't Bolletje in Apeldoorn

1401019099 56
1601915450 55
1657719992 58
1691202717 61

1. Broodjes erg lekker! Maar personeel heel erg onaardig, totaal niet klantvriendelijk.

2. Fam antonius

Zeer klant onvriendelijke stugge dames!
    Kwa hygiëne mag de Keuringsdienst van waren hier wel eens goed meekijken hoe alles bereid wordt. Alles wordt met de blote handjes gedaan, ongeacht waar die handen ervoor geweest zijn of gedaan hebben. Even de handen afspoelen voor ze je eten bereiden kennen ze hier niet.

Alles behalve een aanrader en terugkomen zullen we hier zeker niet doen…

3. Madelon

Het eten en de koffie is lekker en vers. Het personeel echter wordt liever niet in hun bezigheden gestoord door binnenkomende klanten die groeten bij binnenkomst. Stug gaan ze door met hun bezigheden totdat ze tijd voor je hebben. Wil je tussendoor iets bijbestellen is mevrouw niet blij, want ze is bezig. Het lijkt erop dat de dames liever geen klanten in de zaak ontvangen. Jammer hoor want het eten is lekker

4. Heerlijke broodjes echt top.
    Maar de verkoopster is denk ik met verkeerde been uit bed gestapt.
    En als je nou nou 35 euro eten en drinken heb gekocht en nog tasje moet betalen ik weet het niet nou is dat niet erg maar als je nou zo onvriendelijk wordt geholpen. Vergeet je snel die 0,25 cent.
    Maar kleine tip probeer het andere been maar eens.

5. Patricia

Zeer slecht! De dames stonden gezellig achter de toonbank te kletsen en wat te drinken. Er kon geen groet vanaf en ze waren zeer onvriendelijk. Na ruim 10 minuten wachten werd er pas gevraagd wat ik wilde bestellen. Daarna ruim een half uur gewacht tot de bestelling (3 broodjes) klaar waren om mee te nemen! Ik ga hier nooit meer heen.

6. Broodjes zijn heerlijk, vrouw achter de balie reageerde raar op mijn bestelling en deed onvriendelijk.

7. Het broodje was heerlijk, maar de sfeer binnen was mwah. Kan amper een gedag af en de serveerster was me een slecht gehumeurde vrouw. Jammer weer.

8. Het eten was te doen maar de service is echt heeel slecht! Een vrouw is heel onvriendelijk! Het lijkt dat ze geen zin heeft in haar werk en dat ze je helemaal niet aardig vind. Ik vond het een hele nare ervaring.

3,4
  9. Peter Arend

Gebeld naar het bolletje om broodjes te bestellen. Ze waren niet klantvriendelijk, bespraken de problemen in het bedrijf met de klant. Ze wisten niet hoeveel het kostte terwijl het hun producten zijn. Verder was het allemaal lastig om te bezorgen want ze stonden maar met 2 man, niet de probleem van de klant. Dit komt zeker vaker voor.

Groetjes,
    Arend

1,5
  10. Bezorger heel onvriendelijk, aan de telefoon zeiden ze dat er gepint kon worden. Bij aankomst bestelling bleek dat niet te zien. Bezorger zei dat de broodjes wel betaald moesten worden, maar kwam zonder enige alternatief. Daarna gaf die de schult aan de klant “mij”. Drama en heel slecht, nooit meer bestellen.

11. Vorige keer een broodje gezond besteld tomaat was beschimeld, medewerkers en of eigenaresse krabt op het hoofd en maakt met plezier je broodje verder, je doet een besteling is het goed vraag je er later een sausje of bijv bestek bij krijg je een arogante kop. Het is maar dat de hotchikkencheesse populair is anders was het al failiet. Ohja en ze zijn ontzettend gierig. Geen bolletje meer voor mij

12. Waardelose service, ben je er op Donderdag ruim voor sluitingstijd, is de zaak gesloten en dit is niet de eerste keer maar voor mij wel de laatste keer.

13. Heerlijke broodjes; lekkere koffie ook. Interieur mag wel wat gemoderniseerd worden.

14. De broodjes zijn altijd rijkelijk belegd en heerlijk. Alleen jammer dat het personeel vaak wat chagrijnig overkomt. Een glimlach zou wonderen doen.

15. Uitgeleefde troep! Amateuristisch personeel en broodjes die ik zelf beter kan maken! Hygiëne ver te zoeken! Geen aanrader!

16. De broodjes waren erg lekker en goed belegd. Voor de rest vond ik het een groezelige zaak. De tafels waren vies, het menuboekje was vies, er was niet geveegd, er stond onkruid, de hele zaak zat onder de aanslag (alg) en er hingen nog plastic buizen (ik denk van feestverlichting) in onderdelen aan de boeiboord (of hoe heet zo'n dakrand). Als kers op de pudding was het schort van de bediening vies en waren de borden waar het personeel het brood op snijdt en belegt, vies van kruimels en beleg.

17. Eten is goed; maar het terras is niet netjes.
    Een prullenbak die om ligt, servetten en peuken over het terras verspreid. Tafels buiten worden niet direct schoongemaakt/opgeruimd als er een klant gegeten heeft. Is toch een kleine moeite om even met een vaatdoek over de tafel te gaan, zodat de volgende aan een schone tafel kan zitten. Als het nou gigantisch druk is kan ik me het nog voorstellen dat dat niet direct lukt.Erg jammer dit.
    Personeel is over het algemeen wel vriendelijk en behulpzaam.

18. Pdk 23 punten

Wij zijn afgelopen week 2 dagen achter elkaar wezen eten. Over het eten hebben wij nooit iets te klagen, ook de prijs/kwaliteit verhouding is helemaal prima.

De eerste dag stond de 'oude' garde te werken. Van een van deze dames hopen we altijd dat ze er niet is al wij er gaan eten. Ze komt erg klant onvriendelijk over, en blijft haar broodje eten als we binnenkomen. Terwijl ze het visitekaartje van de zaak is. De andere dame is super. We komen al jaren en ze is zo lief, en altijd even een praatje!

Een dag later kwamen we weer en waren er twee jonge meisjes aan het werken. Ze waren drukker met roddelen over bazin en collega's dan met werken. Wat een slechte zaak.

Een van de meisjes probeerde er nog wat van te maken, door heel overdreven vriendelijk te zijn bij afrekenen. Maar wij hadden genoeg gehoord!

Lieve eigenaar alsjeblieft, doe wat aan je personeel!

6,7
  19. Beschimmeld brood gekregen, uitsmijter was niet gaar. Personeel heel nors. Dit is al de 2de keer dat wij beschimmeld brood hebben gekregen. Jammer, jaren geleden was deze zaak top.

1,4
  20. Broodjes zijn er lekker en veel goede combinaties.

Maar personeel is niet vriendelijk, ziet er onverzorgd uit, sjanst met andere klanten.

Het interieur is oud, en ziet er vies uit. Alles behalve een professionele uitstraling.

Jammer.

21. Bob 7 punten

Broodjes prima en lekker, bediening goed behalve zarterdags ze zitten meer te smsen en hebben geen oog voor de klanten. Bovendien als ze een sigaret gerookt hebben wassen ze de handen niet, en zitten zo weer aan de broodjes. De koffie is regelrecht vies niet te drinken, maar verder goede zaak.

22. Kirsten

23. Eten is zeer goed. Personeel en interieur flop.

24. Het eten is heerlijk. Het personeel mag hun houding wat vriendelijker opstellen. Maar ik denk dat het vooral buitenkant is. Als je het personeel iets beter kent weet je dat ze best aardig zijn. De broodjes zijn altijd vers, voor mij topkwaliteit maar de prijs is soms best hoog. Een zalm speciaal kost bijvoorbeeld 4,60 (bijna 5 euro!) verder alles top.

25. Vanmiddag kwam ik een kennis tegen die ik al lang niet gezien had en nodigde haar uit om een kop warme chocolademelk te drinken in het Bolletje, vreselijke bocht voor de prijs van bijna 2 euro per kop!

Ik ben even later terug gegaan om het te melden omdat dit klanten kan kosten.

TIP: Het Bolletje wordt er minder aantrekkelijk door dus gooi die vieze choc. weg!

Binnenkort kom ik lekkere choc drinken!

26. Geen aandacht voor de klant. Vieze plakkerige tafels, overal as.
    Vieze afvalbakken en vieze doeken. Werken ook niet echt schoon!

Is niet meer wat het ooit geweest is.

4,3
  27. Lekkere broodjes, bediening laat vooral zaterdags te wensen over, meer belangstelling voor de mobiel en voor elkaar dan voor de klanten. Een nieuw interieur en wat schone hand en theedoeken en werkdoekjes is een aanbeveling, zien er niet uit. Maar verder heb ik geen aan- of opmerkingen, de broodjes zijn heerlijk, en de rest nemen we maar op de koop toe.

6,1
  28. De broodjes zijn erg lekker, maar helaas moet ik de mensen hier boven gelijk geven het personeel is niet al te vriendelijk.

Ik denk dat wat vriendelijker personeel nog meer klanten zal trekken.

29. De broodjes zijn erg lekker, iedere Vrijdag halen we met z'n allen (leerkrachten en Pedagogisch medewerkers) hier onze lunch.

30. Ben over het eten best tevreden, kom hier al jaren omdat ik kort bij woon!

31. Broodjes waren jarenlang perfekt, maar de oudere dame van het stel is niet klantvriendelijk, kijkt niet alsof ze haar klanten met plezier bedient. Wij gaan er van ons werk heen voor de broodjes. Maar een iets gezelligere dame achter die balie zal de broodjes nog lekkerder doen smaken.

32. annelieke

Eten is heerlijk, bediening minder. Komt snel ongeinteresseerd over en kijken je vaak bijna de winkel uit.

6,5
  33. Diks 7 punten

Eten is van goede kwaliteit, komen er al 10 jaar.

Bediening een dikke min.

We zullen deze zaak ondanks dat we er 10 jaar komen ook niet aanraden ivm slechte bediening, denk ook dat ze het personeel eens moeten verwijderen en jong dynamisch personeel er achter zetten.

34. zomaar een klant

Kom er al 20 jaar. Over het algemeen zijn ze erg vriendelijk en de broodjes zijn heerlijk!

35. Broodjes Tonijn puur zijn heerlijk (zonder tomaat), maar de bezorging is niet altijd goed. Soms komen ze pas halverwege de middag........ Ik heb honger!

36. Ik heb niks te klagen, goeie service en heerlijke broodjes.

37. Jammer dat de sfeer en service zo slecht blijft! Je eet er lekker, maar wordt nooit vriendelijk begroet bij binnenkomst, ook als er niemand is. En altijd vrij lang wachten tot je een bestelling kan doen!

38. Eten is lekker, soms wel wat te laat met bezorgen, maar ja, kan niet alles hebben.

39. Wij eten er vaak goede broodjes en redelijk snelle service.
    Vooral de hot chicken cheese is een aanrader.

40. Het eten is goed en vers!

Altijd lekker druk en inderdaad het terras is helemaal super!

41. lekkere broodjes en cappuchino met thom

42. heerlijk!

43. lekker eten, een aanrader

44. lekkere broodjes, alleen de bediening mag wel vlotter en idd de oudere dame is vaak chaggie

45. ja ben laatste de chagarijnige vrouw tegengekomen maar voor de rst is het erg mooi

46. Goed Eten

vooral lekkere javaanse kip salade

47. ik heb er stage gelopen. het was geweldig geregeld. en geen oude sjaggie vrouw gezien

48. Leuke toko, lekker eten vooral het broodje "hot chicken"is een aanrader. De ouwe bedienster in de recencies ben ik nooit tegengekomen?

49. gerda v tongeren

goed eten als het tenminste niet op is, meestal is het brood op of id.
    wel duur maar goede kwaliteit.chagarijnige oude vrouw met grote mond achter de balie

50. eric kortenaar

goed eten ,maar chagarijnige bediening vooral die oude dame