Reserveren of bestellen

Bel ons als je wilt reserveren, of als je je bestelling van onze meeneemprijslijst wilt doorgeven.
Heb je last van een voedselallergie? Laat het ons weten. Ons personeel kan dan helpen bij het maken van je keuze.

Chinees warm buffet én Koreaanse barbeque!

Was je al liefhebber van ons Chinees warm buffet? Dan kunnen wij je met trots laten weten dat wij dit hebben uitgebreid met Koreaanse barbeque! Het bijzondere is dat je dit aan je eigen tafel doet. Chinees warm buffet én Koreaans barbequen voor slechts één prijsl Twee-en-een-half uur lang! Je kunt kiezen uit vele soorten warme en koude gerechten, dagverse en rouwe ingrediënten en heerlijke sushi! Je kunt onbeperkt gebruik maken van onze buffetten.
Misschien heb je geen zin in het buffet, dan kun je genieten van verschillende soorten gerechten op onze menukaart! DIt wordt aan tafel geserveerd!

• Dinsdag tot en met donderdag (van 17:00 tot 21:30 uur): € 28,00 p.p., excl. drinken en € 38,00 p.p., incl. drinken
  • Vrijdag tot en met zondag (van 17:00 tot 22:00 uur): € 29,00 p.p., excl. drinken en € 39,00 p.p., incl. drinken

Party & Catering

Speciaal voor verenigingen of voor jouw feestjes thuis! Vanaf 15 personen bieden wij diverse mogelijkheden. Alle gerechten worden geleverd in cafing-dishes, waardoor gerechten optimaal op temperatuur blijven.

Menu 1

Gebakken banaan

16,00p.p.

Over ons

Meesters van de Oosterse keuken

Ons restaurant is een begrip in Nijmegen én de wijde omtrek. Bekend en geliefd om haar gastvrijheid en de grote variëteit in heerlijke Oosterse gerechten. Ons motto is om een ieder maximaal te laten genieten van de gezelligheid die ons restaurant te bieden heeft én van de heerlijke gerechten uit onze Oosterse keuken. We verwelkomen je graag in ons restaurant!

- familie Yang

Contact

Telefoonnummer

+31 24 323 9321

Maandag: gesloten (met feestdagen zijn wij maandag wel geopend)
Di t/m vr: 15:30 - 21:30 uur
Za en zo: 12:00 - 22:00 uur