Eindhoven

Gelieve online te reserveren om lange wachttijden te voorkomen

Gegevens
Vestdijk 34, 5611 CC te Eindhoven

We zijn dagelijks geopend. Vrijdag tot en met zondag is lunch geopend van 12:30 tot 16:00

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
12:30 - 22:30 uur
MOJO Eindhoven is geopend!

LUNCH
Sushi voor lunch, wie wil dat nou niet? Geniet van een overheerlijke lunch in ons restaurant in hartje Eindhoven. Naast onze unlimited dining lunch kaart, kunt u ook A La Carte genieten van Pokébowls, Bentoboxen en alle andere gerechten.

MENUPRIJZEN:
LUNCH VR-ZO: €29,95 (2 uur)
LUNCH KINDMENU (4-10Y): €21,95 (2 uur)

DINER
Geniet onbeperkt van onze dagverse sushi en vele andere overheerlijke gerechten in ons trendy restaurant. Daarnaast kunt u ook genieten van onze lekkere cocktails onder het genot van een hapje van de A La Carte kaart.

MENUPRIJZEN:
MA-WO Unlimited Dining € 36,95 (2 uur)

DO-ZO Unlimited Dining € 39,95 (2 uur)

MA- ZO Kinderen Unlimited Dining (4-6Y)* € 19,95  (2 uur)

MA- ZO Kinderen Unlimited Dining (7-10Y)* € 24,95  (2 uur)

Op de feestdagen, Valentijnsdag en kerstavond hanteren wij weekendprijzen. Op 1e en 2e Kerstdag gelden andere prijzen.

*Omdat het soms lastig is om de leeftijd in te schatten, kan er bij twijfel om een ID-kaart gevraagd worden bij kinderen.

PARKEREN
Ons restaurant zit deels gevestigd in de Heuvelgalerie, waardoor het makkelijk toegankelijk is. U kunt de auto parkeren in de Parkeergarage Q-park Heuvel onder ons restaurant. Voer hiervoor: Ten Hagestraat 6-A, 5611 EG Eindhoven in op uw navigatie.

AFHAAL EN BEZORGEN
Mocht u toch liever thuis genieten van onze gerechten, dan kunt u het ook lekker laten bezorgen of halen. Via de onderstaande link kunt u rechtstreeks bestellen via onze website.

Join de MOJO Family!

Solliciteer Nu

Ben jij op zoek naar een parttime of fulltime baan in de horeca? MOJO Eindhoven is op zoek naar horeca toppers! Waar staan we voor? MOJO staat voor kwaliteit, diversiteit, passie, humor en gastvrijheid. Passie staat bij ons centraal. Ervaring kunnen wij jou meegeven. Lijkt het je leuk om te werken in een professioneel, jong team? Neem dan contact met ons op!

MOJO's voordelen
Vers

Al onze producten worden dagelijks vers aangevuld voor de beste kwaliteit sushi.

Modern

Door ons innovatieve systeem is jouw bestelling binnen een seconde bij de chef.

All you can eat

Bij ons betaal je een vast bedrag voor alle gerechten die je onbeperkt kunt eten.