Ramblas in Apeldoorn

1220559171 97
1231762007 98
1366196036 85

1. Didy jacobsen

Gezellig en goed restaurant, weer heerlijk gegeten allemaal en ook fijn dat er nu ook dessert tappas zijn, erg lekker chocolade ijs!! Bediening was snel en prima.

2. Wilma ter Buurkes

Zoals gewoonlijk was het eten prima.

Alleen hadden we na 2 uur het idee dat we weg moesten. Tot drie keer kwamen ze vragen of ze de tafel mochten afruimen, terwijl er nog eten werd besteld. Hierdoor voel je je niet welkom als gast. Was echt een teleurstelling.

3. We hebben op Koningsdag hier gegeten. Dit was op een woensdag. Kosten 21.50 pp. Bij het afrekenen moesten we ineens 24.50 pp betalen. Dit stond nergens en werd ons ook niet verteld. Ook niet bij het afrekenen zelf. We zagen het pas thuis. We hebben lekker gegeten maar erg fatsoenlijk vind ik dit niet.

4. Leuk restaurant, goed personeel.
    Lekker eten, top!

5. We hebben gisterenavond heerlijk gegeten bij Ramblas. Het eten was fantastisch en de bediening was ook heel goed.

Tot gauw! Rik en Henriët van Winsum

6. Tapasmenu thuis laten bezorgen. Mooi op tijd, lekker warm bezorgd en ruim voldoende. Een aanrader!

7. Andrea van Gils

Wij hebben vanavond weer heerlijk gegeten. Ik kom graag met mijn man of vriendinnen. Ze hebben een lekkere kaart die je via de tablet onbeperkt kan bestellen. Alle gerechten kwamen snel en waren heerlijk van smaak.

8. Heerlijk vers eten, ongelofelijk goedkoop, en vriendelijk personeel!

9. Voor Mijn verjaardag van de kinderen gekregen, het eten was prima, keurig verzorgd en op tijd bezorgd. Een dikke 10

10. Voor de eerste keer een verrassingstapasbuffet laten bezorgen. Keurig op tijd geleverd. Warme gerechten konden zo op tafel en waren perfect op temperatuur. 10 voorgerechten en 8 hoofdgerechten. Zeer divers en heerlijk gemaakt. Ruim van gegeten, vandaag de restjes. Een dikke aanrader!👍👏.

11. Gisteren eten besteld, tapasverrassingsmenu. In 1 woord voortreffelijk! Alles vers, netjes op tijd geleverd keurig verpakt en grote porties, vandaag met de left overs gelunched. Vriendelijke bezorger, wist al wel dat het goed was maar gisteren heeft alles overtroffen, we gaan zeker vaker bestellen. Een dikke 10!

12. Eten duurde lang was koud en half gaar bediening onvriendelijk

13. Eten is heerlijk.
    Gezellige sfeer.
    Uitstekende bediening.

14. 14 Juli met z`n tweeen hier gegeten. Hele fijne bediening, erg vriendelijke en het eten was voortreffelijk. Een aanrader!

15. jan visser

16. Op een dinsdagavond met z'n tweeën uit eten geweest bij Ramblas in Apeldoorn. De mussen vielen van het dak, binnen was het aangenaam koel. Fantastische bediening en heerlijk eten. Drankje werd meteen gebracht, ongevraagd een grote kan water met schijfje limoen en brood op tafel. Wij lieten ons verrassen door de kok en kregen 10 koude tapas als voorgerecht, 8 warme als hoofdgerecht, met volop mogelijkheid om bij te bestellen zonder extra kosten. Super. Iets teveel gegeten :-) en een fantastische avond gehad. Dank.

17. Debby van Rosse

Gegeten op zaterdag 4 Mei.

*Eten is prima!
    *Veel keus.
    *Bediening heel traag.

18. We hebben hier weer ouderwets lekker (TAPAS) gegeten met vrienden.
    Nu Roberto weer terug is bij Ramblas is het eten weer Top.

Gezellige sfeer en top bediening.

Ga zo door.

19. We hebben gezellig gegeten bij Ramblas. Er werd tussendoor gevraagd of alles naar wens was. Op de bestelkaart kon aangegeven worden dat je minder of geen zout wilde. Daar werd naar rekening mee gehouden. We gaan zeker een keer terug.

20. H.J. van Dijk

21. Leuke sfeer, nieuwe look.
    Gezellig en niet duur uit eten.

22. Eten is goed, de bediening is slecht. Is waarschijnlijk geleerd niet naar de tafeltjes te kijken om dan zo min mogelijk bestellingen op te hoeven nemen. En vanuit de keuken word ineens ipv 2 mini stukjes vis nog maar 1 stukje op mijn bord.
    Hier gaan we nooit meer eten!

23. Food lover

Bijzonder trieste ervaring. Iedereen die echt van eten houdt en van goede service moet hier absoluut niet heen gaan. Prijs/kwaliteit klopt niet. De hapjes waren te triest voor woorden. Ik zou me schamen als ik dit aan mijn klanten zou voorzetten. De bediening was vooral in hun mobieltjes geïnteresseerd, kwamen niet vragen of het naar wens was of dat we nog wat wilden drinken (grootste omzet factor). Bij het betalen Vd rekening werd wel gevraagd of het naar wens was. Toen ik zei; nee het viel tegen kreeg ik als antwoord: oh dat kan. Hey I am your paycheck, dus iets meer interesse graag. Behandel je gasten alsof het je vrienden of familie zijn die bij jou thuis komen. Met respect en goed eten en met aandacht.

5,1
  24. Dit weekend voor de tweede keer dit jaar hier gegeten, eerste keer met mijn zoontje alleen toen mixed grill genomen met bbq saus, saus mag wel iets meer maar gerecht was echt super lekker! Zoontje had de kipspies ook deze was goed. Bediening was deze laatste twee keren erg vlot en goed, hebben ook wel is gehad dat het minder vlot ging met zelfs meer bediening aanwezig. Ook afgelopen zaterdag hier wezen eten met het gezinnetje, dit keer de tapas gedaan, was zoals eigenlijk altijd super goed. Zowel koude als warme tapas. Bediening ook helemaal goed en houden ook rekening met verzoekjes.
    Sfeer is trouwens gezellig Spaans 😀 niks aan doen.

Dus voor ons echt een favoriet!

25. Super slecht, 2 uur gezeten, 3 kleine gerechtjes gehad, zo kan ik ook onbeperkt tapas aanbieden. Ook nog 2 keer drinken besteld en maar 1 keer gekregen en dat voor maar liefst 42 euries.

26. Wat n waardeloze tent. Bediening was slecht. Gerechten moest je 3 kwartier op wachten voordat het geserveerd werd. Of de gerechten werden helemaal niet geserveerd, zelfs niet na 3 x vragen. Ben opgestapt maar wel de volle mep betaald. Voor mij nooit meer.

27. Slecht personeel, duurt veel te lang voordat je wat krijgt. Andere klanten die net komen zitten krijgen direct hun eten en rara dat is wat ik ook bestelt had. Gewoon slechte plek voor een leuke avond.

28. Het eten was lekker maar de bediening was ronduit slecht. We moesten heel lang wachten totdat er uiteindelijk een bestelling werd opgenomen. En dan ging het nog verkeerd. Het personeel was niet kundig, slordig en lui. Ons zie je hier niet meer terug.

29. Vlotte en vriendelijke bediening. Gekozen voor het onbeperkt menu en dik tevreden, veel lekkere verschillende gerechten. Zeker een aanrader!

30. Wij hebben hier vanavond lekker gegeten! Helaas is de bediening wat minder. Er was een meisje die het erg goed deed, de jongens kwamen niet erg actief over. Lege glazen worden niet gezien. Verder vriendelijke prijzen!

6,7
  31. Helaas bijzonder slechte ervaring. Half 6 waren we met 3 kinderen in het restaurant, het was nog heel rustig. Om half 8 hadden we alleen nog maar 1 ronde koude hapjes gehad. Waarvan de losse gerechtjes maar 3 stuks werden geserveerd... want volgens de serveerster zou mijn zoontje van 3 toch niet alles eten. Prima, maar mogen wij dan zelf kiezen?
    Om half 8 zijn we naar huis gegaan. De warme hapjes waren er nog steeds niet. Tussendoor ook geen mededeling dat het wat langer kon duren. Wanneer we nog een ronde zouden willen bestellen, zou het niet eens haalbaar zijn. Toen we wilden betalen kregen we de volledige rekening... Uiteindelijk minder betaald. Helaas nooit meer voor ons.

1,3
  32. Rochelle Hurenkamp

We hadden onze reservering om 21:00 en werden direct bij binnenkomst geïnformeerd dat de keuken om 22:00 sluit. Daarom kregen we de koude en warme tapas tegelijk. De service was iets gehaast maar dat was begrijpelijk gezien het tijdstip, het eten was heerlijk zoals altijd.

33. Robin Klopman

Mijn vriendin was gisteren jarig, ik heb gisteren om 14:00 gebeld met dit bericht, na het eten kwam het personeel met muziek en vuurwerk aan tafel! Erg leuk! We komen zeker terug voor het lekkere eten en de goede service!!

34. Lekkere tapas. Vlotte en aardige bediening. Sommige tapas niet echt vers maar wel goed op smaak. Meestal wel druk in het weekend.

35. Gisteren weer bij Ramblas gegeten. Eten is super, het personeel is zeer vriendelijk. Echt een aanrader.

36. Pas geleden hier gegeten. Zeker een aanrader. Vriendelijke ontspannen bediening. Ik kom heel regelmatig bij Ramblas en ga altijd heel blij weer naar huis. Het eten is erg lekker en gevarieerd, het personeel is altijd vriendelijk en de ambiance is zeer goed. Ga zeker een keer eten om dit te ervaren en ik weet zeker dat je terug komt voor meer!!!

37. Slechte ervaring. Bediening die bestellingen vergeet door te geven en daardoor lange wachttijden. Het eten is erg teleurstellend. Lijkt wel of het zo uit de emmer van de groothandel komt en effe opgewarmd wordt. Geen aanrader. Ik ga er nooit meer heen.

38. Zaterdag uitgenodigd door vrienden bij Ramblas in Apeldoorn. Zelf zou ik niet gauw voor een tapas restaurant kiezen maar wat zat ik daarnaast. Het was heerlijk, een overdaad aan tapas (ook veel vega), vele soorten vlees, vis salades en bijgerechten en onbeperkt bij te bestellen.
    Kortom ik was positief verast. En ik kan Ramblas echt iedereen, ook de sceptische onder ons aanbevelen.

Extra pluspunt!!! Gezellige relaxte ongedwongen maar toch correcte bediening.

39. Een meer dan prima tapas restaurant. Ruime keus en heerlijke gerechten. Je kunt zelf aangeven wat en hoe je alles wil ontvangen (herken het negatieve beeld in sommige commentaren dan ook niet). Bediening is jong maar altijd erg vriendelijk en correct.

40. Midden april met mijn vriendin hier gegeten. Van de buitenkant ziet het er niet zo uit. De binnenkant is echter groot, doch sfeervol. De tapas was super. Belangrijk voor de bierliefhebber: u kunt kiezen uit diverse soorten, waaronder San Miguel. Alles is goed betaalbaar. Zeer tevreden.

41. Kirsten

42. Redelijk eten, jammer dat je zelf niet je tapas mag kiezen uit een kaart (onbeperkt). Bij andere tapasbars zijn we dat wel gewent, en dan krijg je ook nog een alle warme gerechten in 1 keer op tafel. Was lekker hoor niets van te zeggen maar we zijn anders gewent. Zodoende zullen we ook niet meer terug komen.

43. We hadden niet gereserveerd maar de vriendelijke ober ging ff kijken of er nog een plekje was!!
    Ik had dr zelf al meerdere keren gegeten maar me dochter en vriendin niet,maar ze vonden het allemaal heerlijk!!!
    Vriendelijk personeel,wat ik zelf altijd als zeer prettig ervaar!!!
    Echt de moeite waard!!!
    Nog ff buiten gezeten en de ober kwam nog even vragen of alles naar wens was geweest....echt super!!

Bedankt voor de gezellige en smakelijke avond!!!

44. Als ik een minpuntje moet verzinnen dan is dat dat het vrij lang duurde, maar verder top top top

45. Locatie Nieuwstraat zijn we al circa 9 keer geweest in een periode van ca. 5 jaar. Altijd kiezen we voor onbeperkt tapas. Erg lekker en goede kwaliteit. Wel jammer dat we al die keren circa 80% dezelfde tapas krijgen. Weinig variatie in de tapas.

De andere locatie is minder knus en erg groot. De sfeer is stuk minder. Maar eten ook hier goed.

Al met al erg goed eten!!

46. Een superrestaurant. Heerlijk eten, wat je ook besteld. Wij hebben het tapas assortiment besteld. Altijd goed. Bediening vriendelijk en goed. Al vaker geweest bij Ramblas en Catalunia, maar elke keer blijft het heerlijk eten.
    Zeker een aanrader.

47. Keuze tapas zijn heerlijk en je kunt ze aanpassen als je bijvoorbeeld niet van vis houdt of vegetariër bent. Omdat de koude tapas zo lekker zijn, vallen de warme altijd een beetje tegen: verschil tussen 'uitstekend' en gewoon 'goed'.

Ook hier geldt: ieder voordeel heeft z'n nadeel. Door het voortreffelijke eten zit het altijd (te) vol waardoor het wat propperig wordt. Bediening blijft overigens goed. De ligging is niet leuk: tussen de uitzendbureaus. Omdat de gemeente Apeldoorn er zonodig een parkeergarage moet bouwen, is parkeren om de hoek de komende jaren moeilijk (en straks niet meer gratis maar duur).

48. Ingrid

49. Gisteravond met een groep, bij Ramblas gegeten. Sfeer is goed en de bediening vriendelijk.
    Jammer vond ik dat de warme tapas in één keer op tafel worden gezet, hierdoor koelt het af en gaat de smaak van het gerecht achteruit.

50. Zowel de diverse koude als warme tapas waren geweldig. De mogelijkheid dat je per persoon aan kunt geven wat je niet lekker vindt is ook super. Bediening is vriendelijk, goede uitleg van het concept en snel. Echt een aanrader.

51. Het tapas arrangement is geweldig. Je kunt aangeven wat je niet lekker vindt en dit krijg je dan ook echt niet.

De service is prima en snel..

Zeker een aanrader!

52. Twee weken van te voren gereserveerd, eenmaal aangekomen in het restaurant stond ik niet opgeschreven, gelukkig was er nog plek. Heerlijk gegeten van de onbeperkte tapas. Je krijgt eerst 10 koude en daarna 8 warme gerechtjes. Als je wil bij bestellen komen ze het snel brengen. Beetje jammer vond ik dat er een haar op een van de gerechten lag. Dit werd netjes opgelost en er werd een nieuw gerechtje gebracht. Vriendelijk personeel. Komen voldoende langs om te vragen of alles naar wens is. Als je reserveert vraag dan of je beneden of boven kan zitten want het tocht flink als je op de begane grond zit. Zeker een aanrader om hier eens te komen eten. Extra leuk om met een groep te gaan.

53. Wij komen geregeld bij Ramblas, heerlijk vlees voor een goede prijs/kwaliteitverhouding!

Het Tapasmenu is heerlijk! 10 koude en 10 warme hapjes en onbeperkt bijbestellen!

54. Roy 289 punten

Met 6 collega's ons laten verrassen door een assortiment tapas, warm en koud.

In verhouding met andere tapas restaurants zou de prijs/hoeveelheid verhouding iets 'mooier' kunnen, maar uiteindelijk gaat het niet alleen om de hoeveelheid, maar ook om de kwaliteit.

Met een paar flesjes mooie wijn er een zeer gezellige avond van gemaakt.

Bediening heeft daar zeker aan bijgedragen.

55. Saskia

56. lidewijde

57. Het is een woord, Top!

Wij hebben zaterdagavond weer bij Ramblas gegeten.

Heerlijk, complimenten voor de keuken en de bediening.

Een aanrader voor iedereen die uit eten gaat in Apeldoorn!

58. Emiel Woudstra

59. Als verrassing zijn wij hier mee naar toe genomen door vrienden, ondertussen zijn wij alle enige malen terug geweest.

Wij hebben de tapas besteld, welke -gelukkig- zijn aangepast aan de Nederlandse smaak.

De gast hoeft bij Ramblas niet bang te zijn voor authentieke stierenballen, varkensingewanden of rare vette worsten.

Wij vinden het een succes! De gegrilde kipfilet van het tapas assortiment is een van mijn favorieten.

Zorg wel dat er een plekje over blijft voor de tappatoetjes, een echte aanrader!

Deze zaak heeft ook een nadeeltje, een plekje reserveren is een noodzaak.

60. Altijd super lekker! Het tapas assortiment is geweldig, wat mij betreft hoeft daar helemaal niets aan veranderd te worden. Als je er je favoriete tapas bij wil, kan je daar naar vragen en dan kan dat altijd. Doen ze nooit moeilijk over.

Gewoon een goed en gezellig tapas restaurant waar je met vrienden uren lang kan tafelen en genieten van al dat lekkers!

61. Super!

Wij komen vaker bij Ramblas eten, maar ook deze keer was het weer geweldig. Je kan kiezen tussen iets van de kaart of het onbeperkte tapas assortiment voor 18,50 euro. Omdat we vaker gaan hebben wij dit aangegeven en de vriendelijke bediening gaf direct aan dat zij ons ook een totaal vernieuwd tapas assortiment kon aanbieden, dan hou je het spannend! Dit was echt heerlijk, fijn dat bediening met je mee denkt! 18 verschillende hapje mmmh.
    De vriendelijke jufrouw vertelde dat ze niet vaak het tapas assortiment veranderen, omdat er dan veel weerstand van de gasten komt, die speciaal voor dit tapas assortiment komen, Maar dat je het enkel maar hoeft te vragen en dat er dan direct een nieuw assortiment kan worden samen gesteld. (maar je kan ook van de kaart kiezen meer dan 50 verschillende gerechten, vlees, vis, vegetarisch, zeker ook een aanrader!)
    Hieruit moet ik concluderen, dat als je iets wil, je het alleen maar hoeft te vragen. Het was een leuke avond, en personeel dank je wel voor jullie inzet, het mooie vuurwerk en jullie zang!
    Groeten, Marleen.

62. Het eten is altijd lekker, alleen altijd hetzelfde.

Er mag dan wel eens verandering in komen!

63. Ik vond het erg vervelend om 3 uur lang te moet wachten voor mijn warme gerecht!

Vond het niet echt zo lekker, veel te vet en erg zout allemaal! We kwamen om 7:00 en we kregen uiteindelijk om 22:00 ons eten op het bord!

Het was één grote teleurstelling.

Grt.

Dódó

64. Geen goede ervaring in dit restaurant. Wel met de keuken.
    We moesten erg lang wachten voordat er iemand bij ons kwam. Ook tussendoor om drinken vragen wat erg vervelend was. Personeel kwam heel erg chaotisch over en leken geen plezier te hebben in het werk, maar meer met elkaar. Eerste keer was er meer eenheid en aandacht, maar door de populariteit dreigt aandacht te verslappen.

Keuken is goed, alleen ben nu paar keer geweest en is geen variatie op kaart waar te nemen.

65. Geen goede ervaring in dit restaurant. We moesten erg lang wachten voordat er iemand bij ons kwam. Ook tussendoor om drinken vragen wat erg vervelend was. Personeel kwam heel erg chaotisch over en leken geen plezier te hebben in het werk.

Ik zou dit restaurant niet aanbevelen!

3,2
  66. Viel tegen deze keer. Geboekt met gezelschap gezien het lekkere eten het jaar daarvoor.
    Een drukke vrijdagavond mag geen excuus zijn voor de onverzorgde indruk die we kregen. Dit soort hapjes lijken me goed vooraf te bereiden. Waarom dan een half uur wachten voor we iets te drinken kregen en 1 1/2 uur! voor het eten op tafel kwam. Bovendien borden vol vlekken en stukken eraf en hapjes onverzorgd op een schoteltje gelegd. De vraag naar vorkjes of lepeltjes om mee op te scheppen leek nog nooit gesteld. Overigens vriendelijk personeel en leuke sfeer.

67. Heerlijk eten, mooie sfeer. Een aanrader.

68. Heerlijke Tapas,

We komen hier graag.

Alleen spontaan hier een hapje gaan eten is niet mogelijk.

Reserveren is hier echt noodzaak!

69. Super restaurant! Het tapasassortiment is mijn favoriet, onbeperkt tapas voor een heeel mooi prijsje.

Ver van tevoren reserveren is bijna noodzakelijk aangezien het vaak druk is.

70. dit is echt een restaurant waar ik persoonlijk vaak heel zal gaan.

71. De beste spareribs die ik ooit geproefd heb! Ook onbeperkt te bestellen!
    Heerlijk!

72. Ingrid van Keulen

Wij hebben het tapas assortiment gedaan, ik kan het iedereen aanbevelen, gewoon heerlijk, super personeel, een ongedwongen sfeer

73. The place to be en dan ook gelijk de heeele avond. Hier kun je mij letterlijk 's nachts voor wakker maken. Heerlijke tapasgerechten voor slechts 18,50. Eerst 10 koude en dan 8 warme hapjes. Onbeperkt bijbestellen, dus ook geschikt voor grote eters. Er zit ook altijd voor ieder wat wils bij: vis, vlees, groenten.

74. Marion van Leeuwen

Met 4 generaties bij uw restaurant gegeten. Allen vonden het geweldig lekker. Komen zeker terug.

75. ramblas is in een woord geweldig, het betoverende interieur van het restaurant de mediterraanse vriendelijkheid en gastvrijheid van medewerkers, het overheerlijke eten doen je de prijs vergeten. Maar niet alleen dat ook de tijd, de tijd vliegt voorbij, de heerlijke muziek, afgewisseld met een live gitarist die van zingen weet en andere mooie muziekjes. Zeker weten de moeite waard. Wilt u er ook even uit? Ga dan hier eten en wees ook net als ons een van de gelukkige gasten. Ons advies is dat je wel even een week van de voren moet reserveren omdat het een druk bezocht restaurant is. De prijzen zijn erg voordelig, je kan een tapas assortiment bestellen voor 17.50 pp, dan krijg je onbeperkt overheerlijke kleine hapjes!