Nieuwste foto's in Camperduin

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Camperduin

1. Eva-Louise Tuinfort's profielfoto
    Eva-Louise Tuinfort heeft gereageerd op een recensie van Struin

Beste Jose,

Super dank je wel voor deze mooie een eerlijke recensie.
    Fijn dat jullie lekker hebben gegeten en hebben gezeten. Daar doen wij het natuurlijk allemaal voor.
    Volgende keer vullen we graag de patatjes een beetje bij natuurlijk ;)
    Tot de volgende keer.

Gr Eva

2. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor Struin

Heerlijk gegeten op het terras. De bediening was heel vriendelijk en niet gejaagd. Prijs was oke. Surinaamse roti met kip, erg lekker. Sticky short ribs(rundvlees) ook lekker. Vegan gepofte selderij, was lekker. ALLEEN de portie is voor een veganist wel erg weinig. Veganisten hebben ook vulling nodig om energie uit te halen. Iets aanvullen met wat brood of gebakken aardappeltjes zou het afmaken. Verder prima sfeertje, zeker voor herhaling vatbaar.

3. Eva-Louise Tuinfort's profielfoto
    Eva-Louise Tuinfort heeft gereageerd op een recensie van Struin

Dank u wel voor deze mooie recensie.
    Fijn dat jullie genoten hebben

4. mart beekma's profielfoto
    mart beekma heeft een recensie geschreven voor Struin

De ontvangst was meteen prettig.
    Iedereen kon op zijn/haar gemak iets lekkers uizoeken.
    Toen er een fout gemaakt werd bij de bestelling van een glas cognac werd dat vriendelijk hersteld en de rekening gewijzigd.
    Heel prima.

5. Marjolijn mink's profielfoto
    Marjolijn mink heeft een recensie geschreven voor Struin

Marjolijn mink

Het eten was goed voor de prijs die we moesten betalen. Ik miste wel een diner met een stuk vlees. De kaart was beperkt maar daardoor was het eten snel klaar. Leuke sfeer en heerlijk weer.

6. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Struin

Super goed geluncht. Leuke deels Surinaamse kaart Heerlijke Saoto soep en prima Clifton's twaalf uurtje. Super vriendelijk personeel. Ook de hond was welkom.

7. Jacqueline Zegel's profielfoto
    Jacqueline Zegel heeft een recensie geschreven voor Struin

Jacqueline Zegel

We hebben er heerlijk geluncht.
    Vlotte prettige bediening en goede prijs kwaliteit.
    Zeker voor herhaling vatbaar ook omdat het een prachtige plek aan de zee is.

8. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Struin

Ik kende Struin van de gezellige ambiance en wilde er wel eens eten. Helaas kregen wij een plaatsje In een kale feestzaal helemaal achteraan. Zal wel met corona te maken hebben. De prijzen op de menukaart vielen me tegen, maar dan zouden we toch wel wat lekkers krijgen!
    Helaas. Mijn tomatensoep was supersimpel, in één minuut gemaakt van kant en klare gezeefde tomaten. De portobello (Hoofdgerecht) was ook heel eenvoudig en niet speciaal lekker. De carpaccio van mijn tafelgenote was te zout en bij haar goed klaargemaakte biefstuk zat een puree van geroosterde aubergine die alleen maar zeer aangebrand smaakte en het hele bord overheerste. Verder geen saus. Het hoofdgerecht was heel kaal, daarom heb ik er frietjes bij gevraagd. Helaas, die waren niet lang genoeg gefrituurd. Kortom, echt geen aanrader.
    Koffie was wel lekker en de bediening was heel vriendelijk.

3,5
  9. Peter Kolster's profielfoto
    Peter Kolster heeft een recensie geschreven voor Struin

Peter Kolster

We hebben gister onze trouwreceptie gehad bij Struin. Onze indruk en die van onze gasten: een hele mooie locatie en heel attent personeel. Parkeren op een mooie stranddag was geen probleem.
    Het eten kunnen we niet goed beoordelen vandaar de neutrale 7. Verder: top!!

10. A. Meijland's profielfoto
    A. Meijland heeft een recensie geschreven voor Struin

A. Meijland

Zondag 2 juni 2019 rond 18.00Uur gaan eten bij Struin.
    Vrij vlot geholpen aan een drankje, maar toen we eten bestelde begon de ellende.
    40 Minuten na de bestelling van een soep werd deze pas geserveerd en nadat de soep op was hebben we vervolgens weer 40 minuten moeten wachten op de carpaccio. Ronduit schandalig! Voor 2 van die simpele gerechtjes. Het excuus na 2× vragen was dat de keuken het super druk had. Een totaal verkeerde inschatting dus van de te verwachte drukte zei ik toen. Maaaaarrrrr… de serveerster dorst zowaar in discussie te gaan met de klant om haar gelijk te krijgen. Zij vond dit een logisch gevolg van de drukte. Wij kregen de carpaccio voor ons neus zonder blikken of blozen met een stuurse blik en zonder een smakelijk eten te wensen. Blijkt later dat heel veel gasten op het terras hebben geklaagd over de lange wachttijd…
    Echt GEEN aanrader!

11. Sean's profielfoto
    Sean heeft een recensie geschreven voor Snackstop de Campernol

Eten was niet goed, bamischijf was nog koud, heel weinig patat. Daarnaast is de medewerkster onaardig, snauwt je af. De Bestelling klopte ook niet, kregen 3 patat mayo inplaats van oorlog. Conclusie, niet naar toe gaan.

1,4
  12. Lia's profielfoto
    Lia heeft een recensie geschreven voor Luctor et Emergo

Al vaker geweest en vond de bediening niet best. Vanmiddag 20 minuten zitten wachten op het terras tot er iemand kwam. Er kwam niemand terwijl het echt niet druk was… Ik ben weggegaan. Ga er niet meer heen.

13. Kroon's profielfoto
    Kroon heeft een recensie geschreven voor Luctor et Emergo

Wilden eerste kerstdag graag na strandwandeling zonder veel poespas eten en dus hier gereserveerd.
    Wat een drama, het restaurant werd "verwarmd" met een kachel, de gasten zaten met jas aan tafel. Drie en een half (!) uur gewacht op hoofdgerecht, wat bestond uit simpel biefstuk met amper garnering. Toetje uit pak… in de tijd had ik zelf tien keer kunnen koken.
    De dames in de bediening waren alleraardigst, maar konden onze avond niet redden.
    Voor een minder dan simpel hap eten meer dan vier uur kou geleden en na afloop toch nog 217,60 afrekenen vind ik echt niet kunnen, bvenieuwd hoe andere gasten deze avond hebben beleefd…

4,1
  14. Jan Teunisse's profielfoto
    Jan Teunisse heeft een recensie geschreven voor Struin

Jan Teunisse

Als ondernemersraad hebben wij een 2-daagse training gekregen in Struin en overnacht in Hotel Camperpuin.

We hebben de locatie als zeer prettige beleefd, met goede service en hoge kwaliteit van het eten.

Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Pieter de Weg's profielfoto
    Pieter de Weg heeft een recensie geschreven voor Snackstop de Campernol

Pieter de Weg

De patat is lekker maar helaas zijn ze BIJNA ALTIJD GESLOTEN ook als er op de deur staat dat ze open zijn. Dit is heel irritant!

16. Winter's profielfoto
    Winter heeft een recensie geschreven voor Snackstop de Campernol

De frieten zijn prima maar de frietkoteigenaresse is een blamage voor de horeca. Snauwt je af, geen pinapparaat en elk een atm 'maar die werkt nu even niet'. Roept (terwijl je de enige klant bent) als een marktvrouw dat je friet klaar is en of je het zelf maar even komt halen. Geen punt joh ik laat mn kinderen van 1 en 4 wel achter op het terras...

17. Regina's profielfoto
    Regina heeft een recensie geschreven voor Struin

Op 22 mei j.l. heb ik mijn verjaardag gevierd met o.a. een lunchbuffet. Het was prima verzorgd, alles was zoals afgesproken. Er werd op gelet of er nog voldoende op tafel stond. Complimenten voor de bediening.

18. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Struin

Beste Inge,

Graag laten we weten dat we de openingstijden van Struin hebben aangepast. Het tijdstip met betrekking tot het diner hebben we veranderd naar 17u-20u. Je geeft zelf aan dat het restaurant open is tot 21u, maar aangezien bij de openingstijden op hun website staat dat ze tot 20u geopend zijn, hebben we het op 20u gehouden om zo te voorkomen dat inderdaad iemand voor een gesloten deur staat.

Je kan dergelijke informatie ook steeds doorgeven via mail naar info@eet.nu, dan wordt het wat sneller opgepakt :-)

Met vriendelijke groeten,
    An - Het redactieteam
    Eet.nu

19. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor Struin

Openingstijden kloppen niet. Restaurant is tot 21:00u open. Sta je daar voor een dichte deur, beetje slordig van Eet.nu.

20. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Struin

Voor het eerst bij Struin. Super.
    Voor herhaling vatbaar. Gastvrij. Vers, heerlijk en eerlijk eten. Ruime porties. Vlotte vriendelijke bediening.
    Komen graag terug!