Bowling De Schelmse Brug in Arnhem

7. Betalen pin

ma 14:00 - 22:00
di 14:00 - 23:00

1. Daan Terberg

Op 4 januari 2018, gezellig wezen bowlen met z’n 5e bij de schelmse brug, nouja dat was de bedoeling.

We hadden gereserveerd om 20.00uur. Waarna we pas na een kwartier richting de baan konden gaan. Na 15 minuten gooien viel de baan uit, waarna we ongeveer 45 min hebben staan wachten werd de baan uiteindelijk door een monteur die van buitenaf moest komen gemaakt. In deze tijd heeft de bediening ons één drankje aangeboden van het huis.

Niet heel veel later later kwam een medewerker met de mededeling dat de bowlingbaan tot 22.00 uur open zou zijn. Dit zou mee genomen worden in de prijs. Echter bij het afrekenen kregen we slechts 5 euro korting op de prijs van het bowlen. Deze 5 euro korting op 2 uur bowlen van normaal gesproken 45 euro is op z’n zachts uitgedrukt, met 50 minuten niet gebowld te hebben, erg teleurstellend.

Om deze reden zijn wij ernstig teleurgesteld. Wij waren namelijk niet de enige baan die niet konden bowlen. Vier van de twaalf banen konden de betreffende tijd niet bowlen, 5 euro korting per baan slaat dus nergens op.

Een bijpassende oplossing voor dit ongemak zou van dienst zijn. Zo niet, dan komen we dit graag nog eens persoonlijk melden!

2. Alex van der Hurk

3. Info Support

Afgelopen dinsdag 23-4 hebben wij met 22 personen gebowld en gesteengrilld. De verzorging was goed. Op de dag zelf kwamen we er achter dat we voor het eten vergeten waren dat er 5 vegetariërs bij zitten. We hebben hen gevraagd of dit nog geregeld kon worden en dat is gelukt. Het was allemaal keurig verzorgd.

4. Een super leuke bowling, personeel klant vriendelijk en er hangt een leuke sfeer

Gr. Patrick