen ze het "genieten" iets te letterlijk en vergeten ze dat de mensen ook willen eten. "Versbereide kleine gerechtjes, die je de hele avond kunt bestellen". Verspreid over de avond kan je inderdaad een paar kleine gerechtjes bestellen, maar verwacht niet dat je de hele avond lekker zit te eten. Bedenk goed van te voren wat je wil bestellen en zorg dat je bonnetje al is ingevuld, zodat je die direct klaar kan zetten als een gerechtje op is. Doe je dit niet dan kan het maar zo zijn dat er 3 kwartier of meer tussen je gerechtjes zit.

Hou er rekening mee dat je wel 4 uur aan tafel zit als je wat verschillende gerechtjes wil uitproberen. Eet iets van te voren als je een grote eter bent en bespreek niet te laat. De kans is groot dat bepaalde gerechten niet meer beschikbaar zijn. Zelfs iets simpels als versgeperste jus d'orange was later op de avond niet meer beschikbaar waardoor een van de toetjes niet meer te bestellen was. Dat was het 3de gerecht waarvan we te horen kregen dat het niet meer besteld kon worden.

Het genieten uit de slogan bij 't Zusje in Arnhem slaat niet op het eten, maar op de gezelligheid. Als je het maar leuk hebt gehad, daar gaat het om. Dat gerechtjes de ene keer goed van smaak zijn en (dezelfde gerechtjes) de volgende keer totaal smaakloos zijn, tja dat is een detail. Sterker nog, op het moment dat je dit aangeeft krijg je te horen dat het niet kan, omdat alles 's middags al is voorbereid. Oké het lag aan mij: ik vond het gerechtje gewoon niet lekker, daarom had ik 'm ook een tweede keer besteld. De meeste (warme) gerechtjes waren trouwens lauw of zelfs koud.

Mocht je gek zijn op gefrituurde inktvisringen, die staan bij 't Zusje ook op de kaart. Kom niet in de verleiding om deze te bestellen. Ze zijn taai en smaken nergens naar. Sterker nog, ze zijn gewoon vies.

En tja, dan hoop je dus dat het iets eenmaligs is. Tussen de gerechten door hadden we genoeg tijd om even wat reviews te lezen. We waren toch wel benieuwd of meer mensen deze ervaring hadden. Helaas was dit inderdaad het geval. Uit de ervaringen blijkt dat deze problemen al meer dan 2 jaar spelen. Gerechtjes laten te lang op zich wachten, zijn wisselend van smaak, vaak te koude warme gerechten, te warme koude gerechten of niet beschikbare gerechten. Het drinken hoor je de mensen niet over klagen. Behalve dat er wel héél vaak gevraagd wordt of je nog wat te drinken wil. Mijn eigen ervaring is dat dit herhaaldelijk gevraagd werd, zelfs als mijn glas nog bijna vol zat. Maar ja dat vind ik nog het minst erg aan deze hele ervaring.

Nadat we onze ervaringen met 's Zusje hadden gedeeld werd ons verbetering beloofd. Men gaat eraan werken en hoopte dat ze ons nog een keer terug zouden zien. Om vast te stellen dat het inderdaad beter zou zijn. Veel slechter kan in elk geval niet, maar om zoveel geld neer te leggen om het nog een keer te proberen? Nee, bedankt. En zelfs een korting zal dat niet aantrekkelijker maken. Wij laten 't Zusje in Arnhem voortaan in elk geval links liggen. Er zijn andere vestigingen waar ze het wel snappen. En er zijn andere restaurants waar je (wel) heel lekker kan eten en avondvullend kan genieten.

Mocht je na het lezen van mijn ervaring nog denken van ja leuk, gezellig, wij gaan bij 't Zusje in Arnhem eten, wees dan in elk geval lief voor het personeel. Zij kunnen er ook niks aan doen en zij doen hun best. Deel vooral zo veel mogelijk jullie ervaringen. Ik doe dit normaal gesproken ook niet zo snel, maar het is waarschijnlijk de enige manier om ze wakker te schudden en in te laten zien dat dit echt niet kan.

1,4
  9. Het eten was lekker.
    Alleen het wachten is heel erg lang. De briefjes worden pas meegenomen als iedereen het eten op heeft, dus langer dan 45 minuten wachten op een nieuw hapje.
    Dit is toch niet de bedoeling van kleine gerechtjes.

10. Richard B

Vanavond wezen eten in Zusje Arnhem. Ik vond het ronduit slecht. Dit was niet zoals het was. 1 uur wachten voor 1e rondje. Hapjes waren super klein en soms koud. Toetjes daarin tegen waren warm. Waren al gesmolten toen ze geserveerd werden. Echt zeer matig tot slecht.

11. Jaimie lee

Reservering was niet opgeschreven, in 3 uur 3 rondes gehad, duurde allemaal erg lang, smaak was wel goed.

4,5
  12. Lilian Meijer

3e keer dat we hier aten.
    1x met fam, 2x met vrienden, 1x vorig jaar okt en nu dan, begin aug.
    Heerlijk en gezellig.
    We zitten van 18.30 tot 23.30 te kletsen, eten en drinken.
    Weer een hele leuke avond gehad.

13. jeanet barink

Wat een verschrikkelijke ervaring; we wilden in plaats van 2 nagerechten koffie met limochello; de serveerster moest dit vragen ze wist niet of dit mocht; de floormanager moest vragen aan de baas; vervolgens antwoord :nee dat is niet ons systeem!
    Je verkoopt gastvrijheid in de horeca en geen systeem.
    Een grote teleurstelling deze avond!

3,2
  14. Op 23 juli ben ik gezellig met mijn vriendinnen uiteten geweest bij 't zusje in Arnhem. Van te voren is er telefonisch contact geweest en besproken dat 1 persoon (ik) coeliakie (glutenintolerantie) heb. Dit betekend dat je glutenvrij moet eten of anders doodziek wordt. De avond leek voorspoedig te verlopen, de welbekende glutenvrije prikkertjes zaten in mijn bestelde gerechten. Wel had ik mijn vraagtekens bij de sausjes. Maar goed, je vertrouwt het als je het hebt doorgegeven. Al snel merkte ik dat ik mij niet goed begon te voelen. Ik werd erg misselijk en voor dat ik iets zei ben ik met een vriendin naar het toilet gerend omdat ik moest overgegeven. Ik heb al sinds mijn geboorte coeliakie en ik weet echt wanneer het mis is. Dat was helaas het geval. We moesten ons etentje hierdoor onderbreken.

Een vriendin van mij heeft afgerekend en er werd gevraagd of wij tevreden waren. Mijn vriendin gaf aan dat dit niet het geval was omdat ik ziek was geworden.

Vervolgens kwam er een andere collega met de vraag wat er gebeurd was, weer hetzelfde verhaal uitgelegd. De collega (ik denk) de leidinggevende van die avond. Vertelde ons: als jullie nog niet hadden afgerekend kon ik nog wat voor jullie betekenen. Terwijl mijn vriendin aan de leidinggevende voor het afrekenen nog gevraagd heeft of ze een vuilniszak hadden voor mij omdat ik weer moest overgegeven. Ik wilde zo snel mogelijk naar huis en kon daarom hierop niet goed antwoorden, maar dit slaat nergens op.

De volgende dag heb ik dan ook 't zusje gebeld. Het hele verhaal opnieuw verteld en uitgelegd dat ik dit totaal niet klantvriendelijk is. De desbetreffende persoon aan de telefoon (jammer genoeg weet ik haar naam niet meer) vertelde dat ze het zou oplossen. Zij gaf toe dat het niet netjes is afgehandeld. Ze vertelde dat ze ging regelen om óf de drankjes van onze rekening te halen, óf een flesje wijn cadeau zou doen om de vervelende situatie te verzachten. Tot op heden heb ik niks meer gehoord. Mijn vriendin heeft ook nog een contactformulier ingevuld en gebeld zij kreeg als mededeling dat ze nog werd terug gebeld. Helaas heeft ook zij niks meer gehoord.

2,2
  15. Ik en mijn vriend hebben lekker gegeten bij t zusje in Arnhem. We hadden net het voorgerecht besteld en toen werd mij gevraagd of ik zwanger ben. Ik ben dit helemaal niet en heb maat 38 😅. Uiteindelijk hebben we lekker gegeten, maar ik vond dit zeer onbeschoft.
    Hierdoor veranderde de sfeer ook. Wat jammer was. Het eten was wel lekker, maar ik voelde mij erg onzeker hierdoor.

16. Met vriendengroep heerlijk wezen eten bij t zusje!
    Heerlijke eten, goeie service en een super gezellige sfeer in het restaurant.

Leuke gastvrouw.

Wij hebben al voor een volgende keer gereserveerd!

17. Het restaurant pretendeert tapas hapjes te serveren binnen het kwartier of vlak na een vorige gang. Meer dan een uur gewacht na het eerste hapje! Een mager excuus van de bedrijfsleider kon er af. Toen bij een volgende bestelling ook de helft van de hapjes weer vergeten werd was voor ons de maat vol. Nooit reserveren hier in arnhem.

18. A nnelies Hardam

Verrassende avond met heerlijk eten prettige bediening en goed aangepast aan een van de gasten met een allergie. Kortom een goede formule met veel keuze mogelijkheden.

19. Dick Hoogveldt

02-09-2019 Verjaardag en dertig jarig huwelijk gevierd. Goede en vriendelijke ontvangst. Heerlijk eten zowel de koude als warme gerechten. Fantastische desserts. Fijne relaxte huiskamer sfeer om de hele avond lekker te tafelen met vrienden en familie. Top avond gehad.

20. Franciscus P.C.M Panis

Zaterdagavond wezen eten bij ‘t Zusje in Arnhem. Het is een mooie locatie en het is echt een avondje uit. Hadden tevens iets te vieren en er werd aandacht aan besteed. De medewerkers zijn erg vriendelijk en doen al het mogelijke om het naar je zin te maken. De gerechtje’s zijn erg smakelijk en er is ruime keus, ook voor de vegetariërs. De nagerechten zijn erg lekker. Je krijgt alle tijd om er een gezellige avond van te maken. Wij zijn al een aantal keren geweest en komen zeker weer terug. Ik zou zeggen ga zo door.

21. Vorige week hier wezen eten. Vriendelijk personeel, goede service en nergens echt op hoeven wachten. De zin: 'daar ben ik weer' vaak genoeg gehoord van de bediende! ;)
    verder was het eten ook goed!

Ik kom zeker weer terug!

22. Anoniem

Vanavond gegeten bij ‘t Zusje in Arnhem. Ik had van te voren gebeld over dat mijn vriendin jarig was en ik had verwacht dat daar iets leuks voor geregeld werd. In plaats van een kaarsje of iets dergelijks kreeg zij een kaart met een ballon en de boodschap: “niet dat je er veel aan hebt, maar alsnog”.

We hebben ongeveer 2,5 uur gezeten en hebben in de tussentijd 5x kunnen bestellen. We hebben hier iets van gezegd, maar volgens de bediening werden we precies om het kwartier bediend. Het eten was vaak te gaar en droog. Normaliter gaan we in Apeldoorn waar dit nog nooit is voorgekomen. Totaal niet tevreden..

3,5
  23. Sonja en Linda

Vanavond hier gegeten.
    Het was erg druk, maar dat deed niets aan de vriendelijkheid en bereidwilligheid van het bedienend personeel.
    Een serveerster nam de tijd om even een praatje te maken.
    Kwaliteit van het eten was goed, ook de hoeveelheid was prima.
    Ruime keus aan gerechten, ook voor de vegetariërs.
    We komen zeker een keer terug!

24. Jan Visser

Lang wachten personeel ongemotiveerd.

25. HGOS 16 punten

Gisteravond gezellig en lekker gegeten bij t zusje in Arnhem. Ruim opgezet restaurant vriendelijk en goed personeel, een goede keuken. Al het eten was heerlijk. Echt een aanrader als je een avondje gezellig wilt tafelen. Keuze genoeg en de gerechten zijn overheerlijk. Geen van de slechte recensies kan ik bevestigen. Het was gewoon top. Wij hebben al weer gereserveerd!

26. Gisteravond de verjaardag van mijn dochter gevierd bij t zusje Arnhem. We zijn super ontvangen! De bestellingen gingen goed en als klapper ook nog vuurwerk bij de overheerlijke toetjes!!! Binnenkort is mijn zoon jarig dan komen we zeker weer! Zusje Arnhem is een aanrader!!

27. Meerdere keren bij ‘t Zusje in Nijmegen gegeten naar volle tevredenheid. In Arnhem blijft het bij een eenmalig bezoek. Geen enkele bestelling was foutloos, en het was lang wachten. De bediening moest geroepen worden of de bestelling mee genomen kon worden. Ongeïnteresseerd personeel.

4,1
  28. Vrijdag 1 maart met z'n vieren gegeten bij t Zusje in Arnhem en genoten! Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. De entourage en sfeer geweldig. En hoewel we soms wat lang op ons drinken moesten wachten, werd dat goed gemaakt door het vriendelijke en behulpzame personeel. Wij komen zeker nog een keer terug!

29. Gegeten met een groep vrienden vanavond. Vier gerechten gehad op de hele avond. Wat een slechte service. Laatste keer zullen we maar zeggen.

30. Vanavond bij het zusje in Arnhem ‘gegeten’ na 1,5 hadden we welgeteld 1 gerechtje gekregen. Dit is zo de rest van de avond door gegaan totdat de keuken ging sluiten. Gelijk de laatste keer geweest. Jammer had er meer van verwacht.

3,7
  31. Gisteren ter gelegenheid van een verjaardag met een groep wezen eten. Toen we binnenkwamen en eenmaal zaten duurde zeker een half uur voordat we drinken konden bestellen. De eerste ronde duurde zelfs anderhalve uur(!) De rondes daarna duurden ook vreselijk lang, waardoor je op een gegeven moment je eetlust verliest. Niet alle personeel waren klantvriendelijk. Voorlopig komen we niet meer!

1,5